Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Få tak (les mellom linjene her) i Rippetoe sin "Starting Strenght", den kan du lære mye av Du lærer mye mer av å se den enn å se youtubeklippene her. Så nettopp bøy-greia nå. Selv om jeg har forbedret meg mye, har jeg en del til å ta tak i. Gleder meg til trening i morra. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen fordel med banan foran f.eks. rosiner som kilde til raske karbohydrater før og etter trening annet en vitaminer? Nei Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Så den er verdt å se? Nei! Han deffer heeeeeelt feil, ingenting å lære av den filmen... Han spiser rett mat, men feiler helt etter et par uker og da blir han bett om å spise mindre... Han som coacher han i filmen har visstnok aldri hørt om leptinregulering... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Har lasta den ned nuh, så skal sjå den i løpet av helga. Man lærer av historie robert. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Det er jeg enig i, men filmen er nær sagt en instruksjonsfilm så det er ikke mye å lære... Men det er underholdende og selvfølgelig inspirerende å se at han får til det han har planlagt. Selv om det kunne gått mye smoothere og smertefritt for ham Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 DEILIG å våkne opp med at hele kroppen er sliten etter gårsdagens turntrening! Begynner å bli god på trampolinehopping nå også, skal få filmet neste uke slik at dere kan få se, er så gøy! Her er en film fra da jeg begynte på turning igjen i Januar. http://www.youtube.com/watch?v=0oyOpofxOGE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Etter en uke uten trening og med masse dritt mat er det kjedelig å se at jeg har gått NED 3kg :/ Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Faen, hadde vært JÆVLIG kult å begynt på turn. Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Faen, hadde vært JÆVLIG kult å begynt på turn. Bare å begynne det! Driver mest med trampoline og tumbling, er det som er gøy! Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Det er ikke noe tilbud om det her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Er det noen fordel med banan foran f.eks. rosiner som kilde til raske karbohydrater før og etter trening annet en vitaminer? Nei Nuvel. Såvidt jeg vet så har rosiner en høyere GI enn bananer (~65 kontra ~50). Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Så den er verdt å se? Jeg likte dokumentaren som underholdning, så vil si ja Endret 25. mars 2011 av discostu Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Hva anbefaler dere, få repetisjoner med tunge vekter når man for eksempel trener biceps eller det motsatte (mange repetisjoner med lettere vekter). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Det kommer an på målet ditt. 8-12 reps for volum, 4-6 reps for styrke. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Det kommer an på målet ditt. 8-12 reps for volum, 4-6 reps for styrke. Jeg tenker å få større armer, markering osv. Så da er det best med flere reps? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti. Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps. Hvor har du dette fra? Armer er ikke noe annerledes enn andre muskelgrupper, og du trener de akkurat likt. Du må ha tunge vekter og progresjon for å bli sterkere og større. Det sier seg selv at 20 kg bygger mer enn 10 kg. Vis meg en person som trener slik og har store armer. Jeg tror nemlig det ikke finnes noen. Endret 25. mars 2011 av Discipline Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Resultat av ny trening og ny diett fra januar: Kan bli gøy å se fremover til sommeren hvordan det blir. Kjører 2-splitt nå, veldig fornøyd med det. Kjenner at jeg får skikkelig kontakt med de muskelgruppene jeg trener. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Du vil få større armer ved å trene resten av kroppen. Du vil da også få en fin proporsjon mellom størrelsen på armene og resten av kroppen. Ikke fall i biceps fella. Det er rett og slett ren idioti. Om du for alvor kun vil trene armer, så er meget lav vekt, og meget stort volum den absolutt beste løsningen. Feks: 10kg x 40 reps. Håper du mener fordelt på 4 sett? Min anbefaling er å kjøre armer som egen økt, mange mener på at de bygges automagisk ut fra baseøvelser. Det er iallefall ikke min erfaring. Resultat av ny trening og ny diett fra januar: Kan bli gøy å se fremover til sommeren hvordan det blir. Kjører 2-splitt nå, veldig fornøyd med det. Kjenner at jeg får skikkelig kontakt med de muskelgruppene jeg trener. Søt arm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå