Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Wæh, jeg skal på sykkelmaraton på treningsstudioet om en snau halvtime. Spinning i tre timer totalt, aldri vært borti lignende. :ermm: Ønsk meg lykke til!

jeg har sittet i 10 timer på spinningsykkel. Så 3 timer burde ikke være noe problem :)

Wow! jeg startet med klatring i for noen mnd siden. Og i dag så klarte jeg nesten å ta hangups i dørlista på rommet mitt. Det blir mål før sommern!

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare du trener Lats'n spiller det ikke så stor rolle hvilken øvelse du velger tror jeg, sabla svær muskel den der så å utelate den er...tja, dumt!

Men ellers ser det rimelig ferdig ut slik det er, markløft trener jo det meste av muskler i kroppen og det den ikke trener veier du opp med de andre øvelsene ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Wæh, jeg skal på sykkelmaraton på treningsstudioet om en snau halvtime. Spinning i tre timer totalt, aldri vært borti lignende. :ermm: Ønsk meg lykke til!

Jeg ville hatt gnagsår i ræva av 3 timer med spinning ...

Pretty much hva det føles som nå.

jeg har sittet i 10 timer på spinningsykkel. Så 3 timer burde ikke være noe problem :)

Det gjorde ikke akkurat saken lettere på noen måte, spesielt med tanke på at jeg begynte aktivt med spinning for tre uker siden.

Lenke til kommentar

Jeg ville hatt gnagsår i ræva av 3 timer med spinning ...

Pretty much hva det føles som nå.

Det gjorde ikke akkurat saken lettere på noen måte, spesielt med tanke på at jeg begynte aktivt med spinning for tre uker siden.

Løsningen:

fiMille_regular_black_4.jpg'

Håper formateringen fungerer hos andre, her kommer det en wall of text fre en annen verden under bildet.

Endret av geil
Lenke til kommentar

Å heilage du som vi ser så gjerne! Jeg tar heller imot gnagsår i ræva enn baller i halsen

Bare du legger ballene til rette er det ikke ubehaglig der i alle fall. Det gjør opplevelsen på et sykkelsete mye bedre, uten tvil verdt det.

Jeg får vondt bare boxern er dratt litt for langt opp :p No habla sykkelbukse senõr

Lenke til kommentar

Fordi om man fjerner 1000 kalorier fra kun maten sin, så vil man påvirke mekanismer i kroppen på en usunn måte. Det burde ikke være noe man anbefaler, uansett om man "ikke er ute etter å ha store muskler".

Kaster man seg på en diett med 1000 kalorier i underskudd så vil man mest sannsynlig slite med å holde vekta nede etter at man er ferdig, da kroppen vil jobbe "motsatt vei" og prøve å holde oppe et slags sunt nivå av fett.

Hvis du ikke sier hvilke mekanismer som gjør det usunt er det bare tomt snakk uten rot.

Om man vil slite hvis man er 1000 kalorier i underskudd er for individuelt til at du på generelt grunnlag kan si at 1000 kalorier i underskudd er dårlig. Insulinfølsomhet, hormoner, fettceller osv osv er faktorer som vil gjøre at personer vil reagere forskjellig på forskjellige dietter.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke syklet på 4 mnd når jeg ba meg ut på prosjektet. Men, jeg hadde heldigvis sykkelshorts, så jeg skånet meg ganske greit for gnagsår. Men, må innrømme at jeg ikke klarte å gå etter de 10 timene og jeg måtte ligge rett ut i 20 min uten å gjøre noe før jeg i det hele tatt klarte å stå oppreist :p så jeg kommer neppe til å gjøre det igjen.

Men, hvordan gikk de 3 timene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...