storken Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hvor lenge er kasein i tarmen/hvor lenge er opptakstiden til kasein? 8-12? 30g holder vel 6-7 timer. Doble dosen, så varer det dobbelt så lenge. Ikke stress det så jævlig, spis bra mat - så kommer resultatene Endret 27. februar 2011 av storken Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/ sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/ sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor! Aner ikke hva det heter, men 'Hannibal' er syk på den og andre slike øvelser http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ edit: Og ja, Dre er blitt svær som bare det! Endret 27. februar 2011 av uTukt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som vet hvordan det er å innta større mengder koffein på tom mage? En espresso f.eks. Noe sier meg at man fort kan bli litt løen i børsa av det... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har sett på eller driver med CrossFit? Tips? Bumper denne jeg. Noen som har erfaring med CrossFit her? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/ sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor! Aner ikke hva det heter, men 'Hannibal' er syk på den og andre slike øvelser http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ edit: Og ja, Dre er blitt svær som bare det! det var akkurat en slik type video jeg letet etter! drev og søkte youtube opp og ned, men klarte ikke å finne det. han var ekstrem Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Flere som plages med dårlig søvnkvalitet iforhold til periodisk faste? Har holdt på med PF i et par mnd nå og har hatt store problemer med å sovne om kvelden. Blir liggende våken i timesvis hver eneste kveld. Som igjen fører til at jeg er dautrøtt om morran og hele dagen.. Men likevel er jeg like våken når kvelden kommer og det er tid for å legge seg igjen. Nå er det ikke noe nytt at jeg sliter med å sove men føler det er blitt verre etter jeg begynte på PF. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har ikke merka noe særlig til det. Spiser du veldig nærme leggetid? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei spiser som regel siste måltid i 20-21 tiden og legger meg rundt klokka tolv. I går spiste jeg kl 20, la jeg meg kl 23 og sovnet vel i 2-tiden. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Spiser du mye karbs i siste måltid? Og får du i deg noe koffein på kvelden etter 17-18 tiden? typ kaffe, cola, pepsi, te etc. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 60g karbs fra risen er ikke unormalt. I går var det 60g karb, 130g proteiner og 20g fett i siste måltidet. Litt mer proteiner enn normalen. Blir ofte litt pepsi max på ettermiddagene, men prøver ikke drikke for mye for seint. I går drakk jeg ingenting annet enn vann etter kl 20 hvertfall. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/ sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor! front lever heter øvelsen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Kom netopp hjem fra svømmehallen, var der siden 13:00 Teknikken begynner å bli fantastisk i crawl, kondisen bedre og føler jeg virkelig glir frem i vannet Endret 28. februar 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har ikke tatt noen tid, prøver bare å svømme så effektivt som mulig, altså med lavt energibruk for så mye arbeid som mulig. Kan si jeg har merket en enorm forskjell på hastighet, burde ta tiden på 50,100,200 og 500m crawl. Det som føles enda bedre er at hastigheten øker samtidig som jeg blir mindre sliten Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fått nye ski idag, første smøreski, alltid hatt smørefrie. Hvordan skal jeg smøre dem? Pappa kom med en noen år gammel smørekofert med masse greier til meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Klassisk? Da er det bare å søke opp smørekart (evt. står det på smøringsboksene for hvilke forhold de duger) og så påføre smøring. Masse greier om det på nettet. Eller mener du glider? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kommer veldig ann på forholdene, søk på internett. Vet ikke hvor gammel du er, men er det ikke litt spesielt å aldri ha hatt smøreski? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sett litt på innholdet nå, står hvilken temp de er beregnet på. Skal jeg smøre på med de som passer og så jevne ut med kork? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sett litt på innholdet nå, står hvilken temp de er beregnet på. Skal jeg smøre på med de som passer og så jevne ut med kork? ja. La oss si det er -5 ute. Da kan du bruke blå ekstra eller vanlig blå. Du drar på 3 - 4 TYNNE lag ca 5 cm lengere enn bindingen din er. Det er viktig å dra ordentlig ut med kloss så det ikke iser når du går på skia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå