Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

drakk litt i dag. ikke så mye, kom nettopp hjem og som dere ser har jeg ikke mye skrivefeil og sånn... drakk kanskje 5 halvlitere maks. vil det ha noe å si om jeg trener i morgen? har jo hørt at man ikke bør trene dagen etter man har drukket, men jeg er jo ikke særlig full.

Så, vil det ha noe å si?

Nei, så lite alkohol vil ikkje ha nokon effekt dagen etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Birkebeinerrennet gjennomført. Det var et sant HELVETE.

Godt jobbet, gratulerer. Ble det merke?

Nei, desverre. Er over 10 år siden jeg har hatt langrennski på beina, så kunne ikke forvente merke akuratt :p

Hva blei tiden?

6 timer og 21 min. Ikke noen knalltid, men kom meg nå igjennom. Var MYE tyngre enn jeg hadde trodd. :!:

Lenke til kommentar

Nei, desverre. Er over 10 år siden jeg har hatt langrennski på beina, så kunne ikke forvente merke akuratt :p

Hva blei tiden?

6 timer og 21 min. Ikke noen knalltid, men kom meg nå igjennom. Var MYE tyngre enn jeg hadde trodd. :!:

6 timer på 5 mil er da ikke direkte ille. Jeg gikk 4 og ei halv i fjor på 5 timer med magasjau. Satser på at det rennet går litt fortere i år og at jeg ikke er dårlig

Lenke til kommentar

Hva blei tiden?

6 timer på 5 mil er da ikke direkte ille. Jeg gikk 4 og ei halv i fjor på 5 timer med magasjau. Satser på at det rennet går litt fortere i år og at jeg ikke er dårlig

Hehe, skal sies at 5,4 mila på birken ikke kan sammenliknes med noe annet jeg har gått.

Gikk for en måneds tid siden 5,1 mil på en løype jeg fant i indre østfold. Var grei stigning også og klarte det på 4 timer og 48 min.

Birken derimot var mye mye værre selv om distansen var den samme, sykt mye oppover.

Lenke til kommentar

Frista til å prøve Nanoproxil, noen som har prøvd eller har erfaringer med dette? :)

Nanoproxil, N.O. Explode, Jack3d m.fl. er diskutert opp og i mente på de fleste forum og felles for alle disse prdouktene er at de er bare hype og volumselgere...

Det vil funke bedre å ta en ronk uten å komme rett før trening :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Bare klarifisering

Jack3d inneholder 1.3 dimethylamylamine (eller geranium) som også er en bestanddel i T-rex, ripped freak osv osv. Dette har absolutt en effekt, men står også på dopinglisten, så om du driver med organisert idrett eller er i en annen situasjon der du kan bli testet for slikt, bør du ligge langt unna.

I tillegg inneholder den kreatin monohydrat, et av de få tilskuddene med dokumentert effekt.

En viktig funfact er at dette (Jack3d) er et kosttilskudd som står på svenske antidopingmyndigheter sin OBS-liste ettersom de har mistenkt at det er forurensning i det etter et par dopingsaker i senere tid.

Lenke til kommentar

Kor lenge er jack3d i blodet, eller kor lenge etter inntak kan ein finne spor av det? Blir man dopingtesta i militæret, nærmare opptaksprøva til befal?

Man møter som regel på narko sør på befalsopptak, og vil bli undersøkt med hund etc. Urinprøve skjer som regel bare i enkelte tilfeller. Hvis feks narkotikahunden markerer deg feks. Jeg aner ikke hvor lenge det sitter i kroppen. En grei måte å sørge for at man ikke blir tatt for dette på opptak er å kutte det ut med en gang.

Lenke til kommentar

At eg er "ny" har vell ingenting med saken å gjere? Kroppen min fungerar mykje bedre når eg tek jack3d, eg presterer bedre og konsentrasjonen er bedre.

robert: trur du virkeleg musklane mine bare *poff* forsvinn når ein sluttar med jack3d? treng ikkje jack på opptaket, eller seinare anna enn om eg skulle slutte i militæret og begynne å trene på fritida igjen :)

Lenke til kommentar

At eg er "ny" har vell ingenting med saken å gjere? Kroppen min fungerar mykje bedre når eg tek jack3d, eg presterer bedre og konsentrasjonen er bedre.

robert: trur du virkeleg musklane mine bare *poff* forsvinn når ein sluttar med jack3d? treng ikkje jack på opptaket, eller seinare anna enn om eg skulle slutte i militæret og begynne å trene på fritida igjen :)

Ja, når du står der på "opptaket" uten Jack3d rush og skal prestere så går det på skauen?

Litt som å jukse på alle tyskprøvene på VGS for så å komme opp i tysk muntlig;)

Militæret er ikke tue etter folk som bruker jakc3d for å bli buff. De trenger de som fremdeles holder koken selv om de er 3 natten uten søvn. Og da ahr jo allerede du bevist at du ikke egner deg for 5 øre, når du må ta slike tilskudd for å makte vanlig trening.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...