Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

http://www.norkost.no/tf_kreatin_monohydrat_500g/P_436 Vurderer å kjøpe den her, Men er det sånn at den her må blandes med proteinpulver? Har lest på noen kreatin bokser, og der står det at den bør blandes med proteinpulver. Men det står det ikke her.

Og hva ville dere anbefale av Kreatin eller proteinpulver? trener for å se større ut, og for å bli sterkere.

Og hva er forskjellen på Monohydrat, kre-alkalyn og Creapure?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Monohydrat er mer bang for the bucks, kre-alkalyn er ganske unødvendige saker, og creapure er en renhetsgaranti. Mao: kjøp monohydrat som er merket med creapure.

Har du kostholdet i orden, og for å se større ut og bli sterkere, så velg kreatin.

Får du ikke i deg nok proteiner for å bygge muskler, så velger du proteinpulver.

- Kort fortalt.

edit: og hvordan TF klarer å få kreatinet sitt til å inneholde spor av melkekomponenter, hvete (gluten), egg og soya, gjør meg litt skeptisk til det greiene der. Spesielt når det ikke er creapure heller.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Dere som drikker 1-3L melk per dag, betaler dere for dette selv? Jeg måtte roe ned melk drikkingen pga det rett og slett ble en for stor utgift!

Bor ikke du alene?

Hvor mye drikker du?

Jeg drikker ca en halvliter, men skal prøve å drikke mer..

Lenke til kommentar

Dere som drikker 1-3L melk per dag, betaler dere for dette selv? Jeg måtte roe ned melk drikkingen pga det rett og slett ble en for stor utgift!

Bor ikke du alene?

Hvor mye drikker du?

Jepp, akkurat det jeg gjør (eller bor med ei venninne, men ting som er utenom vanlig felles middag og annet betaler jeg selv) Jeg lå på 4-6 1,5l kartonger i uken (pluss ca 1/2L per dag på jobb). Koster det! Nå ligger jeg på ca 1-2 1,5L hjemme, samt jeg drikker litt etter hva som er tilgjengelig på jobb (1/2- 1 1/2L per dag)

Lenke til kommentar

Bor ikke du alene?

Hvor mye drikker du?

Jepp, akkurat det jeg gjør (eller bor med ei venninne, men ting som er utenom vanlig felles middag og annet betaler jeg selv) Jeg lå på 4-6 1,5l kartonger i uken (pluss ca 1/2L per dag på jobb). Koster det! Nå ligger jeg på ca 1-2 1,5L hjemme, samt jeg drikker litt etter hva som er tilgjengelig på jobb (1/2- 1 1/2L per dag)

Prøv å hype for jobben at melk er sunt og bra?

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Ikke for å bryte ned selvtilliten din, men kravet for 3 mila er jo 4 og en halv time og det er med 12kg sekk + at du går i miltærutstyr inkl skoene. Så 16km med 16kg sekk på 2 og en halv time burde gå ganske lett egentlig, kommer jo selvfølgelig ann på terrenget. Er det i fjellet er jo 3 timer en god tid. Uansett bra at du klarte målet ditt også er det bare å fortsette å presse tida nedover!

Lenke til kommentar

Betaler selv. Kunne sikkert spart meg ett par hundre i uka men meh :p.

Når jeg er hjemme har jeg 300 liter på tank så :w00t:

Lenke til kommentar

Prøv å hype for jobben at melk er sunt og bra?

Vi får allerede 4 brett med 1/4 melk hver uke, i og med at vi er 7 stk, så burde det egentlig holde uten problem. Men uker hvor det går lite, drikker jeg mer :)

Heldigvis er ikke melk hoved kilden min for noe næring, bare kos =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...