Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lest nybegynnertråden? [/quo Ja.. 5 Repetisjoner - 5 sett pr. øvelse F.eks: 4KGx5 Rep 4KGx5 Rep 4KGx5 Rep 4KGx5 Rep 4KGx5 Rep and so and so Det er normalt det går i pyramide. At du begynner lavt og bygger oppover Hmm.. Hva betyr 4KGx5 Rep? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 han forklarte det jo akkurat du tar 4kg med 5reps.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 han forklarte det jo akkurat du tar 4kg med 5reps.. Det skjønner jeg, men hvordan skal jeg bruke det? Armene? Rygg? Mage? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 han forklarte det jo akkurat du tar 4kg med 5reps.. Det skjønner jeg, men hvordan skal jeg bruke det? Armene? Rygg? Mage? det var et eksempel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 [iNSERT RANDOM ØVELSE HER] [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep Comprendo amigo? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hæ? Hvordan skal jeg ta de? Du som så menyen som mangelfull, kan du utbedre den? [iNSERT RANDOM ØVELSE HER] [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep [vekt]KGx5 Rep Comprendo amigo? Takk! Nå ga det mening! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Step one: Løft vekt 5 ganger hver sammenlagt hver runde. i alt 5 sett Step two: ??? Step three: Profit!!! Endret 6. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 På tide med skjerpings, kan ikke drikke både fredag og lørdag, og iallefall ikke så mye at man er helt døende neste dag. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Step one: Løft vekt 5 ganger hver sammenlagt hver runde. i alt 5 sett Step two: ??? Step three: Profit!!! Jeg sa at jeg skjønte det, men takk du tar deg tid å gjøre det med teskje. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 noen ganger må folk ha det med teskje 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) På tide med skjerpings, kan ikke drikke både fredag og lørdag, og iallefall ikke så mye at man er helt døende neste dag. Jeg drikker IKKE. Har ALDRI smakt det, og har heller ikke tenkt å gjøre det med det første.. noen ganger må folk ha det med teskje Det må dessverre du og. Har spurt deg om et spørsmål to ganger, men neida du svarer ikke Endret 6. mars 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 HAH! "Jeg kommer aldri til å drikke!", neivel. Si det du. Sebbe: Drikke er jo bare fønn det da i ny og ne . Men om du er kadaver nå så skal i allefall ikke jeg synes synd på deg. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 På tide med skjerpings, kan ikke drikke både fredag og lørdag, og iallefall ikke så mye at man er helt døende neste dag. Jeg drikker IKKE. Har ALDRI smakt det, og har heller ikke tenkt å gjøre det med det første.. noen ganger må folk ha det med teskje Det må dessverre du og. Har spurt deg om et spørsmål to ganger, men neida du svarer ikke Så hva er det du lurer på? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Synes ikke synd på meg selv, men har vært jævlig slaskete denne uken. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet hva du mener. Jeg har vært vekke fra trening nå i snart 3-4 dager. Gått turer opp i mot en mil med bikkja da hver da og skal på ski i mårra. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som kan lage en helsikes enkel sunn meny, slik man trenger når man trener. "Vaskebrett meny". Altså, frokost, lunsj og middag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg valgte heller "Trene og spise noe som kan fungere hele liver fremfor i en kortere periode" 2 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Noen som kan lage en helsikes enkel sunn meny, slik man trenger når man trener. "Vaskebrett meny". Altså, frokost, lunsj og middag. Du kan nok trygt spise 5-6 måltider om dagen, og de bør være proteinrike måltider, som kjøtt, fisk og kylling for eksempel, og grønnsaker som tilbehør til middag, med melk som drikke ved siden av. Havregryn er også toppers til frokost sammen med litt syltetøy på, og du kan spise en neve nøtter imellom måltider for eksempel Endret 6. mars 2011 av Tommsern92 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nokon som veit kor lenge TN.no kjøyrer kampanjen på ProZyme? Har ikkje fått smaksprøvene endå, så tørr ikkje bestille før eg veit eg likar det. 15.03 Takkar! Då treng eg ikkje å bekymre meg heilt endå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som kan lage en helsikes enkel sunn meny, slik man trenger når man trener. "Vaskebrett meny". Altså, frokost, lunsj og middag. http://fitnessbloggen.no/blogg/2011/2/18/gratis-diettoppsett-finner-du-her/ Ellers så kan du ha godt av å lese denne: http://myrevolution.no/health-fitness-concept-kosthold/ Les 2-3 gjennom hele, så kan du heller stille spm etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå