Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Hva er den beste måten for å få vekk "manne-puppene" og magefettet? Den meste effektive er også greit å vite. Løping?

Mhv Quattro123

Kaloriunderskudd. Mest effektive; Min mening: Periodisk faste + 2 tunge styrkeøkter i uka (4-8 rep området)

Periodisk faste? Kan du utdype dette litt mer? Tusen takk for raskt svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg går på skole må jeg bruke et tilpasset opplegg.

Altså: 06.20-06.40 jogging.

14.30 første måltid. f.eks omelett.

15.00-16.00 treningsøkt (styrke)

17.30 middag, kjøtt,fisk og grønnsaker.

20.00-20.30. Jogging.

22.00-06.00 sove.

Også begynner vi på en ny dag.. Har jeg forstått det riktig?

Lenke til kommentar

20.00-20.30. Jogging.

22.00-06.00 sove.

Overkill med to joggeøkter om dagen, og tre treninger totatalt på en dag!

tre styrketreninger i uka er rimelig standard og greit og følge, jogge kan du gjøre på dagene du ikke har styrke, eventuelt etter styrketreningen.

Lenke til kommentar

20.00-20.30. Jogging.

22.00-06.00 sove.

Overkill med to joggeøkter om dagen, og tre treninger totatalt på en dag!

tre styrketreninger i uka er rimelig standard og greit og følge, jogge kan du gjøre på dagene du ikke har styrke, eventuelt etter styrketreningen.

Oki, så du anslår at jeg burde ta mindre treningsøkter, men da skal også disse være hardere? periodisk faste, er det noe som jeg klarer å "oppnå" med dette opplegget?

Lenke til kommentar

Oki, så du anslår at jeg burde ta mindre treningsøkter, men da skal også disse være hardere? periodisk faste, er det noe som jeg klarer å "oppnå" med dette opplegget?

Ja du som ikke har så mye erfaring burde ikke legge deg på så mange treninger om dagen.

Du trenger ikke trene for å "oppnå" perodisk faste i det hele tatt. Pf er et opplegg som sier hvordan, og når du skal innta måltidene dine.

Lenke til kommentar

Ville anbefalt måltid før skolen, slik du klarer å gjennomføre skoledagen noenlunde oppegående. :p

Sorry, men det er bullshit. Utfrå det du seier der, veit du ikkje kva PF går ut på.

Fastar sjølv frå 23:00 - 15:00, og det går bedre på skulen no en tidlegare, til tross for at det er veldig mykje å gjere (3STAA).

Fordelen med skule å PF er at man har eit meir stabilt blodsukker, og eg kan love at det eg ikkje er meir sulten i løpet av ein skule dag no, enn då eg åt både frokost og lunch.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig det, men jeg vet med meg selv at hver skoledag jeg hadde frokost fungerte jeg langt bedre enn en skoledag uten frokost.

Det tar noen dager før blodsukkeret ditt endrer seg etter ditt nye måltidsmøster. PF tar noen dager på å stabilisere seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...