Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Første dagen med Periodisk faste unnagjort. Det gikk overraskende bra.

Jeg er faktisk ganske overrasket over at jeg nesten ikke var sulten i det hele tatt. Jeg tok en shake kl. ca 17:40 før jeg stakk og trente, tok en shake rett etter treningen. Treningen gikk ganske fint, men jeg tok det relativt rolig. Jeg er fortsatt ikke særlig sulten, men spiser middag nu. kl: 19:20.

 

Jeg er litt skeptisk til i morra, da tenkte jeg at jeg skulle trene håndball kl. 16:30. Burde jeg ta en liten lunsj kl.13:00 eller bare gå uten mat til 16:30?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom netopp hjem fra svømmehallen, var der siden 13:00 :D

 

Teknikken begynner å bli fantastisk i crawl, kondisen bedre og føler jeg virkelig glir frem i vannet :love:

 

Høres ut som litt vel mange timer spør du meg, fikk du i deg noe næring inni mellom? Ved relativt rolig bryst-svømming svømmer jeg 500m/~11-15min, crawl sliter jeg med å holde høyt nok tempo til å puste på samme side hver gang over mer enn 50 meter.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Wow, det er drøyt hvor tungt markløft skal være på kroppen, kjenner at jeg er helt utslitt.. Så klarte jeg såklart å slenge på meg en skade i skulderen pga OHP, så note to self; bedre oppvarming, knebøy tar ikke for seg hele kroppen, selv om man svetter som en gris av det..

 

 

Btw; Hvor trener dere folkens?

Lenke til kommentar

Gjør dere allerede russegreier? Hvor bor dere? I Nordland Bodø har vi ikke fått utstyret engang

 

Wow, det er drøyt hvor tungt markløft skal være på kroppen, kjenner at jeg er helt utslitt.. Så klarte jeg såklart å slenge på meg en skade i skulderen pga OHP, så note to self; bedre oppvarming, knebøy tar ikke for seg hele kroppen, selv om man svetter som en gris av det..

 

 

Btw; Hvor trener dere folkens?

 

Friskhuset, som tydeligvis bare eksisterer i Nordland

Lenke til kommentar

Sebba! Pass deg lille gutt! Skal legge ut youtube i morgo, så ska dikkon faen meg få sjå! Var bare eg òg ei jente i klassa :D

Var russeknute ja! Kunne velge mellom å bade før 1. Mars eller 1. April, og ville sjølvsagt ha den mest djerve knuta :D Me får russekleda denne, eller neste veke. Bur i Vest-Telemark.

Narsissisten: Fekk faktsik problem med å puste då eg fekk krabba meg i land. Føletes ut som eg hadde is ned i lungene, så måtte puste gjennom eit handkle :p

Men skal som sagt legge ut filmen her, just for fun, i morgo ;)

Lenke til kommentar

Jensvoll, men de fleste trener nok på city nord. Er der en sjelden gang med venninner men det er raskere å sykle til Jensvoll. Selv om jeg alltid tryner fem gang for hver tur siden det er såpeglatt ute, inkludert for en time siden hvor jeg regelrett fikk håndleddet kjørt opp i trynet. .. :p

 

Hvor flytta du?

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Friskhuset, som tydeligvis bare eksisterer i Nordland

 

Friskhuset finner man i Troms og hvertfall.

 

Trener på sats lillestrøm selv. Så forresten tidenes motivasjonsvekter i PT-avdelinga på sats igår. Ei lita jente sto å dro olympiastang med til sammen 6 stk fullsize vektskiver i foroverbøyd roing. Når jeg kom nærmere så jeg at vektskivene var 2,5kg men samme diameter som 20kgs vektene. :wee:

Endret av phax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...