War Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Du må uansett ha kcalunderskudd/ = deff= mer protein = trene for å holde på massen = mye arbeid = bygger ikke mer masse i den tiden = bare til å sette igang. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YTJBYOWPFL4&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=HkKEhvZ9dK4&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 mmmmmmmm, sundays =) Siste dama har jo mer fett på magen enn jeg har! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Faen i helvette da! Skjorta mi revna da jeg strakk meg fordi brystvidda ble for stor ...Hørte bare ett sært "ritsj" bakpå ryggen og nå er det ett hull der Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville sett på det som en positiv ting Mikkel =D /Så fremt skjorta kostet under bærumstiern.. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg fatter ikke. Jeg har svært lite muskler, men har begynt og trene i det siste. De sier at mannfolk skal ha kropp som en V. Men min ser ut som et 8 tall. På midten av magen, viss du ser meg forfra, så buler sidene litt inn, akkurat som på 8 tallet. Og det viser at hoftene er brede, og det er bare stygt, hvordan skal jeg trene for å stabilisere det slik at sidene blir rette hvertfall ? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kosthold, kosthold, kosthold, kosthold, kosthold, kosthold, kosthold, kosthold, kosthold. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Mest sannsynlig så har du bare lite muskelmasse, hvis det buler inn. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) 1.Hvordan øke muskelmassen akkurat der da? 2. Hvordan bli kvitt resten av fettet rundt magen? Ved å gå underskudd på kalorier hver dag? og evt. hvor mye.? 3. Når jeg kjenner etter der som magemusklene ligger på folk, er jo ribbbeina på meg, hvor i all verden er magemusklene, vokser de opp, eller vokser de fram? Endret 27. februar 2011 av Nicht Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tren styrke, altså alle musklene i kroppen, og ligg på et kalorioverksudd. Når du har lagt på deg 10 - 20 - 30 kg så ser nok magen din annerledes ut. Fettet deffer du vek ketter å ha lagt på deg masse. Hvordan ribbeina dine har havnet langt nede på magen vet jeg ikke Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei folkens! Ble ferdig med tn.no grunnprogram. Har hatt god vekst i styrke og i volum. Nå er spørsmålet, hva er veien videre? Jeg vil være mest mulig atletisk, altså jeg vil ha god kondisjon, styrke, spenst osv. Tenkte å trene, styrke og kondisjon(ballspill eller intervalltrening) annen hver dag i uka og ha søndag fri som hviledag. Jeg tenkte stronglift 5x5 + autoregulering. I forhold til kosthold, tenkte jeg at jeg skulle prøve periodisk faste, men er usikker på hvordan dette fungerer i forhold til kondisjonstrening? Noen kommentarer? Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 PF + kondisjonstrening fungerer helt greit. War la ut et program fra Erik Sandvik på forrige side, sjekk det ut Signaturen min har også litt om PF i seg. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Som jeg forstår det, så er det veldig vanskelig å få til noe særlig progresjon på auto-regulering, om du ikke er steinhard på treningen? Jeg har ihvertfall veldig lett for å løfte litt lettere enn jeg burde, bare for å føle at jeg har klart Xkg Xganger etc. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville sett på det som en positiv ting Mikkel =D /Så fremt skjorta kostet under bærumstiern.. Meh, kosta 75 spenn på Dressmann Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvordan ribbeina dine har havnet langt nede på magen vet jeg ikke Den nederste delen av ribbena ligger rett over navlen, men altså til siden da, men er det langt nede? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vanskelig å bedømme sånt uten å se det selv. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Som jeg forstår det, så er det veldig vanskelig å få til noe særlig progresjon på auto-regulering, om du ikke er steinhard på treningen? Jeg har ihvertfall veldig lett for å løfte litt lettere enn jeg burde, bare for å føle at jeg har klart Xkg Xganger etc. Det er derfor man skal dele opp i blokker med volum og intensitet hvor man kjører feks 3 uker med "lett" trening hvor man har flere sett og stopper på rundt @8- @9. Men på intensitetsfasen kjører man færre sett, gjerne færre reps også og kjører til @9-@10 for total utmattelse. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvor lenge er kasein i tarmen/hvor lenge er opptakstiden til kasein? 8-12? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, det ligger vel rundt der et sted. Det kommer vel litt an på mengde osv. Et stort måltid med en god porsjon kjøtt gir deg aminosyrer i 10-12 timer ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå