Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den er verdt å se?

Nei!

Han deffer heeeeeelt feil, ingenting å lære av den filmen...

Han spiser rett mat, men feiler helt etter et par uker og da blir han bett om å spise mindre... :ph34r:

Han som coacher han i filmen har visstnok aldri hørt om leptinregulering... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti.

Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps.

Lenke til kommentar
Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps.

Hvor har du dette fra? Armer er ikke noe annerledes enn andre muskelgrupper, og du trener de akkurat likt. Du må ha tunge vekter og progresjon for å bli sterkere og større. Det sier seg selv at 20 kg bygger mer enn 10 kg. Vis meg en person som trener slik og har store armer. Jeg tror nemlig det ikke finnes noen.

Endret av Discipline
Lenke til kommentar

Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti.

Håper du mener fordelt på 4 sett?

Min anbefaling er å kjøre armer som egen økt, mange mener på at de bygges automagisk ut fra baseøvelser. Det er iallefall ikke min erfaring.

Resultat av ny trening og ny diett fra januar:

post-101796-0-41827300-1301061227_thumb.jpg

Kan bli gøy å se fremover til sommeren hvordan det blir.

Kjører 2-splitt nå, veldig fornøyd med det. Kjenner at jeg får skikkelig kontakt med de muskelgruppene jeg trener.

Søt arm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...