Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/

 

sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor!
Lenke til kommentar

kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/

 

sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor!

Aner ikke hva det heter, men 'Hannibal' er syk på den og andre slike øvelser :D

http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ

edit: Og ja, Dre er blitt svær som bare det!

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

kom nettopp over noe jeg skal teste neste gang jeg er og trener. tviler på jeg klarer det da :/

 

sjekk rundt 6.36, der dre henger vannrett i luften. noen som vet hva øvelsen heter? dre har foresten blitt skamstor!

Aner ikke hva det heter, men 'Hannibal' er syk på den og andre slike øvelser :D

http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ

edit: Og ja, Dre er blitt svær som bare det!

 

det var akkurat en slik type video jeg letet etter! drev og søkte youtube opp og ned, men klarte ikke å finne det. han var ekstrem :D

Lenke til kommentar

Flere som plages med dårlig søvnkvalitet iforhold til periodisk faste? Har holdt på med PF i et par mnd nå og har hatt store problemer med å sovne om kvelden. Blir liggende våken i timesvis hver eneste kveld. Som igjen fører til at jeg er dautrøtt om morran og hele dagen.. Men likevel er jeg like våken når kvelden kommer og det er tid for å legge seg igjen.

 

Nå er det ikke noe nytt at jeg sliter med å sove men føler det er blitt verre etter jeg begynte på PF.

Lenke til kommentar

60g karbs fra risen er ikke unormalt. I går var det 60g karb, 130g proteiner og 20g fett i siste måltidet. Litt mer proteiner enn normalen.

 

Blir ofte litt pepsi max på ettermiddagene, men prøver ikke drikke for mye for seint. I går drakk jeg ingenting annet enn vann etter kl 20 hvertfall.

Lenke til kommentar

Sett litt på innholdet nå, står hvilken temp de er beregnet på. Skal jeg smøre på med de som passer og så jevne ut med kork?

 

ja.

 

La oss si det er -5 ute. Da kan du bruke blå ekstra eller vanlig blå. Du drar på 3 - 4 TYNNE lag ca 5 cm lengere enn bindingen din er. Det er viktig å dra ordentlig ut med kloss så det ikke iser når du går på skia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...