stenja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Selvfølgelig veit jeg det. Tenkte på treningen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ferdig med min første treningsøkt! Nå tror jeg må amputere beina... Det går seg til. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Slik ser mitt kosthold ut i dag: 14.00 - Før trening: 10g bcaa + kreatin 15.30 - Etter trening på gymmet: 40g myo + kreatin + en banan 16.00 - Etter trening hjemme: En stor porsjon havregryn og melk med litt mandler. Anslår nærmere 100g havregryn og ca 3 dl melk 19.45-20.30 - Siste måltidet: store mengder chili con carne, nok til flere personer. Anslår over 300g kjøttdeig(så kommer alle andre ingredienser i tillegg) + en grov brødskive+salat+proteingrøt med 40g myo og litt havregryn og litt selolje. Tenker jeg avslutter med en frukt nå, og spiser neste måltid i lunsjen på skolen i morra Litt lite karbs i middagen, så prøvde desperat å kompansere litt med ei brødskive og litt havregryn i mixen. Spiste meg så stappmett at jeg trengte noe med litt høy energitetthet så jeg slapp å spise så mye av det Endret 7. mars 2011 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Nå som vi er inne på teamet! Hva tror dere er det mest effektive for å få bort fettet fra nederst på magen? + ikke miste muskelmasse. Intervalltrening eller langkjøring? Successfull troll is successfull, mener nå jeg ;P Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 ALDRI skal jeg spise middag før trening igjen... ALDRI! Fy faen så mye hold og sting og dårlig form ... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis man kjøper seg manualer, vektstang, tilhørende vekter og benk, har man alt man trenger for å trene alle muskelgrupper i kroppen? Eventuelt hva annet må man kjøpe for å dekke alle muskelgrupper, og holde kostnadene på et relativt lavt nivå? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Du skal klare å dekke det meste med det ja. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Du har alt du trenger. Det viktigste er baseøvelser. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med beina? Du får trent alle muskler i overkroppen hvertfall. Men du kan vell ikke ta tunge knebøy? Markløft kan du jo sikkert ta. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) han kan trene mange øvelser på under kropp, blant annet bulgarske utfall og knebøy med manualer, men fint og ha et knebøyrack. Endret 7. mars 2011 av joakimz Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Et stativ for knebøy, skulderpress, rack-chins og diverse annet rart. Endret 7. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
stenja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hvis du er smart så kjøper du deg et rack som kan brukes til benken og brukes til knebøy. Da har du nok av øvelser å ta av! Endret 7. mars 2011 av stenja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Vel, foreløpig har jeg bare manualene. Grunnen til at jeg spør er at jeg inntil nå har trent på treningssenter, med både vekter og apparater, men på grunn av problemer med transport er jeg redd jeg må slutte. Hvor mange lapper må man hoste opp for å få en dugelig lang vektstang, nok vekter og en benk? På finn.no varierer prisene en del. Jeg vil ikke risikere å kjøpe noe med dårlig kvalitet som blir ødelagt med en gang, så jeg lurer på hva som finnes her av erfaringer? Jeg er ikke en mann med mye penger, så hvis jeg må ut med mange tusen, så dropper jeg det. Endret 7. mars 2011 av Zarac Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det var jo noen tråder om folk som ville lage et rimelig hjemme-styrkerom med mye av de samme ønskene som deg. Du finner den sikkert. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har selv et lite utehus som jeg skal gjøre om til et treningsrom, men det blir ikke før til sommeren hvertfall. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet om en billig chinsstang man kan henge opp? Tenker ikke da på noe dørgreier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det var jo noen tråder om folk som ville lage et rimelig hjemme-styrkerom med mye av de samme ønskene som deg. Du finner den sikkert. Er dette tråden du tenker på? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1277310&st=0&p=16516266&hl=hjemmetrening&fromsearch=1entry16516266 Den billigste løsningen er altså 5000+ kroner hvis jeg skal trene sikkert? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, f.eks. Det koster litt hvis du skal kunne trene ordentlig hjemme. Ofte lønner det seg å investere litt i det, så du kan ha utstyret til blir gammel. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Da var morgendagens lunsj i boks og putta i kjølern.. To bokser (270g) tunfisk med litt grillkrydder. Salat, mais, paprika, tomat, agurk. La tunfisken i en 1,2L boks, og fylte opp med salat og grønnsaker så jeg såvidt fikk på lokket Ca 65g proteiner. Tar med et par frukt og gjerne litt nøtter som jeg spiser i tillegg. Easy piecey, raskt og enkelt! Endret 7. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Slik ser mitt kosthold ut i dag: 14.00 - Før trening: 10g bcaa + kreatin 15.30 - Etter trening på gymmet: 40g myo + kreatin + en banan 16.00 - Etter trening hjemme: En stor porsjon havregryn og melk med litt mandler. Anslår nærmere 100g havregryn og ca 3 dl melk 19.45-20.30 - Siste måltidet: store mengder chili con carne, nok til flere personer. Anslår over 300g kjøttdeig(så kommer alle andre ingredienser i tillegg) + en grov brødskive+salat+proteingrøt med 40g myo og litt havregryn og litt selolje. Tenker jeg avslutter med en frukt nå, og spiser neste måltid i lunsjen på skolen i morra Litt lite karbs i middagen, så prøvde desperat å kompansere litt med ei brødskive og litt havregryn i mixen. Spiste meg så stappmett at jeg trengte noe med litt høy energitetthet så jeg slapp å spise så mye av det Klarer du å øke raskt i styrke, i en sånn hastighet at du selv er fornøyd, med så lite mat? Avhenger selvfølgelig av hva du vil oppnå med treninga, men lurer likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå