Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å skyte ned alles påstander så lenge folk anbefaler alt mulig de har lest om, men ikke orket å prøve det ut selv. Du sier du aldri har trent armer, men likevel har du en anbefaling om hvordan du skal gjøre det, en som attpåtil strider med det alle andre kroppsbyggere gjør. På hvilket grunnlag kan man foreta en anbefaling hvis man ikke har den minste praktiske erfaringen selv? Jeg vet hvertfall at jeg ikke ville ha gitt folk råd om hvordan de skal spille golf bare fordi jeg har lest om sporten på Wikipedia.

 

Rett og slett fordi jeg stoler på artiklene jeg leser, og fordi jeg er meget selektiv med hva jeg leser og stoler på. Om dette er så vanskelig å forstå, så får du ta deg en bolle.

 

Hva med å legge frem artikkelen din, smartass?

 

 

 

Trucken på jobb streika på mandag og da var det JEG som var erstatninga... Med KUKEN selvfølgelig...

 

Man kan trene den hver dag, den trenger ikke restitusjon!

Den følger en pussig syklus med ekstrem muskelvekst til tider og så plutselig blir den katabol...

Lurer på hva dere bruker trucker til der oppe i nord :hmm:

 

 

 

 

wat :ninja:?

Oi :w00t:!

 

Nå ødela du for deg selv. 4 001... :roll:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti.

 

Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps.

Selvfølgelig har jeg ikke bare tenkt å trene armene, var bare et eskempel.. men takk for svar!

Lenke til kommentar

Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti.

 

Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps.

Selvfølgelig har jeg ikke bare tenkt å trene armene, var bare et eskempel.. men takk for svar!

 

Dersom du trener en del baseøvelser og trekk-øvelser, gjerne 5x5 opplegg, så ville jeg foretrukket et par sett på 8-12 reps på slutten av økta.

Lenke til kommentar

Etter å ha trent nå i ca. 5 mnd., anbefalinger jeg på ingen måte nybegynnere å betale for personlige trenere. De snakker for det meste bare tull og er kun ute etter pengene. Har hørt på 3-4 forskjellige P-T og de sier ingenting mer enn det som er logisk..

 

Ta heller og spør her på forum eller venner osv., enn å bruke penga for ingenting :)

Lenke til kommentar

Har treningen og kostholdet tatt mye fokus for dere?

 

Jeg kom til å tenke på hvor mye tid jeg bruker på å lese, utføre og jobbe med kosthold/trening. Og det virker som om det tar for mye tid for meg. Nå vet jeg at når jeg først driver med noe jeg liker, så gir jeg det mye tid og fokus, men treningen og kostholdet trenger virkelig ikke så mye som jeg har gitt det nå. Ekstremt irriterende, slitsomt og uproduktivt. Vurderer å bare sette opp en spise og treningsplan for de neste 6 månedene, og bare lese på den hver dag, for å så slippe å gjøre noe mer angående trening/kosthold.

 

Etter jeg skrev dette, så fant jeg denne: http://stronglifts.com/motivation-lifting-madness-determination/

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Saksa fra et søskenforum, det beskriver disse harry stereotyp "babene" så jævlig bra :!:

 

Jeg greier ikke å vri meg rundt det uansett hvor mye jeg prøver men jeg synes ikke jenter med utpreget maskulinetrekk og muskuløse kropper er tiltrekkende og nei det er ikke nødvendigvis glitter-winstrol fitnessbaben som jobber som PT eller selger forsikring og er sammen med en Tommy som har stilt i NM eller Jamal fra grorud og har staffordshire bullterrier og liker tribals og MC og har onepice jeg sikter til men...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...