Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser mitt kosthold ut i dag:

14.00 - Før trening: 10g bcaa + kreatin

15.30 - Etter trening på gymmet: 40g myo + kreatin + en banan

16.00 - Etter trening hjemme: En stor porsjon havregryn og melk med litt mandler. Anslår nærmere 100g havregryn og ca 3 dl melk

19.45-20.30 - Siste måltidet: store mengder chili con carne, nok til flere personer. Anslår over 300g kjøttdeig(så kommer alle andre ingredienser i tillegg) + en grov brødskive+salat+proteingrøt med 40g myo og litt havregryn og litt selolje.

Tenker jeg avslutter med en frukt nå, og spiser neste måltid i lunsjen på skolen i morra :)

Litt lite karbs i middagen, så prøvde desperat å kompansere litt med ei brødskive og litt havregryn i mixen. Spiste meg så stappmett at jeg trengte noe med litt høy energitetthet så jeg slapp å spise så mye av det :p

Endret av Sir-Andy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, foreløpig har jeg bare manualene.

Grunnen til at jeg spør er at jeg inntil nå har trent på treningssenter, med både vekter og apparater, men på grunn av problemer med transport er jeg redd jeg må slutte.

Hvor mange lapper må man hoste opp for å få en dugelig lang vektstang, nok vekter og en benk? På finn.no varierer prisene en del. Jeg vil ikke risikere å kjøpe noe med dårlig kvalitet som blir ødelagt med en gang, så jeg lurer på hva som finnes her av erfaringer?

Jeg er ikke en mann med mye penger, så hvis jeg må ut med mange tusen, så dropper jeg det.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Da var morgendagens lunsj i boks og putta i kjølern..

To bokser (270g) tunfisk med litt grillkrydder.

Salat, mais, paprika, tomat, agurk.

La tunfisken i en 1,2L boks, og fylte opp med salat og grønnsaker så jeg såvidt fikk på lokket :D

Ca 65g proteiner.

Tar med et par frukt og gjerne litt nøtter som jeg spiser i tillegg.

Easy piecey, raskt og enkelt! :cool:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Slik ser mitt kosthold ut i dag:

14.00 - Før trening: 10g bcaa + kreatin

15.30 - Etter trening på gymmet: 40g myo + kreatin + en banan

16.00 - Etter trening hjemme: En stor porsjon havregryn og melk med litt mandler. Anslår nærmere 100g havregryn og ca 3 dl melk

19.45-20.30 - Siste måltidet: store mengder chili con carne, nok til flere personer. Anslår over 300g kjøttdeig(så kommer alle andre ingredienser i tillegg) + en grov brødskive+salat+proteingrøt med 40g myo og litt havregryn og litt selolje.

Tenker jeg avslutter med en frukt nå, og spiser neste måltid i lunsjen på skolen i morra :)

Litt lite karbs i middagen, så prøvde desperat å kompansere litt med ei brødskive og litt havregryn i mixen. Spiste meg så stappmett at jeg trengte noe med litt høy energitetthet så jeg slapp å spise så mye av det :p

Klarer du å øke raskt i styrke, i en sånn hastighet at du selv er fornøyd, med så lite mat? Avhenger selvfølgelig av hva du vil oppnå med treninga, men lurer likevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...