Mikkel™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja jøss. Men jeg kan konstantere at jeg har mer vanskeligheter med å sovne etter å ha spist sjokolade kontra frukt da Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, men slike studier kommer jo frem hele tiden: "Egg øker testosteronmengden din" "Pannekaker uten gluten positiv for kolesterolen din" "Brødskiver med brunost kreftfremkallende" Sundt norsk bondevett sier bare jeg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Brunost kreftfremkallende ? Kanskje jeg er en stor svulst jeg da. nesten så jeg har fått flytende brunost intravenøst til tider. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg bare dikta opp noen, men grett det! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvem har krangla om noe her? Og hvorfor får vi ikke lov til å diskutere næring? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Sjokolade er bra, hilsen Lupus fra Harry Potter. 2 Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg prøver fortvilt å finne ut litt om de forskjellige proteiner og proteinpulver på markede, men det eneste jeg finner er MASSE poster om hvordan div pulver smaker (Jeg gir da F i hvordan det smaker!!). Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 To hovedtyper, myse (whey) og kasein. Myse virker fort, kasein bruker kroppen lenger tid på å ta opp. Det beste skal være pulver med 50/50 myse-kasein, og er det samme forholdet som i morsmelk. Er også forskjell på konsentrat og isolat, da proteinpulver som er et isolat har et mye høyere proteininnhold, og tilsvarende et mye lavere innhold av annet "rusk" i pulveret. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Isolat er bedre enn konsentrat, men også dyrere. Det er best å ta en blanding av myse-protein og kasein-protein innen 1 time etter treningen. Mange folk mener at blandingsforholdet skal være 1:1 men jeg har ikke sett noe forskning eller kilde på at det er sant. Bruker selv myoprotein, det er av isolat har 1:1 blandingsforhold myse-kasein og smaker himmelsk med melk (). Dog koster det skjorta. Skulle jeg kjøpt ny ville jeg vurdert konsentrat hvis jeg skulle vært på buff. Forurensing i form av karbohydrater er ikke så viktig da ... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvis ting faller på plass med studier og jobb blir det en mnd i Thailand på meg senere i år Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gold Whey har vunnet en del priser for beste protein pulver, gleder meg til jeg er ferdig med min pose med Whey 80, som smaker herk (Både banan, vanilje og sjokolade) Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Med konsentrater i og råvareetikett trur jeg de dommerne burde skaffe seg en annen job. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvilke ryggøvelser skal jeg supplere med til markløft? Løfter 105kg x 5 reps i mark for tiden, men synes ikke ryggen ser noe spesielt sterk ut. Foroverbøyd roing? Stående roing? Link gjerne med video. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Barbell rows Rygghev Video - (google) Endret 22. mars 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har prøvd ut barbell rows etter markløft et par ganger. Får gjøre den fast på ryggdager. Rygghev er irriterende kjedelig. Får holde med markløft, barbell rows og litt roing/nedtrekk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Stakkars korsryggen din Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det et must med rygghev for å unngå skader i korsryggen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor er det "stakkars" korsryggen min da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Fordi den blir tungt belastet med både mark og stangroing på samme økt, med mindre du ror med bryststøtte. Du merker kanskje ikke noe til det nå, eller neste mnd, men det er stor sannsynlighet for at det blir for mye etterhvert. Det er en grunn til at gamle og gode programmer har roing og mark på separate dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå