Kubjelle Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Første dagen med Periodisk faste unnagjort. Det gikk overraskende bra. Jeg er faktisk ganske overrasket over at jeg nesten ikke var sulten i det hele tatt. Jeg tok en shake kl. ca 17:40 før jeg stakk og trente, tok en shake rett etter treningen. Treningen gikk ganske fint, men jeg tok det relativt rolig. Jeg er fortsatt ikke særlig sulten, men spiser middag nu. kl: 19:20. Jeg er litt skeptisk til i morra, da tenkte jeg at jeg skulle trene håndball kl. 16:30. Burde jeg ta en liten lunsj kl.13:00 eller bare gå uten mat til 16:30? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Kom netopp hjem fra svømmehallen, var der siden 13:00 Teknikken begynner å bli fantastisk i crawl, kondisen bedre og føler jeg virkelig glir frem i vannet Høres ut som litt vel mange timer spør du meg, fikk du i deg noe næring inni mellom? Ved relativt rolig bryst-svømming svømmer jeg 500m/~11-15min, crawl sliter jeg med å holde høyt nok tempo til å puste på samme side hver gang over mer enn 50 meter. Endret 28. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Wow, det er drøyt hvor tungt markløft skal være på kroppen, kjenner at jeg er helt utslitt.. Så klarte jeg såklart å slenge på meg en skade i skulderen pga OHP, så note to self; bedre oppvarming, knebøy tar ikke for seg hele kroppen, selv om man svetter som en gris av det.. Btw; Hvor trener dere folkens? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kom netopp hjem fra svømmehallen, var der siden 13:00 Teknikken begynner å bli fantastisk i crawl, kondisen bedre og føler jeg virkelig glir frem i vannet Er du svømmer? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har svømt siden sommer og fått et godt fundament, men trener kun for morro og alle fordeler du får med trening Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Då var året fyrste bad tatt! Rundt 2-4 grader i vantnet! Oppkvikkande! Ikkje fullt så positivt på trening 30minuttar etter på, som dikkon kan lese i treningsloggen min Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har du bada nå? Begynner seriøst å hyperventilere om jeg kommer til brystet i kaldt vann, inkludert enorme lungesammentrekninger. Klarer det bare ikke. On-topic - Noen som vet hvor mye større man ser ut i ansiktet ved bruk av kreatin? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Pfff, han kastet seg utti med andre russ og sprang opp hylende, det er ikke bading Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gjør dere allerede russegreier? Hvor bor dere? I Nordland Bodø har vi ikke fått utstyret engang Wow, det er drøyt hvor tungt markløft skal være på kroppen, kjenner at jeg er helt utslitt.. Så klarte jeg såklart å slenge på meg en skade i skulderen pga OHP, så note to self; bedre oppvarming, knebøy tar ikke for seg hele kroppen, selv om man svetter som en gris av det.. Btw; Hvor trener dere folkens? Friskhuset, som tydeligvis bare eksisterer i Nordland Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sebba! Pass deg lille gutt! Skal legge ut youtube i morgo, så ska dikkon faen meg få sjå! Var bare eg òg ei jente i klassa Var russeknute ja! Kunne velge mellom å bade før 1. Mars eller 1. April, og ville sjølvsagt ha den mest djerve knuta Me får russekleda denne, eller neste veke. Bur i Vest-Telemark. Narsissisten: Fekk faktsik problem med å puste då eg fekk krabba meg i land. Føletes ut som eg hadde is ned i lungene, så måtte puste gjennom eit handkle Men skal som sagt legge ut filmen her, just for fun, i morgo Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Friskhuset, som tydeligvis bare eksisterer i Nordland Nice. City Nord eller? Snart to år siden jeg flytta fra Bodø, men da jeg trente der var det hvert fall noen flinke folk man kan lære av Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jensvoll, men de fleste trener nok på city nord. Er der en sjelden gang med venninner men det er raskere å sykle til Jensvoll. Selv om jeg alltid tryner fem gang for hver tur siden det er såpeglatt ute, inkludert for en time siden hvor jeg regelrett fikk håndleddet kjørt opp i trynet. .. Hvor flytta du? Endret 28. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Haha Har ikke hørt om Frisk på Jensvoll. Har de tatt over Spenst eller noe? Edit: Flytta til Lillehammer. Endret 28. februar 2011 av Discipline Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Friskhuset, som tydeligvis bare eksisterer i Nordland Friskhuset finner man i Troms og hvertfall. Trener på sats lillestrøm selv. Så forresten tidenes motivasjonsvekter i PT-avdelinga på sats igår. Ei lita jente sto å dro olympiastang med til sammen 6 stk fullsize vektskiver i foroverbøyd roing. Når jeg kom nærmere så jeg at vektskivene var 2,5kg men samme diameter som 20kgs vektene. Endret 28. februar 2011 av phax 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Haha Har ikke hørt om Frisk på Jensvoll. Har de tatt over Spenst eller noe? Edit: Flytta til Lillehammer. Ja, vi som trente der før skiftet fikk til og med gratis instruktørtimer Endret 28. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Btw; Hvor trener dere folkens? Elixia, Dikeveien. (Fredrikstad). Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tøft. Har kun vært på City Nord etter at de bygde om, og det ser det bra ut, spesielt de 3 power rackene (dersom man er interessert i sånt). Det har blitt sykt mange treningssentre i Bodø de siste åra da. Alle Friskhusene, BB Gym, Gym Diablo og den der metroseksuelle greia midt i byen Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Btw; Hvor trener dere folkens? På eit ræv treningsrom på i hallen vedsida av skulen. Dei få apparata som er der, er minimum 25år gammle... Men funkar til det eg brukar det til, må bare være litt kreativ. Betalar heller ingenting for å bruke det, så skal absolutt ikkje klage! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Glemte å si at jeg selv trener på Kraft, UIT. Her har vi 1 knebøystativ, 2 benkpress stativ, 1 skråbenk stativ, og 2 power racks, + en hel del maskiner og annet snacks =) (289kr i måneden =D) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Før trente jeg også i et slikt rom Ondskap, min norsklærer hadde også brukt de samme olympiastangene Har du utsikt over hallen? Isåfall må det være jenter som trener håndball der? Vær kreativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå