Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Skal gjera det i 3 veker - 2 gonger i veka grunna eigentreningsopplegg i gymmen. Skal prøve å finne ein egna plass å gjere det. Er det kanskje lurt å gjere det inne i gymsalen? Forresten: Fekk poppa fram blodårene rundt biceps under trening i dag! Endret 21. mars 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ondskap: Min lenke Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Bra artikkel. Takkar! Forbanna at eg ikkje har pulsklokke eigentleg, hadde ikkje vore dumt å hatt. Skal høyre om eg kan låne ein av nokon slik at det blei best mulig Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) 4x4 skal utføres med konstant fart på alle drag. Hvis du følger med på pulsen vil den stige med et par prosentpoeng per drag, det er det siste draget som skal være innenfor 90-95%. edit: første draget kan være på en litt lavere fart for å venne kroppen til belastningen. Endret 21. mars 2011 av Sink Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xbsSeVr5NSI&feature=relmfu hahaha, du har vel sett south park-episoden? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hver eneste gang jeg er på gymmen, skal det alltid sitte en fyr å glane på meg i mens jeg driver med øvelsene mine. Ikke nok med det, men de fleste som gjør slikt har altid blikket med et buskap om at de er så sykt mye sterkere enn deg og at de løfter mye mer enn hva jeg selv gjør. Kan ikke slutte å irritere meg over disse folkene. De fleste ser på det sikkert som motivasjon, men jeg blir virkelig argh. Endret 21. mars 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 jeg fikk kommentert at jeg har veldig god teknikk i knebøy i dag . Og jeg er oppe på 90KG 5RM igjen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 hahaha, du har vel sett south park-episoden? Southpark sa bare akkurat de vi alle tenker, en fantastisk episode. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke nok med det, men de fleste som gjør slikt har altid blikket med et buskap om at de er så sykt mye sterkere enn deg og at de løfter mye mer enn hva jeg selv gjør. For min del tenker jeg at de ser fordi de er jealus. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke i nærheten. Jeg har nylig begynt med styrketrening og føler jeg greie på hva jeg driver med. Livel sitter noen der å ser på meg, med et slags glis som beviser deres eget beste. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ondskap: Min lenke oppvarmingen burde være opp imot 20 min om du ikke vil ha skader etter 4 uker. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg varmer opp i 6 minutter før hver intervall. Holdt på i 2 uker nå. Føles greit Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ondskap: Min lenke oppvarmingen burde være opp imot 20 min om du ikke vil ha skader etter 4 uker. 15-20minuttar veldig rolig jogging då? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Ondskap: Min lenke oppvarmingen burde være opp imot 20 min om du ikke vil ha skader etter 4 uker. 15-20minuttar veldig rolig jogging då? Eller sykling, roing eller svømming. Holder meg vanligvis til ca. 15 min oppvarming. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Noen som har kommentarer til Side 3s artikkel om Styrketrening? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Mange kroppsbyggere trener hver muskelgruppe 1 gang per uke men det skyldes nok mer mangel på tid. Hele greia er jo latterlig, siden det ikke nevnes noe om progresjonen så er hele teksten useless. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Mange kroppsbyggere trener hver muskelgruppe 1 gang per uke men det skyldes nok mer mangel på tid. Hele greia er jo latterlig, siden det ikke nevnes noe om progresjonen så er hele teksten useless. Njaaa, de skriver at du skal ta trene med 60% av 1RM (ca 15RM) Det vil jo si at hvor mye motstand som trengs vil forandre seg etter hvert. Selvsagt kunne de ha tatt med at man må øke, hvor ofte og mye. Men artikkelen går jo ut på hvordan og hvor mye man skal trene, konklusjonene er altså 4 sett med 80% belastning av 1RM, 3 ganger i uken for de som er "trente" Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Noen som har kommentarer til Side 3s artikkel om Styrketrening? Ikke ofte man ser dette skrevet i slike artikler, ble litt imponert... En viktig konklusjon av analysen er at MER gir MER. Analysen må imidlertid tolkes som en indikasjon og ikke som en sannhet. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Hva er den beste måten for å få vekk "manne-puppene" og magefettet? Den meste effektive er også greit å vite. Løping? Mhv Quattro123 Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2011 Hva er den beste måten for å få vekk "manne-puppene" og magefettet? Den meste effektive er også greit å vite. Løping? Mhv Quattro123 Kaloriunderskudd. Mest effektive; Min mening: Periodisk faste + 2 tunge styrkeøkter i uka (4-8 rep området) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå