AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Kunne alltids ønske jeg øka fortere i styrke. Nå er det ikke sånn at jeg spiser så lite hver dag heller. Teller du kaloriene, tror jeg også du ender opp litt høyere enn forventa. Uansett, jeg øker i vekt. Dvs jeg spiser mer en nok. Usikker på om det er det jeg vil. Optimalt sett kunne jeg ønske jeg gikk litt ned i fettprosent samtidig som jeg økte i styrke. Kunne godt ofra litt av styrkeøkningene for å få dette til, men den balansegangen er ikke så lett. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Litt lei av 5x5, tenkte jeg skulle prøve noe nytt, Ser dette greit ut boys? http://write.fm/w7ta3pg Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har fri fra skolen i morgen og har ingenting å gjøre, så lurte på om jeg skal trene imorgen også. Er det verdt det? Tjener jeg noe på det? Vist du leser loggen min her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1279025&st=100 Så ser du hva jeg trente i dag. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ser at du sleit litt med treninga i dag. Kanskje det kan være greit med fri i morgen? Hvis jeg var deg ville jeg trent hvis jeg følte meg i god nok form. Du kan jo trene litt rolig også. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Tror jeg bare tar en liten joggetur og noen pushups og situps i morgen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Litt lei av 5x5, tenkte jeg skulle prøve noe nytt, Ser dette greit ut boys? http://write.fm/w7ta3pg Hva slags øvelse er "neger"? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 1Km crawl uten stopp! Svömte nok totalt 3km hele denne dagen, etterfulgt av mye mat, og 2x middager Hvor lang tid bruker du? Og tar du skikkelige vendinger? Jeg har ikke lært meg vendinger, så det blir naturlig stopp "stop" der. Samt det som regel er folk i veien som gjør at farten kan bli ujevn.. :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Litt lei av 5x5, tenkte jeg skulle prøve noe nytt, Ser dette greit ut boys? http://write.fm/w7ta3pg Hva slags øvelse er "neger"? Basert på hva negre er i stand til å fullføre står: Vinne Norsk MGP Løpe Samle bomull Være pirater på lista mi. Så jeg håper ikke det er en mix 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Han KAN jo løpe mens han samler bomull i ført piratkostyme mens han synger Haba Haba 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 GG tar faktisk 9.- for SMAKSPRØVER på whey-80!! AMAGAD!!! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Way to go hvis du ønsker å få solgt noe.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) - Endret 8. mars 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 bestilte prozyme fra tn for 4 dager siden! enda ikke sendt på siden står det at den blir sendt innen 24timer? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg bestilte på søndags kveld, og de sendte i dag før jeg våkna. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 fikk vist mail på søppelpost den ble sendt 6:45 i dag, tok 3 dager før den ble sendt. ellers gleder jeg meg til og prøve det ut Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 De sender jo ikke i helga da. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er jo 2000 tilskudds produkter der ute. Tenkte å sette litt seriøst i gang her, akkurat ferdig med en intens diett -32 kg. jeg tenker. bra kost selvølgelig proteinshake, kreatin, multivitamin og kanskje trenger jeg anti oxidanter, eller?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Har fremdeles ikke fått kreatinet som ble sendt på Fredag fra Gymgrossisten... EFF J00 POSTEN Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er jo 2000 tilskudds produkter der ute. Tenkte å sette litt seriøst i gang her, akkurat ferdig med en intens diett -32 kg. jeg tenker. bra kost selvølgelig proteinshake, kreatin, multivitamin og kanskje trenger jeg anti oxidanter, eller?? Hva med å spise litt ordentlig i steden for å ta tilskudd for alt mulig? Proteinpulver og kreatin er i og for seg greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå