Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Kjøp isolat hvis du er laktoseintolerant, og hvis ikke kan du likegodt bare kjøpe de promoterte pulverene på proteinfabrikken.no på 2-5 kg.

 

For eksempel denne

 

http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx

 

Husk også å ikke ha for lange økter (over to timer) siden dette har liten effekt for musklene, spesielt om du har for vane å presse deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en mistanke om at pepsi maxen kan være synderen. Prøv å ikke drikk noe koffeinholdig etter kl 17-18 et par dager og se om det hjelper.

Ja får teste for nå begynner jeg bli småsliten. Men synes det er rart at det skal ha så stor effekt. I går drakk jeg kun en 0,33 boks og likevel ble jeg liggende våken som vanlig.

 

phax: Tar du ZMA?

 

Og når står du opp? Folk jeg kjenner som klager på de aldri får sove om kveldene, er i en dårlig rytme der de først sovner ~3 om natten, for så å stå opp klokken 11 på ettermiddagen. Da er det ikke rart man ikke sovner tidlig neste kveld. Så om det er tilfelle: Tving deg opp hver morgen, så snur deg seg av seg selv.

Har testet zma tidligere men følte ikke at det ga meg noen effekt. Jeg jobber dagtid og klokka ringer 07.30 hver morra, så problemet ligger nok ikke der.

 

Natt til igår fikk jeg maks 5 timer søvn, likevel klarte jeg ikke sovne før etter kl 2 i natt. Jeg la meg 23.30.

Lenke til kommentar

Hvordan er prozyme på smak? Ser flere skryter rått av produktet her og det er tilbud på 699 for 3kg nå hos TN så jeg.

Vurderer å handle litt.

Smakt Litago?

 

TN sine pulver smaker som jordbær og sjokoladeLitago og samme konsistens :new_woot:

 

Å blande de i helmelk er bare helt sykt godt...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Du kan kjøpe deg vip-medlemskap og få 20% på alle bestillinger hvertfall. Det koster vel 399,- og varer "livet ut".

 

Det skal lønne seg å være fast kunde hos Tech Nutrition! Derfor gir vi rabatt etter hvor mye du handler for. For hver gang du handler vil du spare opp mot å få rabatt. Totalbeløpet du har handlet for bestemmer altså rabatten. Rabattsatsene er som følger:

 

Handlet for:

1500 kr - 10% rabatt på påfølgende bestillinger

10 000 kr - 15% rabatt på påfølgende bestillinger

20 000 kr eller mer - 20% rabatt på påfølgende bestillinger

 

VIP kort: Bestill VIP kort til kr 399 og få 20 % rabatt fra første bestilling.

Ble en mikspakke med prozyme på meg nå!

Endret av phax
Lenke til kommentar

Vil påstå at det fremdeles er en forferdelig høy pris!

 

Det er det, men hvis smaken er så god som folk skal ha det til så er det kanskje verdt det.

Så forøvrig at det ikke lønner seg å handle vip kortet, er ikke rabatt på nedsatte varer.

 

Når man snakker om prottis. Noen som har smakt denne

http://www.norkost.no/100_pure_wheyprotein_proteinpulver_4000g/P_52

Bra pris.

Lenke til kommentar

Stort sett er det bare å klemme nedpå protein shaker. Jeg bruker nå en blanding av Whey-100 og triple pro 85 fra GG med ~2dl vann og det smaker relativt lite. Ikke noe problem! M-factor sin måtte jeg bruke 5dl melk og kanel for at det skulle være levelig. Jeg venter nå på smaksprøve på PF sine Whey-100 (tror jeg), er de gode, så blir det en bulk på 12kg.

Lenke til kommentar

Må huske på at dette pulveret har proteininnhold på 90g pr 100g, WheyTech fra PF har til sammenligning 72g protein pr 100g. Så med denne tilbudsprisen betaler du i praksis ikke noe mer for ProZyme enn billig WheyTech og du slipper unna en god del unødvendig karbohydrater og fett.

 

Når det da i tillegg smaker knall, løser seg lett ut i væske, leveres i praktiske porsjonspakker, man får med en god shaker og pulveret har myse/kasein forhold på 50/50 så er dette ikke dyrt i mine øyne hvertfall.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...