AndyPanda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Virker som noe syke elexia-påfunn det der. Det kan da vel ikke ha noen hensikt. Kanskje uten vekter, men med stanga; aldri. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Si ifra om noen finner eller vet om 3T ( treningskjede) Tilbud, sånn fri innmelding osv. Gidder ikke betale 800/1200 kr for å få lov til å bli med wtf. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tenkte å starte opp med noe nytt. Det heter "Base på bosu!" og går ut på å utføre baseøvelser som markløft på bosuball. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Si ifra om noen finner eller vet om 3T ( treningskjede) Tilbud, sånn fri innmelding osv. Gidder ikke betale 800/1200 kr for å få lov til å bli med wtf. 3T Fysj (spytte), fascist priser og opplegg. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Må bare ha som backup , når jeg er nabo og annet gym er 1 mil unna. SIT 700 året <3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 En fyr på gymmen tok knebøy på tærne igår og påsto til de ansatte at det gikk fint så lenge han holdt balansen... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? Push-ups og planken funker strålende hvis det bare er den ene ankelen som er vond. Er bare å holde den vonde oppe fra gulvet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Wtf? :!: .......................... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Pullups, hangups (Bare husk å lande på riktig fot =D) Evnt så kan du tøye og strekke kroppen litt. Det gjør underverker for meg. Litt mer kos å gjøre slikt på treningsenteret da <3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Et spørsmål som sikkert er spurt om flere tusen ganger her i tråden, men jeg føler ikke er besvart godt nok. Kan det på noen som helst mulig vis være farlig å trene styrke i en alder av 16? Er litt bekymret, ettersom jeg stadig vekk hører om vekstproblemer osv. Nei, det er ikke farlig. Bare myter og oppspinn Takk for svar! Siste spørrsmål så skal jeg gi meg. La oss si jeg skal gjøre 3 x 12 Markløft og 3 x 12 Tricepscurl, spiller det noe rolle om jeg gjør 2 x 12 Markløft etter hverandre i stedefor å hoppe fra en øvelse til en annen hver gang? Takk for svar, nok en gang! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser at jentene her oppe har begynt med å ta knebøy (Med disse fastmonterte vektene på stenger, typ 10kg, 12kg, 15kg, blir også brukt av douchecurls gutta som har blitt jaget bort fra squat racken)på bosu ball. Det ser livsfarlig ut, kanskje jeg får bryte min egen <Rule #3> 2 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Første trening i dag på seks uker. Skuldern fungerte fint, og jeg er så forbanna happy akkurat nå. Gleder meg noe så inni hæ*vete til arm-dag i morgen. Kommer sikkert til å lure inn litt bryst også. Å herregud jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nær døden opplevelse. 4 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Følelsen av å tape 3000 NOK med 90% sjangse til å vinne 6k? Nesten like ille som å sette PR i squat, fra 85kg og oppover. Det bildet der er bare sykt. Den bosu treningen jeg så, skjedde på UIT sitt trenings "studio". Der vi har flere power racks enn benkpress stativer (dog har vi en del løping, men man må vel treffe den kvinnelige delen av campus også) Så jeg aner ikke hvor kvinnemennesket fant denne øvelsen, men det er ikke fra nevnt treningssenter. Arm dag, høres ut som en bortkastet dag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1310435 < HALP Endret 18. mars 2011 av InToRv Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har vrikket ankelen ganske så kraftig idag. Har dere noen tips til hva jeg kan trene imorgen da (jeg SKAL trene, det har jeg bestemt meg for) uten at det blir noen særlig belastning på ankelen? Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å legge vekt på foten engang. Imorgen trener jeg kun med kroppen til hjelp, treningssenteret er stengt, men har egentlig bare treningsstrikk som hjelpemiddel. Kan jeg f.eks ta planken/ pushups uten at jeg får veldig vondt i ankelen? Har noen et par øvelser til meg som jeg kan gjøre (uten vekter) når jeg ikke kan belaste høyrefoten? Det går fort over In ankel (spesielt høyre) er så ødelagt at jeg trør over nesten hver gang jeg spiller innebandy. Er bare å bite tennene sammen og spille videre Er på ingenting måte farlig å belaste en forstuet ankel, eneste er at faren for å trø over på ny eller med andre beine er større. Så spurt/spenst hopp er ikke å anbefale. Ang det med å ta knebøy på bosu ball er jo bare helt rått, tipper det er en ganske god trening for balansen og støtte muskler. Synes iallefall selv at det er ganske bad-ass ut Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Dumb-ass, mener du? Pfft, prøv å ta knebøy på en ball du. Master of body and mind he is! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) On the ball, stand you must. Way to your inner dumb-ass, revealed it will be. Mmmm Endret 18. mars 2011 av Mikkel™ 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Og da skal de gå hakket lengre enn ved prostitusjon når det gjelder doping, forby også bruk av det. Jeg synes det er helt feil, dette vil bare føre til at produksjonen blir dårligere og enda mer kjeller-sentralisert og at brukeren vil ha større problemer med å ta riktig doser.. Doping, prostitusjon, narkotika-missbruk vil aldri forsvinne. Uansett hvor ulovlig den røde permen sier at det er, jeg synes det er mye bedre å få gjort det i ordnede former. Hvis leger kunne gitt personer steroidene vil doseringen være mye mer korrekt, samt at de psykiske bi-virkningene kan observeres og behandles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå