Discipline Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis du virkelig bare kan trene to ganger i uken, så kjør fullkropp. Markløft den ene økta, og knebøy den andre + overkropp. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 yeah, kjøpt meg langrenn ski. 700kr for Madshus støvler, Rossignol ski med bindinger er ikke dårlig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Helt enig med han over discipline. Fullrkopp er nok det beste. Hvilke to dager er det du trener på? Endret 26. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) For 2 mnd siden startet jeg med 15 kg på nedpress i kabel.. i dag klarer jeg 17,5 kg, men ikke 20... gjør jeg det feil eller pleier 17,5 kg være normalt for alle? Vil på en måte se at jeg har progresjon... Endret 26. februar 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Helt enig med han over discipline. Fullrkopp er nok det beste. Hvilke to dager er det du trener på? i denne uken trente jeg tirsdag og lørdag, men det varierer litt. da velger jeg fullkropp . er RYP noe å anbefale da? Zlatan92: det er normalt å ha perioder med lite eller ingen progresjon. om du ikke allerede gjør det; begynn å følg et treningsprogram. det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Helt enig med han over discipline. Fullrkopp er nok det beste. Hvilke to dager er det du trener på? i denne uken trente jeg tirsdag og lørdag, men det varierer litt. da velger jeg fullkropp . er RYP noe å anbefale da? Zlatan92: det er normalt å ha perioder med lite eller ingen progresjon. om du ikke allerede gjør det; begynn å følg et treningsprogram. det pleier å hjelpe. RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening. jeg er fortsatt som nybegynner å regne, så jeg er redd for markløft med tanke på skader og sånn. men jeg skal begynne å trene på teknikken i mark nå, så da snekrer jeg inn mark etterhvert i treningsopplegget hvilket opplegg er det du følger da Sir-Andy? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 RYP kan funke helt fin det, men da ville jeg tatt knebøy og mark annenhver trening. jeg er fortsatt som nybegynner å regne, så jeg er redd for markløft med tanke på skader og sånn. men jeg skal begynne å trene på teknikken i mark nå, så da snekrer jeg inn mark etterhvert i treningsopplegget hvilket opplegg er det du følger da Sir-Andy? Jeg bruker dette 5x5 opplegget. Siden du er nybegynner, vil jeg anbefale deg dette helkroppsprogrammet med fokus på lett teknikktrening på bøy og mark. Fulgte selv dette programmet når jeg begynnte å trene. 1 Lenke til kommentar
stenja Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ Vurderer å begynne på dette programmet. Er dette noe å anbefale? Ser andre 5x5 er ''mer moderne''. Hvor lang skal pausene være mellom vært sett? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Den måten å trene 5x5 på er helt fantastisk for å bygge styrke. Det finnes flere varianter av 5x5m men den du refererer til er den enkleste å følge. Jeg har selv hatt meget gode resultater med akkurat det programmet. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Burde jeg legge til noen sit-ups øvelser? Føler ikke dette programmet dekker magen mye. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Burde jeg legge til noen sit-ups øvelser? Føler ikke dette programmet dekker magen mye. Nei. Hold deg unna og kjør heller planke varianter. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er crunches belastende for korsryggen? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er crunches belastende for korsryggen? http://sandvikstraining.com/en-meget-god-illustrasjon-pa-hvorfor-sit-ups-og-crunches-ikke-er-det-beste-valget-for-magetrening/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Burde jeg legge til noen sit-ups øvelser? Føler ikke dette programmet dekker magen mye. Du trenger ikke legge til noe som helst. Mage og korsrygg (kjernemuskulaturen) får kjørt seg mer enn nok med de øvelsene som er i programmet... Om du absolutt vil så kan du trene magen på en av hviledagene. Se loggen min for hvordan du trener magen... Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Følte meg litt lat i dag, men Northug vant seff og da ble jeg dritgira. Trening it is. Noen som har erfaring med å trene opp til militærkravene? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Mil og purk har tester som skal utføres på en slik måte at det er uoptimalt for kroppen og trene lenge på det. Feil teknikk rett og slett. Ville ha trent normalt for å så legge omm siste 3 mnd. http://sandvikstraining.com/prestasjon-4-minutter/ Noen som har tatt en pause og testet dette mellom en 5x5 eller noe? Hadde vært moro som en forandring. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har tips til cardio som brenner fett uten å tape på muskelmasse? Har litt fett nederst på magen. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har erfaringer med dette tabata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå