Dufen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Prozyme fra TN funker fint å bruke stavmikser på. Bare å blande i mikser du, det går helt fint Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg mener at dere skulle svare av erfaring, men jeg prøvde og det gikk bra, ingen klumper Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg blander 0,5 liter helmelk med 20 gram proteinpulver og ca 1 dl oboy etter trening- og spiser en banan på veien hjem. Har alltid syntes dette har vært enkelt, godt og greit å spise/drikke. Jeg vet det mest ideelle ville vært å kjøpe en gainer der forholdet mellom proteiner-karbohydrater o.l er perfekt, men jeg ønsker ikke å gjøre det. Skal slutte å kjøpe proteinpulver også når denne pakken er tom. Da blir gaineren i slutten av treningen det samme, bare minus proteinpulveret.Men hva synes folk? Rom til forbedringer? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tok en mektig styrketrening idag, etterfulgt av å hjelpe en kompis å flytte. Soffa, stort akvarium og masse andre møbler er heftig god trening! Nå nyter jeg en boks cola og er så behagelig trøtt at senga vil føles uendelig dyp og jævla mjuk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg blander 0,5 liter helmelk med 20 gram proteinpulver og ca 1 dl oboy etter trening- og spiser en banan på veien hjem. Har alltid syntes dette har vært enkelt, godt og greit å spise/drikke. Jeg vet det mest ideelle ville vært å kjøpe en gainer der forholdet mellom proteiner-karbohydrater o.l er perfekt, men jeg ønsker ikke å gjøre det. Skal slutte å kjøpe proteinpulver også når denne pakken er tom. Da blir gaineren i slutten av treningen det samme, bare minus proteinpulveret.Men hva synes folk? Rom til forbedringer? Hvorfor ikke bare drikke 1 l helmelk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg blander 0,5 liter helmelk med 20 gram proteinpulver og ca 1 dl oboy etter trening- og spiser en banan på veien hjem. Har alltid syntes dette har vært enkelt, godt og greit å spise/drikke. Jeg vet det mest ideelle ville vært å kjøpe en gainer der forholdet mellom proteiner-karbohydrater o.l er perfekt, men jeg ønsker ikke å gjøre det. Skal slutte å kjøpe proteinpulver også når denne pakken er tom. Da blir gaineren i slutten av treningen det samme, bare minus proteinpulveret.Men hva synes folk? Rom til forbedringer? Hvorfor ikke bare drikke 1 l helmelk? Slutt! Prottispulver smaker jo godt Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Virker dette som et greit opplegg? Dag 1: Bryst, skuldre, triceps, mage Benkpress Sittende militærpress med manualer (bedre navn? arnoldspress uten "vrien"?) Franskpress Situps Dag 2: Rygg, biceps Markløft Enhåndsroing Curls med manualer Hvile Dag 3: Bryst, skuldre, triceps Skråbenk Sidehev Triceps nedtrek Dips Dag 4: Rygg, biceps (Samme som dag 2) Markløft Enhåndsroing Curls med manualer Kjører ca 4-6 sett på hver øvelse. 6-14 repitisjoner. Har som regel treningsfritt i helga så blir som regel dag 1 Mandag, dag 2 Tirsdag osv... Vad tycks? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Bein? Lite rygg i forhold til bryst. Endret 30. mars 2011 av Juliess Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Virker dette som et greit opplegg? Nei, du har glømt en essensiell ting; bein. Du har heller ikke meg noen vertikale trekk-øvelser. Markløft to ganger i uka kan bli tungt, men ikke hvis du regulerer dette litt. På Dag2 ville jeg satt dips litt høyere opp på lista. Jeg ville også bytta ut enarmsroing med en vertikal trekkøvelse. Gjør disse grove endringene først, og kom tilbake med en ny plan så kan noen se litt mer på detaljene seinere. Er ikke så into sånne splitter selv, så dette ble bare i grove trekk. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Er ikke så bra opplegg for beintrening på treningsstudioet jeg går på.. Også spiller jeg fotball, til våren starter jeg med løpingen og fjellgåingen igjen. Er det krise å droppe beintreninga når man går mye fjellturer (driver med paragliding og bærer minimum 15kg på turene når jeg ikke løper) og spiller fotball? Endret 30. mars 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ta med bein også, du Du må bare ta litt hensyn til fotballen/løpinga, så det ikke går utover prestasjonene her. Bein er uansett viktig å få med. Det du driver med ellers gir ikke så mye muskler i beina, mer utholdenhet. Endret 30. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Beklager dobbelposten Virker dette som et greit opplegg? Nei, du har glømt en essensiell ting; bein. Du har heller ikke meg noen vertikale trekk-øvelser. Markløft to ganger i uka kan bli tungt, men ikke hvis du regulerer dette litt. På Dag2 ville jeg satt dips litt høyere opp på lista. Jeg ville også bytta ut enarmsroing med en vertikal trekkøvelse. Gjør disse grove endringene først, og kom tilbake med en ny plan så kan noen se litt mer på detaljene seinere. Er ikke så into sånne splitter selv, så dette ble bare i grove trekk. Dips er flyttet opp, men hva mener du med vertikale trekk-øvelser? Har du noen eksempler? Birger Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Chins/pullups eller nedtrekk. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Dag 1: Bryst, skuldre, triceps, mage Benkpress Skulderpress Franskpress Situps Dag 2: Rygg, biceps Markløft Nedtrekk Curls med manualer Hvile Dag 3: Bryst, skuldre, triceps Skråbenk Dips Sidehev Triceps nedtrek Dag 4: Rygg, biceps (Samme som dag 2) Markløft Chins Curls med manualer Bedre? Endret 30. mars 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva kan en fullvoksengorilla maxe i benk? 1 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tror ikke det hadde blitt så mye, hvorfor skulle han være så sterk i bryst-musklaturen? De dytter jo ikke akkurat så mye... Eller? Spør heller hvor mange hangups han hadde klart Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dag 1: Bryst, skuldre, triceps, mage Benkpress Skulderpress Franskpress Situps Dag 2: Rygg, biceps Markløft Nedtrekk Curls med manualer Hvile Dag 3: Bryst, skuldre, triceps Skråbenk Dips Sidehev Triceps nedtrek Dag 4: Rygg, biceps (Samme som dag 2) Markløft Chins Curls med manualer Bedre? Unødvendig å trene triceps i eit opplegg med både benkpress og skulderpress. Crunches i staden for sit-ups, det er bedre for ryggen. Legg til ein bein øvelse på markløft dagane, f.eks. ein variant av utfall, knebøy, frontbøy eller eit beins legpress. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nå mangler du jo horisontale trekkøvelser/ro-øvelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå