Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Slik jeg leste det var det "kutt ut ansiktskremer og kutt ut vask med såpe".

Uansett, såpe er fy-fy.

Aiai xD

Jaja, jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at såpe er så ille - ut i fra egne erfaringer. Spør deg selv om dette: Om du bruker såpe på resten av hele kroppen, hvorfor ikke i ansiktet? Skiller huden i ansiktet seg fra resten av kroppen?

Er på god vei inn i stråmannterritorie nå, så jeg kliner til med en til: Siden ansiktet ditt har så sensitiv hud må du ha face wash til xx kr og en ansiktskrem til xxx kr. Kan det ha noen sammenheng at de som selger deg disse produktene er de som står hardest på disse rådene? Trenger jeg nevne at dette er samme folka som selger kremer mot cellulitter?

Kritisk tenkning, folkens. Akkurat samme som 6 måltid pr dag for å øke forbrenningen =/

(Nei, dette er ikke ment mot deg mats ;) )

Dama til en kompis (ser ut som en typisk glamourbabe :p) påstår man KUN skal bruke kaldt vann i ansiktet til å vaske det med... Også KAN man bruke kremer om man vil det, men det var visst ikke nødvendig med mindre man hadde tørr hud...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Planen er egentlig å trene etter skolen i morgen...

Jeg har tenkt å drikke meg ganske full på kvelden, så vil det ha noe for seg å trene først, for så å drikke mye noen timer etterpå? Bør jeg kanskje vente til søndag?

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å drikke meg ganske full på kvelden, så vil det ha noe for seg å trene først, for så å drikke mye noen timer etterpå? Bør jeg kanskje vente til søndag?

Drit i treningen om du har tenkt til å drikke stort. Kroppen vil bruke så mye krefter på å bli kvitt alkoholen at restitusjonen ikke vil bli noe særlig.

Dessuten sies det at man mister topp prestasjon i 14 dager etter hver store fyllekule. Så jeg hadde gitt faen i treninge, i alle fall trent lett og spist ordentlig godt og prøvd å moderere drikkinga.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Drit i treningen om du har tenkt til å drikke stort. Kroppen vil bruke så mye krefter på å bli kvitt alkoholen at restitusjonen ikke vil bli noe særlig.

Dessuten sies det at man mister topp prestasjon i 14 dager etter hver store fyllekule. Så jeg hadde gitt faen i treninge, i alle fall trent lett og spist ordentlig godt og prøvd å moderere drikkinga.

Takker for svar og gode råd!

Lenke til kommentar

Joggesko: Det er alltid tilbud på fjorårets topmodeller nå (vår/tidlig sommer, det å betale fullpris for årets modeller er som å kaste penger ut av vinduet.

Kan signere den! Du får alltids en god pris på fjorårets. Det var allitd det jeg pleide å gjøre når jeg spilte fotball, kjøpte forårets toppmodell billig.

Lenke til kommentar

Bare bull. alkohol har ike så ødeleggene kraft som folk skal ha det til. Er alt rundt, fylle mat, røten form på søndag og bare spise junk som gjør jævelskapen.

Så lenge man fortsatt spiser bra er ikke helgefylla dårlig.

Kan skrive under på det, har vært på svinefylla hver helg i snart ett år da det ble slutt med eksen og fremgangen i trening har ikke vært no dårligere, faktisk bedre (men det har litt med at jeg nå lager all min egen mat :p )

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Kveldsmat...

1 skive brød (økologisk speltbrød)

1 økologisk egg

1 skive økologisk bacon

1 glass økologisk lettmelk (finner kun lettmelk som økologisk)

1/2 skyr naturell

5 halve valnøtter

1 spiseskje lønnesirup

2 scoops TN Prozyme i 3 dl økologisk lettmelk

Mett.no... :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...