Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Kunne alltids ønske jeg øka fortere i styrke. Nå er det ikke sånn at jeg spiser så lite hver dag heller. Teller du kaloriene, tror jeg også du ender opp litt høyere enn forventa.

Uansett, jeg øker i vekt. Dvs jeg spiser mer en nok.

Usikker på om det er det jeg vil. Optimalt sett kunne jeg ønske jeg gikk litt ned i fettprosent samtidig som jeg økte i styrke. Kunne godt ofra litt av styrkeøkningene for å få dette til, men den balansegangen er ikke så lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1Km crawl uten stopp! Svömte nok totalt 3km hele denne dagen, etterfulgt av mye mat, og 2x middager :D

Hvor lang tid bruker du? Og tar du skikkelige vendinger?

Jeg har ikke lært meg vendinger, så det blir naturlig stopp "stop" der. Samt det som regel er folk i veien som gjør at farten kan bli ujevn.. :/

Lenke til kommentar

Er jo 2000 tilskudds produkter der ute. Tenkte å sette litt seriøst i gang her, akkurat ferdig med en intens diett -32 kg.

jeg tenker. bra kost selvølgelig :) proteinshake, kreatin, multivitamin og kanskje trenger jeg anti oxidanter, eller??

Hva med å spise litt ordentlig i steden for å ta tilskudd for alt mulig? Proteinpulver og kreatin er i og for seg greit nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...