phax Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 83 cm rundt midje og 110 +-5 cm rundt brystkassa Ikke verst V-form det. Hva måler du rundt skuldrene da? Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 83 cm rundt midje og 110 +-5 cm rundt brystkassa Ikke verst V-form det. Hva måler du rundt skuldrene da? Fant et målebånd og gjorde alle målingene en gang til. Midja målte inn på 82-83, brystkassa 100 ganske nøyaktig (målingene mine her er helt i hytt å pine, men skal sies at dette er den laveste til nå). Skuldre er værre å måle igjen, 125-130 virker som et bra estimat. Om det er noen som har en skuddsikker teknikk på sånne målinger, så er jeg definitivt interessert Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ronnie coleman ønsker bare og bli stor men han er også STERK, og arild haugen ønsker bare og bli sterk men han er også STOR. sier seg selv få eller mange reps fører til det samme, kommer helt sikkert av fra person til person da, men så klart få reps er best på styrke og flere reps er best på volum. for og bli stor må man også være sterk. jeg synes det er best med få reps på baseøveløser og heller flere rep på iso-øvelser og sånt. Takk for svaret. Når man har en slik tråd må man vel kunne spørre om ting? ja. Var jo det jeg gjorde Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ja. Var jo det jeg gjorde Du ja Men de andre ble tydeligvis aggressive når jeg begynte å spørre Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Om det er noen som har en skuddsikker teknikk på sånne målinger, så er jeg definitivt interessert Det beste er nok å få noen andre til å måle deg. Når du måler seg flytter du på armer, beveger seg, ser hit og dit. Får du andre til å gjøre det, så vil det være lettere å stå i ro! Kjøpte forresten rett over 300g roastbiff til 119kr/kg i dag (avkapp!) Endret 25. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Testa RM markløft i dag... 140kg... Og der var ikke fritt heller, tester på nytt neste uke! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvor lurt er et å ta maksløft på kcalunderskudd? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Eneste man risikerer er jo mindre enn maksimal kraft.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor ikke? Her var det nå jeg som stilte spørsmål da! Tenkte bare på hvordan det var med restitusjonen/gjenoppbygginga osv, og hvordan det gikk med med for lite mat. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Åjja sånn sett... Jeg opplever det som beskrives om periodisk faste... Mye bedre funksjon på trening og merkelig nok fungerer jeg i tillegg bedre på underskudd enn overskudd. Jeg tror det har med astmaen å gjøre men er ikke sikker... Jeg har så mye energi nå at jeg er klar for tinderangling omså Endret 25. februar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fikk 117 runt bryst jeg, trur lats har ærend for det. Det er iallefall håpløst og finne en skjorte som passer i ryggen uten at den er pose på magen. 1 uka på bulk siden sommer, så føler meg som en oppvridd svamp, bulkevinter :love: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Strammer dere når dere måler? Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, vil også tro det er ganske stor forskjell mellom med og uten pump.. Imponerende brystmål War Lats har nok mye av æren til meg og, da brystet mitt har mye jobb igjen før det er ferdig. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Endeleg! Då manglar det bare å teste det 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 En ting jeg har lurt paa en stund er: Naar man trener og ikke spiser saa vil det gaa utover muskelen paa daarlig maate. Saa vis jeg har situps og pushups, vil det gaa utover musklene paa en daarlig maate da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 En ting jeg har lurt paa en stund er: Naar man trener og ikke spiser saa vil det gaa utover muskelen paa daarlig maate. Saa vis jeg har situps og pushups, vil det gaa utover musklene paa en daarlig maate da? Nja, det kommer ann på hva du trener og hvor lite du har spist. Først så vil du bruke opp creatin og ATP energilagrene dine (disse er veldig eksplosive, men varer fra 3 - 15 sekunder) Etter det, vil du begynne å bruke glykogen lagrene, disse varer fra 50 sekunder til 1,5 timer, viss treninga går utover dette vil du begynne på fettforbrenningen din. Utover dette så vil du begynne å tære på musklene dine. Så viss du trener styrke og har et forbruk på rundt 2500k.cal om dagen, men bare får i deg 2000k.cal så vil du gå ned i vekt. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Endeleg! Då manglar det bare å teste det Som du sikkert har fått med deg så inneholder Jack3d stoffet Geranium som står på WADAs dopingliste. Forsvaret er strengere enn straffeloven i forhold til doping, og de forholder seg blant annet til WADAs liste. Sjansen for at du blir dopingtestet er liten og sjansen for at det testes for Geranium er enda mindre. Dette stoffet er kanskje ikke spesielt problematisk ifht. militær tjeneste heller, men nå har det seg sånn at regler er regler, og de skal følges. Hobbyadvokaten i meg sier at bruk av Geranium blir først ulovlig når du begynner i Forsvaret, så hvis du på liv og død skal bruke dette, så stopp før du drar på opptak. Det er mulig jeg fremstår med en noe liberal holdning i dette innlegget siden jeg selv er militær, men det er fordi jeg ikke ønsker å komme med noen moralpreken. Alt jeg vil si er at du bør tenke deg om to ganger før du begynner å bruke dette tilskuddet Hvis det er lovlig, så er det neppe så bra at du ønsker å risikere en fremtidig militær karriere, uansett hvor liten sjansen for å bli tatt måtte være 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er iallefall håpløst og finne en skjorte som passer i ryggen uten at den er pose på magen. Her kan du bestille skjorter etter mål http://moderntailor.com/ http://www.tailorstore.no/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 jeg følte ikke at dette spørsmålet fortjente en egen tråd, så jeg poster det her: jeg kan av tidsmessige grunner kun trene to (noen ganger tre) ganger i uken. jeg velger derfor å dele kroppen inn i to deler og trene en del hver gang. slik ser opplegget ut: Dag 1(bein, rygg, skuldre): Knebøy Militærpress Chins bredt grep Rygghev/sidehev En arms hantelroing Dag 2(armer, bryst, mage): Benk/hantelpress Chins smalt grep Skrå pressflyes/kabel krysstrekk Dips Planken-sideplanken -noen som har noen forbedringer/fomeninger til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå