War Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ops-sport har vektskiver og G-sport har. (i trondheim iallefall, ring og spør da vel) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Til slutt vil jeg komme med et sit-ups tips... mange sier du kan få ryggskader av å gå helt opp når du tar sit-ups, dette er feil, MEN du får ujevnt trente magemuskler. Når man tar sit-ups bør man ha føttene løftet opp fra marka, se opp i taket hele tiden og press overkroppen oppover i steden for å krølle deg sammen. Drit i situps, de fleste har vel etterhvert blitt enige om at det ikke er noen god mageøvelse. Ta crunches. Eller enda bedre, skikkelige mageøvelser som hanging leg raises og dragon flags. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 tror jeg skal selge benken min med vekter nå, impuls kommer på lade sier ryktene Lenke til kommentar
War Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Join meg på flex gym da vel. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Da er jeg back. Har hatt en pause på 3 mnd nå Har vært problemer i huset. Så har ikke hatt tid! Har fått mixa sammen et nytt treningsprog nå. Skal begynne med dette neste mandag, må ha den uka som kommer nå til og varme opp da dette er et heavy prog. Jeg legger det opp slik at folk kan lese gjennom! treningsprog.doc Lenke til kommentar
War Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Bryst en gang i uka? Ville ikke ha prøvd dette med mindre man bruker dop som gjør at man vokser i 7 dager etter trening. Husk også at for rene folk er det flere baseøvelser og mindre isolasjonsøvelser som er tingen. De jeg kjenner med størst biseps trener ikke en gang biceps men kun inndirekte gjennom andre baseøvelser. Ideal er baseøvelser med 1-2 isolasjonsøvelser kun på de 1-2 muskelgruppene du vil prioritere. Det er ikke å utelukke at de på gymmet med garantert dårligst framgang er de som løper rundt og tar mange øvelser. Om man tar 100 kg på markløft hvorfor skal man da ha noe nytte av 20 kg skulderhev etterpå? Endret 22. august 2005 av War Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har alltid kjørt bryt 1 gang i uka. Og når man kjører det tungt så må du ha en stund på å la musklene bygge seg opp. Jo tyngre du kjører, jo mer muskler bryter du sammen, og da trenger du litt mer mellomrom mellom hver brystøkt. Er min mening da:) Er viktig med et godt og sammensatt kosthold til det programmet der! Skal nå kjøre det i 2 mnd uansett, og gi tilbakemld. Krøyp på vekta i sted hadde F"!# meg gått ned 7 kilo. :@ Bestiller nytt pulver idag å fra PF.. Gainer, ZMA, 100% whey og carbo fuel Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Å trene hver muskelgruppe bare én gang i uka har man vel funnet ut at er bra for styrke, men langt ifra optimalt for muskelvekst. Selv trener jeg for tida etter en 4-split med fokus på styrke, men om noen uker skal jeg gå over til et program med større fokus på hypertrofi, noe etter HST-prinsippene tenker jeg. Blir jo bra overbevist av å lese artikler som denne. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Join meg på flex gym da vel. impuls blir nermere ;P men får vell prøve ut flex gym en gang Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Å trene hver muskelgruppe bare én gang i uka har man vel funnet ut at er bra for styrke, men langt ifra optimalt for muskelvekst. Hva er da optimalt for muskelvekst? 1 gang per 4-5 dager? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva er da optimalt for muskelvekst? 1 gang per 4-5 dager? Sjekk ut artikkelen jeg linket til. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sikkert flere som har spurt med for å få større over og Under armer, hva er da den beste treninga? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg liker å bruke bicepscurl, bare at når jeg gjør det vender knokene (oversiden av hånda) mot "taket" eller oppover... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gode øvelser for Triceps er Franskpress og dips. Jeg bruker også og feste et splitt tau nederst på cabelcrossmaskin, så løfte dette opp bak nakken med ryggen mot maskin. Man får en sinnsyk strekk på triceps. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hinter ikke til splittprogrammet, leste ikke hele, bare så på hvor ofte hver muskel ble belastet. ______________ Underarmer. og hammercurl eller bicepscurl med omvendt grep. Tren underarmene 3 ganger i uka. Endret 22. august 2005 av War Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 og hammercurl eller bicepscurl med omvendt grep. Tren underarmene 3 ganger i uka. Og markløft med overhåndsgrep, uten reimer. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og markløft med overhåndsgrep, uten reimer. Yess! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Er det bra å trene rygg hver dag? (tenker på pushups) Jeg tar 30 pushups tre ganger på rad. Hvile hver tredje dag. (Alltid sent på kvelden. Rett før jeg legger meg. kl 22.00-03.00 Burde jeg finne andre øvelser? Videre trener jeg situps tre dager i strekk, og en dag hvile, Slik går dagene. Dette er situps. (Følger et treningsprogram) Hvilke øvelser anbefaler dere for å trene bryst? Har bare mulighet til å trene hjemme. Benk tar jeg to til tre ganger i måneden. Endret 25. august 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Er det bra å trene rygg hver dag? (tenker på pushups) Jeg tar 30 pushups hver tredje dag. (Alltid sent på kvelden. Rett før jeg legger meg. kl 22.00-03.00 Pushups trener hovedsaklig bryst og triceps... Edit: Tenker du kanskje på chins/pullups? Endret 23. august 2005 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå