Grand Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Wæh, jeg skal på sykkelmaraton på treningsstudioet om en snau halvtime. Spinning i tre timer totalt, aldri vært borti lignende. Ønsk meg lykke til! jeg har sittet i 10 timer på spinningsykkel. Så 3 timer burde ikke være noe problem Wow! jeg startet med klatring i for noen mnd siden. Og i dag så klarte jeg nesten å ta hangups i dørlista på rommet mitt. Det blir mål før sommern! Endret 2. april 2011 av Sno Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Skal sette opp et treningsprogram som skal leveres inn i kroppsøving. Fullkropp, kun én økt. Markløft Knebøy Benkpress Militærpress ... Hva skal jeg hive på for å imponere læreren? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Yatesroing/roing for Latsimus Dorsi og noen stabiliseringsmuskler for mage/rygg så har du alt du treng. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Etter et par videoer minnet Yates meg veldig om Barbell Row. Hvor mye forskjell er det egentlig? Litt rettere rygg og omvendt grep, etter hva jeg kan se. Takk for innspil. Flere ønskes også. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Legg til nedtrekk/chins også så blir det bra. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Bare du trener Lats'n spiller det ikke så stor rolle hvilken øvelse du velger tror jeg, sabla svær muskel den der så å utelate den er...tja, dumt! Men ellers ser det rimelig ferdig ut slik det er, markløft trener jo det meste av muskler i kroppen og det den ikke trener veier du opp med de andre øvelsene Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Flott. Barbell Row går inn i "programmet". Trener øvelen til vanlig, bare for å ha sagt det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Wæh, jeg skal på sykkelmaraton på treningsstudioet om en snau halvtime. Spinning i tre timer totalt, aldri vært borti lignende. Ønsk meg lykke til! Jeg ville hatt gnagsår i ræva av 3 timer med spinning ... Pretty much hva det føles som nå. jeg har sittet i 10 timer på spinningsykkel. Så 3 timer burde ikke være noe problem Det gjorde ikke akkurat saken lettere på noen måte, spesielt med tanke på at jeg begynte aktivt med spinning for tre uker siden. Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Wæh, jeg skal på sykkelmaraton på treningsstudioet om en snau halvtime. Spinning i tre timer totalt, aldri vært borti lignende. Ønsk meg lykke til! Jeg ville hatt gnagsår i ræva av 3 timer med spinning ... Pretty much hva det føles som nå. jeg har sittet i 10 timer på spinningsykkel. Så 3 timer burde ikke være noe problem Det gjorde ikke akkurat saken lettere på noen måte, spesielt med tanke på at jeg begynte aktivt med spinning for tre uker siden. Løsningen: ' Håper formateringen fungerer hos andre, her kommer det en wall of text fre en annen verden under bildet. Endret 2. april 2011 av geil Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Å heilage du som vi ser så gjerne! Jeg tar heller imot gnagsår i ræva enn baller i halsen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Å heilage du som vi ser så gjerne! Jeg tar heller imot gnagsår i ræva enn baller i halsen Bare du legger ballene til rette er det ikke ubehaglig der i alle fall. Det gjør opplevelsen på et sykkelsete mye bedre, uten tvil verdt det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Å heilage du som vi ser så gjerne! Jeg tar heller imot gnagsår i ræva enn baller i halsen Bare du legger ballene til rette er det ikke ubehaglig der i alle fall. Det gjør opplevelsen på et sykkelsete mye bedre, uten tvil verdt det. Jeg får vondt bare boxern er dratt litt for langt opp No habla sykkelbukse senõr Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Er bare å bestemme seg for om du foretrekker utstyret til høyre, venstre eller rett opp. Temmelig uaktuelt å sykle 14-15 mil i fotballshorts. edit: korrekturlesing er ikke min venn i dag Endret 2. april 2011 av geil Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Fordi om man fjerner 1000 kalorier fra kun maten sin, så vil man påvirke mekanismer i kroppen på en usunn måte. Det burde ikke være noe man anbefaler, uansett om man "ikke er ute etter å ha store muskler". Kaster man seg på en diett med 1000 kalorier i underskudd så vil man mest sannsynlig slite med å holde vekta nede etter at man er ferdig, da kroppen vil jobbe "motsatt vei" og prøve å holde oppe et slags sunt nivå av fett. Hvis du ikke sier hvilke mekanismer som gjør det usunt er det bare tomt snakk uten rot. Om man vil slite hvis man er 1000 kalorier i underskudd er for individuelt til at du på generelt grunnlag kan si at 1000 kalorier i underskudd er dårlig. Insulinfølsomhet, hormoner, fettceller osv osv er faktorer som vil gjøre at personer vil reagere forskjellig på forskjellige dietter. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Enig. Et underskudd på 1000 kcal hos en person med 2000 kcal som forbruk er 50% underskudd. Et underskudd på 1000 kcal hos en person med 4000 kcal som forbruk er 25% underskudd. Dette bør ha noe å si. Endret 2. april 2011 av Discipline 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Noen som kan forklare i detalj hvordan periodisk faste fungerer? Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Noen som kan forklare i detalj hvordan periodisk faste fungerer? Man spiser og unngår å bli spist, hvis du vil vite mer står det mye i signaturen min Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Et spm. Påskeferien er på vei, og jeg er på uke tre i ryp programmet. Påskeferien inntreffer i uke 5 av programmet. What to do? Er i utlandet, med null muligheter for trening, forutenom løping. Takk for svar! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Enten kroppsvektøvelser eller fri, så fortsetter du på uke 5 når du er tilbake. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Det gjorde ikke akkurat saken lettere på noen måte, spesielt med tanke på at jeg begynte aktivt med spinning for tre uker siden. Jeg hadde ikke syklet på 4 mnd når jeg ba meg ut på prosjektet. Men, jeg hadde heldigvis sykkelshorts, så jeg skånet meg ganske greit for gnagsår. Men, må innrømme at jeg ikke klarte å gå etter de 10 timene og jeg måtte ligge rett ut i 20 min uten å gjøre noe før jeg i det hele tatt klarte å stå oppreist så jeg kommer neppe til å gjøre det igjen. Men, hvordan gikk de 3 timene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå