Matsemann Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er lite lysten på 100 000 ungdommer som etter hvert føler presset med stereoider pga økt bruk om det skulle bli legalisert... Og enda mindre lysten på å ta regninga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Har anabole steroider i det hele tatt et godt formål? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Har anabole steroider i det hele tatt et godt formål? Bedrer livskvaliteten på personer med lavt testosteronnivå. Også feks når man blir litt opp i åra, 50+ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Har anabole steroider i det hele tatt et godt formål? Mener at det ble sprøytet inn steroider i kvise arrene mine for å gjøre de mindre Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Kan og bruke de i medisinsk behandling, men da så klart ikke i samme doser som misbrukerne gjør. Er jo mennesker som sliter med sykdommer der alle musklene blir tæret bort, og de bruker det for å holde litt i sjakk. Men man skiller mellom stereoider og anabole steroider. Og bli kvitt nisseluen, biskop! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Har anabole steroider i det hele tatt et godt formål? Ja! Jeg har astma og i astmamedisinen er det steroider som demper inflammasjon/betennelser i luftveiene... Er dog ikke sikker på om de steroidene er anabole... Om de i såfall er det så er doseringen så liten at den kun vil fungere til det tiltenkte formålet... Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har lyst til å se hva som skjer med 80+ år gamle folk, uten livsgnist, på gamlehjem hvis de får injisert lavdose testosteron. Min hypotese: innen kort tid vil de være på vei ut av gamlehjemmet og ut "på livet" igjen. Så kan man begynne å tenke på kostnader. Litt testosteron, eller gamlehjem? Steroider har fått så dårlig rykte på grunn av folk som misbruker det. Du kan dra en direkte paralell til extacy, flere millioner doser brukes hver helg i den vestlige verden - men de som faktisk blir "psykotiske" er det veldig få av. Men igjen, skrekkeksempler ødelegger for det som kunne vært en fin rus for 99% av befolkningen. Tenk litt kritisk, vær nyansert - du kommer ikke langt med en side av en sak. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Hvordan vil det være å ta prozyme som er gått ut september 2009? Er det noen eventuelle farer med dette? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Melkeprodukter som har gått ut på dato er generelt sett dårlig deal, men det er da ikke verre enn å prøve. Hvis det smaker godt og du ikke blir dårlig så kjør på. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Mener å ha lest i en tråd at Proteinfabrikken sier at om deres produkter ikke lukter rart eller smaker annerledes enn da de ble kjøpt så er de brukbare enda. Proteinpulver er bare stemplet med "best før" Omtrent sånn som den potetgullposen jeg fant i kjøkkenskapet til en kompis i går, som gikk ut på dato i 2009... Den smakte fantastisk selv om den var gammel Det var "Taffelsticks", kombinerte den med stratos (som for ordens skyld var ny) og det var supert Lenke til kommentar
stenja Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Hehe, får vell bare prøve da! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg syns styrkeøktene mine blir litt korte til tider, og kunne godt tenkt meg å trent lenger når jeg først er i modus. Det jeg lurer på er om det er lurt å ta mange baseøvelser på samme økt? Tenker da spesielt knebøy, markløft, benkpress og stående roing. Eller vil det være bedre å supplere med noen isolasjonsøvelser? Lenke til kommentar
stenja Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) 5x5 som er veldig anerkjent kjører jo med 3 baseøvelser hver trening, så det skulle vell gå bra. Har selvfølgelig med hvor mange sett og repetisjoner du tar også. Endret 18. mars 2011 av stenja Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Har anabole steroider i det hele tatt et godt formål? Ja! Jeg har astma og i astmamedisinen er det steroider som demper inflammasjon/betennelser i luftveiene... Er dog ikke sikker på om de steroidene er anabole... Om de i såfall er det så er doseringen så liten at den kun vil fungere til det tiltenkte formålet... Steroider er lipider som det produseres mange varianter av i kroppen, de har mange forskjellige oppgaver. Kortison salve inneholder en steroid som jeg bruker mot eksem. At noe i kroppen er anabolt betyr bare at det har som oppgave å bygge opp noe, det finnes mye anabolt i kroppen, så har du også katabola reaktioner som bryter ned. Kolestrol og mange hormoner er steroider. Endret 18. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 5x5 som er veldig anerkjent kjører jo med 3 baseøvelser hver trening, så det skulle vell gå bra. Har selvfølgelig med hvor mange sett og repetisjoner du tar også. Mitt nåværende treningsprogram er slik: Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Markløft 5x5 Planken 3x30sek B: Knebøy 5x5 Stående roing 5x5 Skulderpress 5x5 Planken 3x30sek Så det jeg lurte på er om det går an å sløyfe alt dette sammen, og kjøre fullkroppsprogram 2-3 dager i uken? Det blir da slik: Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Markløft 5x5 Stående roing 5x5 Skulderpress 5x5 Planken 3x30sek Side-planken 3x30sek Lenke til kommentar
stenja Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Så det jeg lurte på er om det går an å sløyfe alt dette sammen, og kjøre fullkroppsprogram 2-3 dager i uken? Det blir da slik: Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Markløft 5x5 Stående roing 5x5 Skulderpress 5x5 Planken 3x30sek Side-planken 3x30sek Det ser ut som det kan bli litt mye det der, hvor lang tid bruker du på en trening med tre baseøvelser? Selv bruker jeg ca 45 minutter med dette programmet: Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Stangroing 5x5 Diverse mageøvelser, planken osv Endret 18. mars 2011 av stenja Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Rundt 30 min hvis jeg trener alene, noe lengre når jeg trener med andre. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 30 min? Jeg bruker omtrent 2 timer på gymmen når jeg er der. Har litt pauser og må stadig vente på apparater da, kan ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
stenja Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 Virker som du kanskje ikke har på nok vekter, øker du hver trening? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2011 30 min? Jeg bruker omtrent 2 timer på gymmen når jeg er der. Har litt pauser og må stadig vente på apparater da, kan ha noe med det å gjøre Jeg stikker som regel og trener når jeg vet det er lite folk der. Da slipper jeg å vente og sånt, og kan bare kjøre på hele veien. Virker som du kanskje ikke har på nok vekter, øker du hver trening? Øker ikke til hver trening nei. Øker når jeg føler at jeg kan klare det. Presser meg som regel maks på hver øvelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå