Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er smaken på Elite Gold? Er vant med MyRevolution og ProZyme :)

ProZyme er bedre etter min smak. Elite Gold smaker litt kaffeaktig sjokolade. Men den er overhodet ikke ille på smak, bare ikke like milkshakeaktig som ProZyme.

 

Hva inneholder mixpakka til PZ btw? Fant det ikke i farta.. Er det sjokkis, jordb, banan og vanilje?

Jepp to poser av hver smak.

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal kjøpe Elite Gold eller 100% Whey fra PF.. Snakk om 1000,- i forskjell på 12kg. Har bestilt smaksprøver på PF sitt, tror jeg gjør det samme på EG. Hvis smaken er veldig mye bedre, så mulig det blir EG. Ser at det er 50/50 blanding, samt mindre karbs og mer proetiner.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Jeg klarte å få en eller annen skade i skuldren for 2 dager siden, og fant ut at det ble helt umulig å ta benkpress idag. Hvilken øvelse vil være best å bytte ut benkpress med for de neste ukene? Ble dips i dag med litt ekstra vekt, det gjorde ikke vondt i skuldren..

Lenke til kommentar

Hmm, hvordan pådro du deg vondt i skuldra?

 

Ville ha gått over teknikken i benkpressen, smalere grep og armene inn mot kroppen samt og unngå å senke albuene til under "benken du ligger på" høyde - kan være grep som gjør skuldra glad.

 

Evnt sjekk om benkpress med manualer er noe for deg..

 

 

Lenke til kommentar

Jeg klarte å få en eller annen skade i skuldren for 2 dager siden, og fant ut at det ble helt umulig å ta benkpress idag. Hvilken øvelse vil være best å bytte ut benkpress med for de neste ukene? Ble dips i dag med litt ekstra vekt, det gjorde ikke vondt i skuldren..

 

hvordan er oppvarminga de på rotator cuff?

 

http://www.kiropraktikk.no/ViewFile.aspx?itemID=1058

her er hvertfall noen øvelser du kam ha som rotator cuff oppvarming.

 

ellers står det litt her også - http://fitnessbloggen.no/artikler/2010/2/1/dynamisk-oppvarming-for-bedre-treningskter-2/

 

og du ikke varmer opp bra nok får du skader, eller hvordan står det til med teknikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, hvordan pådro du deg vondt i skuldra?

 

Ville ha gått over teknikken i benkpressen, smalere grep og armene inn mot kroppen samt og unngå å senke albuene til under "benken du ligger på" høyde - kan være grep som gjør skuldra glad.

 

Evnt sjekk om benkpress med manualer er noe for deg..

 

Det dro seg til etter OHP, som jeg tar etter knebøy, trolig for dårlig oppvarming, giddaløshet etc. Angrer nå kan man si, ettersom skuldren er så sår at jeg må sove på den andre siden, noe jeg ikke liker! :p

 

Tror ikke det er noe galt med teknikken min (Den er ikke perfekt, men har trent en god del på det, og sett gjennom en del videoer) Stikker til legen om det ikke gir seg over helgen.

 

Forslag til skulder oppvarming som kan gjøres stående? Beklageligvis må jeg ha igjen litt av selvrespekten der jeg trener :p

 

Men om jeg ikke skal senke til under benken, da vil jeg ikke få "touchet" stangen i brystet?

 

Bisk0p hva slags mail sendte du? Eller har du kjøpt det? Må finne meg noe annet enn whey-80, det smaker rett og slett ille.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Hmm, hvordan pådro du deg vondt i skuldra?

 

Ville ha gått over teknikken i benkpressen, smalere grep og armene inn mot kroppen samt og unngå å senke albuene til under "benken du ligger på" høyde - kan være grep som gjør skuldra glad.

 

Evnt sjekk om benkpress med manualer er noe for deg..

 

Det dro seg til etter OHP, som jeg tar etter knebøy, trolig for dårlig oppvarming, giddaløshet etc. Angrer nå kan man si, ettersom skuldren er så sår at jeg må sove på den andre siden, noe jeg ikke liker! :p

 

Tror ikke det er noe galt med teknikken min (Den er ikke perfekt, men har trent en god del på det, og sett gjennom en del videoer) Stikker til legen om det ikke gir seg over helgen.

 

Forslag til skulder oppvarming som kan gjøres stående? Beklageligvis må jeg ha igjen litt av selvrespekten der jeg trener :p

 

Men om jeg ikke skal senke til under benken, da vil jeg ikke få "touchet" stangen i brystet?

 

Bisk0p hva slags mail sendte du? Eller har du kjøpt det? Må finne meg noe annet enn whey-80, det smaker rett og slett ille.

 

Børge har mye bra om oppvarming, finner noen bra skulder-mobilliseringsøvelser på myrev.

 

 

Stanga i brystet er ikke et mål ved benkpress, bare i styrkeløft at dette er en nødvendighet for å få godkjent løft. Gode benkpressere har vanligvis stanga i brystet uten å få albuene under benken, "vanlige" mennesker gjør best i å prøve å etterligne dette - det medfører å stoppe før brystet. Krotete forklart, og også sikkert stikk i strid med det du har lært av mange.

 

Edit: Kommer faen ikke over Martin Berkhans rygg, der har du faenmeg svære lats. Der har du mitt 2 års mål. Gjør visstnok chinups med 45 kg rundt midja xD

 

 

DSC00372.JPG

 

 

Endret av storken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...