Mikkel™ Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg pleier å gjøre det slik du sier doofen. En 5g før og etter trening og en 5g på fridager Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 De har visst funnet ut at ved et slikt inntak øker opptaket av kreatinen med inntil 37%... Det er ikke så rent lite det... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nokon kommentar på markløft teknikk? Er bare oppvarming, og var heilt mør i beina, så trur ikkje teknikken var så vellykka.. http://www.youtube.com/watch?v=jZYX72OSO7w Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du kommer litt frempå. Skyt hoftene fremover mens du løfter og "len deg bakover"... Se denne så skjønner du hva jeg mener... http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Få tak (les mellom linjene her) i Rippetoe sin "Starting Strenght", den kan du lære mye av Du lærer mye mer av å se den enn å se youtubeklippene her. Teknikken din er ikke bra, skal ikke pynte på det. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du løfter mer med ryggen enn bena. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Var ikke særlig bra teknikk nei, etter du har retta ut beina har du en alt for lang bevegelse med ryggen tror det kommer av at du er alt for foroverlent. Les gjennom her: http://sandvikstraining.com/dra-opp-tunge-vekter-korrekt-teknikk/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Du må ikke ta kurset, om du får opplæring av noen du kjenner så kan du ta prøven uten Jeg klatrer i ledige klær, bulabukser funker fint og litt store t-skjorter. Ser mange som klatrer i tights, men det er så jævla GAY Kom til å tenke på at å bestille sko er kanskje ikke så lurt. Skoene er litt spesielle med tanke på at de ikke passer foten din eller at den størrelsen du trodde passet er aaaaaaaaaltfor stor Mine komfort/utesko er 37 1/2 og de litt vassere skoene er 39 så spranget i størrelsene er store... Sant nok, men kjenner ingen som klatrer så da blir det nok tryggest med kursing! Thights hadde jeg sikkert kledd jævli bra men tror jeg står over for denne gang.. Fant faktisk et par klatrebukser på tilbud her så bestillte begge. (de til 499,- og 599,-) Så jo rimelig ok ut og jeg trenger flere treningsbukser så passa bra. Når det gjelder sko og resten av utstyret stikker jeg nok innom oslo sportslager så jeg får testa! Endret 24. mars 2011 av phax Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg skal på klatrekurs neste uke. 8 timer over 2 dager. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvor da? Ikke i nærheten av oslo antar jeg ettersom du er trønderbart. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nei, er gjennom klatregruppa på NTNUI. Jeg er forøvrig ikke trønderbart originalt, er Halling Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nybegynnerkurs eller? Kunne tenke meg å klatre litt selv, men har aldri klatra før.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Klatring er sjukt bra trening. Ekstremt tungt i underarmane og "klypa" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nybegynnerkurs eller? Kunne tenke meg å klatre litt selv, men har aldri klatra før.. Jepp. Jeg har klatret litt før, 5-6 ganger kanskje, men det er en stund siden. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg skal på klatrekurs neste uke. 8 timer over 2 dager. Konge! jeg har akkurat gjennomført et klatrekurs på 12 timer, eller siste gangen i morra Der vi har lært å klatre på topptau og på Led. Du kommer ikke til å angre på kurset forhåpentligvis er det buldring du blir opplært i eller vanlig klatring? Klatring er sjukt bra trening. Ekstremt tungt i underarmane og "klypa" Det er vill trening for kjernemusklaturen også, noe som er fordell i de fleste idretter og aktiviteter. Endret 24. mars 2011 av Sno Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Høres bra ut! Blir vel vanlig klatring for det meste, tror jeg. Men har tilgang til buldrevegg også. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen her som har sett "I want to look like that guy" ? Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen her som har sett "I want to look like that guy" ? Prakteksempel på hvordan man ikke deffer. Man starter ikke med et lavt kaloriunderskudd, for så å øke dette jo lavere ned i fettprosent man kommer. Det er omvendt hvis du planlegger å opprettholde en lav fettprosent. Så, lær det av den dokumentaren. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen fordel med banan foran f.eks. rosiner som kilde til raske karbohydrater før og etter trening annet en vitaminer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå