PureChaos Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 bestilte prozyme fra tn for 4 dager siden! enda ikke sendt på siden står det at den blir sendt innen 24timer? Jeg har bestilt fra TN tre ganger i det siste, og alltid kunnet hente pakka 2 eller 3 dager etter bestillingsdato, og da har jeg bestilt på kvelden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Way to go hvis du ønsker å få solgt noe.. Ironi på internett eller mener du faktisk at dette er måten å gjøre det på?? ================================================ Med tanke på pris og smak, så har jeg kommet frem til at Whey-100 Bulk er det beste alternativet. Noen som har noe i mot det? Elite Gold har kun Mocca som ikke var en smak jeg elsket, samt koster 1000,- mer. ProZyme blir over 1000,- mer for 12KG. GG sin Whey-100 er litt dyrere, samt sjokoladen er helt grei. Jordbær har jeg ikke smakt og betaler IKKE 9,- for smaksprøve (prinsipp tror jeg det heter..) Jeg vet at Whey-100 har litt mer krabs og fett, men tviler på at det kommer til å påvirke noe den ene eller andre veien i det store og hele. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Bisk0p du kan vel se fort på dette programmet? http://write.fm/w7ta3pg Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Way to go hvis du ønsker å få solgt noe.. Ironi på internett eller mener du faktisk at dette er måten å gjøre det på?? ================================================ Mer sarkasme Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Way to go hvis du ønsker å få solgt noe.. Ironi på internett eller mener du faktisk at dette er måten å gjøre det på?? ================================================ Med tanke på pris og smak, så har jeg kommet frem til at Whey-100 Bulk er det beste alternativet. Noen som har noe i mot det? Elite Gold har kun Mocca som ikke var en smak jeg elsket, samt koster 1000,- mer. ProZyme blir over 1000,- mer for 12KG. GG sin Whey-100 er litt dyrere, samt sjokoladen er helt grei. Jordbær har jeg ikke smakt og betaler IKKE 9,- for smaksprøve (prinsipp tror jeg det heter..) Jeg vet at Whey-100 har litt mer krabs og fett, men tviler på at det kommer til å påvirke noe den ene eller andre veien i det store og hele. Hvorfor bry seg så veldig om smak? Det er en tilvenningssak. Gå for det beste produktet, smaken blir du vandt til uansett. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Veldig einig. Gå for det beste, du venner deg til smaken. Då eg kjøpte Micro 100% Whay, så kasta eg nesten opp fyrste gong eg smaka det, nå smakar den faktisk godt. Tok riktig nok 1,2 veker før eg blei vand med smaken. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nja, veit nå ikke jeg. Jeg hater smaken av PF sin weight gainer og brukt den i over 1 måned nå. Gruer meg til hver gang jeg skal ta den. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hva med å spise litt ordentlig i steden for å ta tilskudd for alt mulig Skriver jo at jeg spiser bra går mye i kjøtt, fisk og egg med mye frukt og grønnt. må vel være greit å spilse en mutivitamin sånn for sikkerhetskyld og heller pisse ut det overflødige. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nja, veit nå ikke jeg. Jeg hater smaken av PF sin weight gainer og brukt den i over 1 måned nå. Gruer meg til hver gang jeg skal ta den. Når vi er inne på weight gainer: Er det ikke billigere å kjøpe proteinpulver og karbopulver for seg og heller blande? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor bry seg så veldig om smak? Det er en tilvenningssak. Gå for det beste produktet, smaken blir du vandt til uansett. Har prøvd å venne meg til smaker, men noen ganger går det bare ikke.. Det beste vil vel være ProZyme som koster over 1000,- mer for samme mengde (og det er på tilbud!) Nja, veit nå ikke jeg. Jeg hater smaken av PF sin weight gainer og brukt den i over 1 måned nå. Gruer meg til hver gang jeg skal ta den. Når vi er inne på weight gainer: Er det ikke billigere å kjøpe proteinpulver og karbopulver for seg og heller blande? Weight gainer lager man best selv! Melk, banan, økologiske peanautsmør og litt proteinpulver! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nja, veit nå ikke jeg. Jeg hater smaken av PF sin weight gainer og brukt den i over 1 måned nå. Gruer meg til hver gang jeg skal ta den. Når vi er inne på weight gainer: Er det ikke billigere å kjøpe proteinpulver og karbopulver for seg og heller blande? Det er godt mulig. Men jeg kjøpte det i Sverige i Svinesund. Kosta vell 250 svenske eller noe. Var denne: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vekt%C3%B8kning/Big-Mass/Big-Mass-Gainer-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11144.aspx Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hva med å spise litt ordentlig i steden for å ta tilskudd for alt mulig Skriver jo at jeg spiser bra går mye i kjøtt, fisk og egg med mye frukt og grønnt. må vel være greit å spilse en mutivitamin sånn for sikkerhetskyld og heller pisse ut det overflødige. Hvis du spiser bra, har du ikke behov for multivitaminer og mineraler. Da får du det du trenger fra kostholdet Det er ikke bra å få i seg for mye vitaminer og mineraler heller, da det kan gi deg motsatte virkninger. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis du spiser bra, har du ikke behov for multivitaminer og mineraler. Da får du det du trenger fra kostholdet Det er ikke bra å få i seg for mye vitaminer og mineraler heller, da det kan gi deg motsatte virkninger. Alt er farlig hvis det kommer i store nok mengder. Følger du doseringen som står bak på pakken så er det ingen fare for "overdose" av vitaminer. Hvis du får overdose, så er det i allefall ikke på grunn av kosttilskuddet, men da bør du endre kostholdet ditt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Snakker ikke om overdose. Snakka om frie radikaler. Det er ikke bedre å få i mer enn nok vitaminer. Nok er nok. Spiser han bra, så får han i seg det han trenger av vitaminer, og trenger dermed ikke noe ekstra. Det han eventuelt kan gjøre er å ta enkelttilskudd hvis han har mangel på spesifikke vitaminer. F.eks. vitamin D. Ikke ta multivitaminer hvis du får nok av de fleste typene. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 C-vitamin og E-vitamin er såkalte antioksidanter som beskytter mot frie radikaler. Så da må du nok nyansere hva du mener. Aller helst gi en link som forklarer hva du mener. Jeg vil tro at ved så små mengder som det er i multivitamin, så vil det ikke ha noe å si, men bevis meg gjerne feil! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Snakker ikke om overdose. Snakka om frie radikaler. Det er ikke bedre å få i mer enn nok vitaminer. Nok er nok. Spiser han bra, så får han i seg det han trenger av vitaminer, og trenger dermed ikke noe ekstra. Det han eventuelt kan gjøre er å ta enkelttilskudd hvis han har mangel på spesifikke vitaminer. F.eks. vitamin D. Ikke ta multivitaminer hvis du får nok av de fleste typene. Hvorfor ikke helgardere seg å ta multivitamin? Når det kommer til vitamin D er det anbefalt å ta hestedoser daglig, spesielt for oss som bor i norge og ikke får så mye sol som andre land. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) C-vitamin og E-vitamin er såkalte antioksidanter som beskytter mot frie radikaler. Så da må du nok nyansere hva du mener. Aller helst gi en link som forklarer hva du mener. Jeg vil tro at ved så små mengder som det er i multivitamin, så vil det ikke ha noe å si, men bevis meg gjerne feil! vitamin C som absolutt har mange briljante egenskaper, men i store mengder vil den ha motsatt effekt av en antioksidant, og bli prooksidativt! Den vil da fungere som en fri radikal og ødelegge cellene i stedet for å beskytte dem! Beta-karoten utviser også denne egenskapen og kan faktisk være med på å fremkalle kreft hos røykere. http://www.treningsf.../art.php?id=173 D-vit er litt spesielt sånn sett, ja. Minner meg om at jeg må komme meg til sverige å shoppe noe D-vitaminer snart Endret 8. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nokon som veit om det er mulig å trene 5x5 Stronglifts 2 gonger i veka (Tysdag og Torsdag)? http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er jo mye bedre det enn å ikke trene, så bare kjør på. Men kan hende det kan være fint å slenge på en øvelse eller to ekstra hver økt. Pullups og dips er jo fine øvelser. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er jo mye bedre det enn å ikke trene, så bare kjør på. Men kan hende det kan være fint å slenge på en øvelse eller to ekstra hver økt. Pullups og dips er jo fine øvelser. Kjem til å køyre mange andre øvingar i tillegg til dei som er i 5x5 oppsette, om det ikkje er dumt. Biceps, triceps, meir rygg, mage o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå