Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Har denne tråden blitt helt 4chan? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Nå er det forresten bare 6 dager til jeg har årets første skirenn på 4.5 Mil. Jeg gruer meg og har "treningsfri" denne uka (mer sånn lek og gøy og vedlikehold på lavt nivå). Tror jeg stiller godt forberedt i år i forhold til i fjor. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg var syk sist uke og det ble da fri og dårlig kosthold (flere restusant besøk bla), men av en eller annen grunn gikk jeg ned ca 3kg! NO GOOD! Nå må jeg bare vente til kredittkortet blir betalt litt på, så blir det 12kg prottis fra PF! =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har igjen 4 KG ca i skapet enda. Uvant å drikke melk uten protpulver. Skal sjekke vekta til helga igjen men satser den er på rundt 77-78. Uansett så har jeg gått opp rundt 2,5 - 3KG uten økning i fettprosent så går rett vei. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Prøvde protein pulver i vann for litt siden, og det var det kvalmeste jeg har smakt. Jeg klarte ikke å drikke hele en gang så jeg måtte helle ut. men skal prøve i meelk senere i dag, får håpe jeg syns det smaker bedre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Prøvde protein pulver i vann for litt siden, og det var det kvalmeste jeg har smakt. Jeg klarte ikke å drikke hele en gang så jeg måtte helle ut. men skal prøve i meelk senere i dag, får håpe jeg syns det smaker bedre Proteinpulver i vann er vanesak. Har null problemer med protpulver i vann nå Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Prøvde protein pulver i vann for litt siden, og det var det kvalmeste jeg har smakt. Jeg klarte ikke å drikke hele en gang så jeg måtte helle ut. men skal prøve i meelk senere i dag, får håpe jeg syns det smaker bedre Hvordan type proteinpulver da? Har syntes det har vært godt med proteinpulver med vann så lenge jeg bruker veldig lite vann i forhold til pulver. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 https://www.tn.no/butikk/produkt/creaforce Har fått dette produktet fra tn nå. Inneholder kreatin, PeptoPro og glutamin. På pakken står det at de anbefaler 40 gram etter eller før hver trening. Hvordan ville det blitt å innta bare 20 gram, da jeg syntes 40 gram med kreatin, glutamin og peptopro hørtes mye ut hver dag. Noen som tenker hvordan jeg bør innta dette? Tenkte selv å kanskje prøve å ta det før trening og ta en proteinshake etter. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor blir det mye? Over halvparten (26,5 g) er jo karbohydrat. Selv inntar jeg 45 - 90 g karbohydrat rundt trening. Jeg ville ikke ha kjøpt det tilskuddet en gang til. Det er bra, men det er vannvittig dyrt. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Ser det greit ut at jeg inntar det halvtimen før trening, så tar jeg en shake med proteiner og karbohydrater etter? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Hva med å lese selv? "Bland en porsjonspose CreaForce i 3 dl vann og innta umiddelbart etter treningsøkten." Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Nå er det forresten bare 6 dager til jeg har årets første skirenn på 4.5 Mil. Jeg gruer meg og har "treningsfri" denne uka (mer sånn lek og gøy og vedlikehold på lavt nivå). Tror jeg stiller godt forberedt i år i forhold til i fjor. Jeg ville fortsatt med skiturer, bare la de være kortere enn vanlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Nå er det forresten bare 6 dager til jeg har årets første skirenn på 4.5 Mil. Jeg gruer meg og har "treningsfri" denne uka (mer sånn lek og gøy og vedlikehold på lavt nivå). Tror jeg stiller godt forberedt i år i forhold til i fjor. Jeg ville fortsatt med skiturer, bare la de være kortere enn vanlig. Problem: Det er ikke løyper her, men det er løyper hjemme. Skal ikke hjem før torsdag så skal gå noen små rolige turer på fredag og lørdag. Men sånn elipse maskin kanskje? Blir jo ikke helt det samme men du får jo forholdet mellom armer og bein... Har IKKE tenkt å gå hardt ut denne uka. Denne uka skal bli mad chill på trening Endret 28. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 All aktivitet er bedre enn ingen aktivitet vil jeg tro. Det som anbefales er å ha samme antall\type økter og gå ned på lengen av øktene til 50-70% av det du pleier. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 jeg KUNNE ha kjørt en rolig lengdeøkt på kanskje oppimot 2 timer på elipsemaskina evt. ski når jeg kommer hjem. Men vil ikke risikere å få strekk eller bli unødig støl før jeg skal gå på søndag eller. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Prøvde protein pulver i vann for litt siden, og det var det kvalmeste jeg har smakt. Jeg klarte ikke å drikke hele en gang så jeg måtte helle ut. men skal prøve i meelk senere i dag, får håpe jeg syns det smaker bedre Hvordan type proteinpulver da? Har syntes det har vært godt med proteinpulver med vann så lenge jeg bruker veldig lite vann i forhold til pulver. Det var smaksprøve fra Myrevolution,med jordbær smak. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Har ikke smakt myrevolution sin jordbær, men sjokolade og sjokobanan er ihvertfall godt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 All aktivitet er bedre enn ingen aktivitet vil jeg tro. Det som anbefales er å ha samme antall\type økter og gå ned på lengen av øktene til 50-70% av det du pleier. Ifølge eksperter skulle man iallefall ta det rolig uka før birken, vet ikke om jeg hadde tjent / tapt no på å trene litt likevell, men tok nå en ukes fri. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 All aktivitet er bedre enn ingen aktivitet vil jeg tro. Det som anbefales er å ha samme antall\type økter og gå ned på lengen av øktene til 50-70% av det du pleier. Ifølge eksperter skulle man iallefall ta det rolig uka før birken, vet ikke om jeg hadde tjent / tapt no på å trene litt likevell, men tok nå en ukes fri. Rolig ja, men det er relativt. De fleste steder har jeg lest at man ikke skal sitte i sofaen siste uka for å "spisse formen" for da blir en bare daff. Hvis en trener 15timer i uka vil man ha god effekt av å trene roligere de siste ukene før et renn. Denne effekten blir lavere om man trener mindre slik at ved 10 timer i uka vil en ikke ha en like stor effekt av å ta det rolig i 1-2 uker før konkuranse og ved 5timer\uke vil det ikke utgjøre noen forskjell. Jeg ville kortet ned på øktene og kanskje lagt til en økt 2 dager før med 2-3 korte intervall-drag. Kilde: Hoffman, J. (2002). Physiological Aspects of Sport Training and Performance. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Prøvde protein pulver i vann for litt siden, og det var det kvalmeste jeg har smakt. Jeg klarte ikke å drikke hele en gang så jeg måtte helle ut. men skal prøve i meelk senere i dag, får håpe jeg syns det smaker bedre Håper du ikke var ute etter det billigste proteinet, for å så klage på smaken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå