Dufen Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Ta med deg havregryn i en liten beholder på skolen og spis sammens med frukt elns... Melk er bra om du tåler det, det tror jeg du skal få kjøpt på skolen... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Baguetter kan du droppe med fordel. Ta deg heller ei skål med havregryn. Er ikke havregryn på skolen.. men er ikke grove baguetter meg skinke, ost og salat ok? Nei, det er ikkje OK. Har du ikkje muligheten til å ta med mat på skulen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jo, herregud, det er helt ok. Kanskje ikke optimalt, men bedre enn mye annet. I det siste synes jeg alt her inne skal være så jævla perfekt.. Man skal jo leve litt også. Endret 11. mars 2011 av Matsemann 3 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Er det nesten bare maten som spiller en stor rolle i kroppsbygging? Ikke selve treninga da? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 to be the best you got to eat the best, når det gjelder kroppsbygging er kostholdet det klart viktigste, trening er også viktig så klart, men i styrkeløfting er ikke kostholdet så viktig som i kropsbygging, men kosthold er en del av sporten den også en større musklel er en sterkere muskel. Søvn og deload er også viktig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Nudler tilbyr ikke rare greiene... :/ Inneholder transfett i tillegg når vi nå alt snakke om det... Har du sett på eggnudler? Er det nesten bare maten som spiller en stor rolle i kroppsbygging? Ikke selve treninga da? For en kroppsbygger er kosthold nesten 70% av resultatet! Driver du med styrkeløft er det nok en del mindre da det ikke er (så) farlig om man legger på seg fett i tillegg til muskler. For de fleste vil nok resultatet være 40-60% kosthold, alt etter hva du ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Nøkkelhullsmerking er for meg en stor vits. Selv om den er ment å være veiledende for folk med lav kompetanse på kosthold så blir den misvisende i sin egen form. Å nøkkelhullsmerke GRANDIOSA kan vel ikke sies å være det som gir gode signaler? Grandiosa er (etter de som lager nøkkelhullmerkets meninger) blant de sunneste ferdigpizzaene. Tror kanskje du sliter litt med å forstå begrepene "nøkkelhullsmerket" og "sunt"... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Nøkkelhullsmerking er for meg en stor vits. Selv om den er ment å være veiledende for folk med lav kompetanse på kosthold så blir den misvisende i sin egen form. Å nøkkelhullsmerke GRANDIOSA kan vel ikke sies å være det som gir gode signaler? Grandiosa er (etter de som lager nøkkelhullmerkets meninger) blant de sunneste ferdigpizzaene. Tror kanskje du sliter litt med å forstå begrepene "nøkkelhullsmerket" og "sunt"... Ja vi sier det sånn... Nudler tilbyr ikke rare greiene... :/ Inneholder transfett i tillegg når vi nå alt snakke om det... Har du sett på eggnudler? Neeeei, menne... Det skal definitivt sjekkes ut Endret 11. mars 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Då var fettklype og ProZyme bestilt! Og kontoen var 1 000lappen fattigare enn det han var i går Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Vurderer å bytte program, begynner å bli lei av Stronglifts. Er så ensformig. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Vurderer å bytte program, begynner å bli lei av Stronglifts. Er så ensformig. Bare å bytte det. Er forsåvidt enig, stronglifts er veldig enformig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, det er det, men er usikker. Har jo trosalt gått opp 10kg takket være Stronglifts. Får tenke litt på det. Har du kanskje forslag til et annet program? Tenkt litt på RYP da det skal være bra for Volum. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Tenker det samme som| deg TheNarsissist. Gått på Stronglifts i 4 måneder nå, og er rett og slett veldig lei. Og det går såklart utover motivasjonen, og har man ikke det så syntes jeg det blir vanskelig å trene. Har dog tatt inn noen ekstra øvelser fra Scooby + at jeg dropper Knebøy på Onsdager. Har selv gått opp 10 kg og har hatt en meget bra fremgang! Var veldig tynn før jeg startet. Var 63 kg og nå er jeg 75 kg! har selvfølgelig lagt på meg en del fett, men det må være litt muskler også! Har ikke noe synlig fett, og sixpacken synes bra. Så er jo veldig fornøyd med Stronglifts og kan anbefale det sterkt! Men blir litt lei. Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Selv liker jeg mitt egenkomponerte program, ikke så alt for strikt - autoregulerer det slik at jeg klarer å trene helkropp annenhver dag. Knebøy (til akkurat paralell, bare sokker) / 1beinspress (om racket er opptatt): Får med mesteparten av muskelgruppene i beina, legger av og til legghev eller markløft. Men ser egentlig mer frem til sommeren for ben-utvikling, sprinting og skogsturer kommer til å bli innlemmet som en sentral del. Kjører av og til pustende knebøy - tar den vekta man klarer 8-10 reps med, så tar man 15-20 reps uten å racke vekta. Nedtrekk smalt grep/ chinups: lats/bicep i en og samme øvelse. Chinups aktiverer mage ganske bra også. Flatbenk / armhevinger: bryst, triceps, fremside skulder og sagmuskelen (Serratus Anterior, (rå muskel)). Flatbenk er kjedelig, armhevinger er kjempemorsomt når du begynner å ha litt kraft i brystet. Roing med triangelgrep / roing med bredt grep / facepulls. Første involverer rygg, lats, traps og biceps, andre isolerer traps og bakside skulder litt mer, tredje er hard mot øvre del av traps + bakside skulder. Lats og biceps er mindre aktivert på de to sistnevnte. Palloff press, favoritt mage øvelse. Liggende sidehev (børge style), kjører myoreps på denne, isolerer skuldrene bra og tar lite tid. Om det er noen som har forslag til andre øvelser mottas de med takk Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Gjorde godt med 1 mil med 12kilos sekk i dag. Vurderar å gå til skulen på Onsdag (16km). To do, or not to do Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 To gangeren kroppsvekta på markløften idag! Hjelper på at jeg ikke veier mer enn 70kg da.. Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 To gangeren kroppsvekta på markløften idag! Hjelper på at jeg ikke veier mer enn 70kg da.. Fortsatt veldig bra da Veier 75 kg selv, men tar langt ifra 140 kg..! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 To gangeren kroppsvekta på markløften idag! Hjelper på at jeg ikke veier mer enn 70kg da.. Fordel å ikke veie så mye da, men 140kg er bra!! Har faktisk klart det selv når jeg tenke på det, er litt tyngre enn deg though.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Ser fram til eg klarar å ta 180kg i mark Er det nokon som har noko tips til såre leggar? Må vere løfteteknikken som gjer at leggane mine blir så såre... Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Noen som vet Næringsinholdet i en pose yum yum nudler med kyllingsmak? Det står ingenting om det på posen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå