Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Helt enig med han over discipline.

 

Fullrkopp er nok det beste. Hvilke to dager er det du trener på?

i denne uken trente jeg tirsdag og lørdag, men det varierer litt. da velger jeg fullkropp :). er RYP noe å anbefale da?

 

Zlatan92: det er normalt å ha perioder med lite eller ingen progresjon. om du ikke allerede gjør det; begynn å følg et treningsprogram. det pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar

Helt enig med han over discipline.

 

Fullrkopp er nok det beste. Hvilke to dager er det du trener på?

i denne uken trente jeg tirsdag og lørdag, men det varierer litt. da velger jeg fullkropp :). er RYP noe å anbefale da?

 

Zlatan92: det er normalt å ha perioder med lite eller ingen progresjon. om du ikke allerede gjør det; begynn å følg et treningsprogram. det pleier å hjelpe.

 

RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

 

RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening.

 

jeg er fortsatt som nybegynner å regne, så jeg er redd for markløft med tanke på skader og sånn. men jeg skal begynne å trene på teknikken i mark nå, så da snekrer jeg inn mark etterhvert i treningsopplegget :)

 

hvilket opplegg er det du følger da Sir-Andy? :)

Lenke til kommentar

RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening.

 

jeg er fortsatt som nybegynner å regne, så jeg er redd for markløft med tanke på skader og sånn. men jeg skal begynne å trene på teknikken i mark nå, så da snekrer jeg inn mark etterhvert i treningsopplegget :)

 

hvilket opplegg er det du følger da Sir-Andy? :)

 

Jeg bruker dette 5x5 opplegget.

 

Siden du er nybegynner, vil jeg anbefale deg dette helkroppsprogrammet med fokus på lett teknikktrening på bøy og mark. Fulgte selv dette programmet når jeg begynnte å trene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde jeg legge til noen sit-ups øvelser?

Føler ikke dette programmet dekker magen mye.

Du trenger ikke legge til noe som helst.

Mage og korsrygg (kjernemuskulaturen) får kjørt seg mer enn nok med de øvelsene som er i programmet...

 

Om du absolutt vil så kan du trene magen på en av hviledagene. Se loggen min for hvordan du trener magen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...