Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg har relativt store armer, og jeg har aldri i mitt liv gjort en biceps/arm øvelse. Det du sier er rett og slett feil.

Pass på at du ikke trener den første timen etter du har stått opp, ryggraden må dehydreres elns. Blogpost om det på Stronglifts.

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Der tar du feil, og jeg gjør ikke det jeg anbefalte selv. Jeg bare deler den informarsjonen jeg selv har lest.

Anyways, jeg skal gi meg med å skrive råd, folk skyter ned påstandene mine uten å lese selv. Enten fordi egoet er for stort, eller fordi folket her inne ikke forstår at de ikke alltid vet best.

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å skyte ned alles påstander så lenge folk anbefaler alt mulig de har lest om, men ikke orket å prøve det ut selv. Du sier du aldri har trent armer, men likevel har du en anbefaling om hvordan du skal gjøre det, en som attpåtil strider med det alle andre kroppsbyggere gjør. På hvilket grunnlag kan man foreta en anbefaling hvis man ikke har den minste praktiske erfaringen selv? Jeg vet hvertfall at jeg ikke ville ha gitt folk råd om hvordan de skal spille golf bare fordi jeg har lest om sporten på Wikipedia.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å skyte ned alles påstander så lenge folk anbefaler alt mulig de har lest om, men ikke orket å prøve det ut selv. Du sier du aldri har trent armer, men likevel har du en anbefaling om hvordan du skal gjøre det, en som attpåtil strider med det alle andre kroppsbyggere gjør. På hvilket grunnlag kan man foreta en anbefaling hvis man ikke har den minste praktiske erfaringen selv? Jeg vet hvertfall at jeg ikke ville ha gitt folk råd om hvordan de skal spille golf bare fordi jeg har lest om sporten på Wikipedia.

Rett og slett fordi jeg stoler på artiklene jeg leser, og fordi jeg er meget selektiv med hva jeg leser og stoler på. Om dette er så vanskelig å forstå, så får du ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Rett og slett fordi jeg stoler på artiklene jeg leser, og fordi jeg er meget selektiv med hva jeg leser og stoler på. Om dette er så vanskelig å forstå, så får du ta deg en bolle.

Med alle informasjonskilder som vi har for hånden i dag er det ingen bragd å lese til seg kunnskap. Alle klarer å lese en artikkel og memorere informasjonen den inneholder. Det er derimot kun et fåtall som klarer å anvende denne informasjonen fornuftig og via kontinuerlig arbeid oppnå resultater. Det at du er selektiv gir deg ingen kredibilitet. Det som gir deg kredibilitet er overarmer på 50 cm. Da vet de som hører på deg at du faktisk har hatt et saklig grunnlag for å være så selektiv som du har vært.

For tredje gang så sier jeg at ditt råd om 40 reps strider mot det 99,9% av kroppsbyggere (folk med store armer) gjør, som er 15 reps og nedover. Jeg forstår ikke hvorfor du stoler på et enkeltindivids råd, når det strider mot det som fungerer for utelukkende alle andre. Hvis du trener og spiser som en kroppsbygger så kommer du også kanskje til å se ut som en kroppsbygger om noen år. Det er det som fungerer, og jeg ser ikke hvorfor man skal prøve og gjøre noe helt radikalt annerledes, og tro at man klarer å oppnå et bedre resultat enn det som har fungert aldeles utmerket "in the trenches" i årevis. Inntil at du har bevist at ditt kontroversielle råd fungerer i praksis så må jeg dessverre bare avfeie det.

Jeg håper virkelig at du troller når du anbefaler 40x10 kg for store armer. 10 usle kg for helvete. Du får ikke over gjennomsnittet store armer av å løfte luft.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trucken på jobb streika på mandag og da var det JEG som var erstatninga... Med KUKEN selvfølgelig...

Man kan trene den hver dag, den trenger ikke restitusjon! :ph34r:

Den følger en pussig syklus med ekstrem muskelvekst til tider og så plutselig blir den katabol... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...