Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ikke ta kurset, om du får opplæring av noen du kjenner så kan du ta prøven uten :)

Jeg klatrer i ledige klær, bulabukser funker fint og litt store t-skjorter. Ser mange som klatrer i tights, men det er så jævla GAY :p

 

Kom til å tenke på at å bestille sko er kanskje ikke så lurt. Skoene er litt spesielle med tanke på at de ikke passer foten din eller at den størrelsen du trodde passet er aaaaaaaaaltfor stor :p

 

Mine komfort/utesko er 37 1/2 og de litt vassere skoene er 39 så spranget i størrelsene er store...

Sant nok, men kjenner ingen som klatrer så da blir det nok tryggest med kursing! Thights hadde jeg sikkert kledd jævli bra men tror jeg står over for denne gang.. :wee:

 

Fant faktisk et par klatrebukser på tilbud her så bestillte begge. (de til 499,- og 599,-) Så jo rimelig ok ut og jeg trenger flere treningsbukser så passa bra.

 

Når det gjelder sko og resten av utstyret stikker jeg nok innom oslo sportslager så jeg får testa!

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jeg skal på klatrekurs neste uke. 8 timer over 2 dager. :)

 

Konge! jeg har akkurat gjennomført et klatrekurs på 12 timer, eller siste gangen i morra :) Der vi har lært å klatre på topptau og på Led. Du kommer ikke til å angre på kurset forhåpentligvis :)

 

er det buldring du blir opplært i eller vanlig klatring?

 

Klatring er sjukt bra trening. Ekstremt tungt i underarmane og "klypa"

 

Det er vill trening for kjernemusklaturen også, noe som er fordell i de fleste idretter og aktiviteter.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Noen her som har sett "I want to look like that guy" ? :)

Prakteksempel på hvordan man ikke deffer. Man starter ikke med et lavt kaloriunderskudd, for så å øke dette jo lavere ned i fettprosent man kommer. Det er omvendt hvis du planlegger å opprettholde en lav fettprosent.

Så, lær det av den dokumentaren.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...