Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

En av grunnene til at enkelte produkter hos norske forhandlere uten å nevne navn er litt dyrere er at selve produksjonen ikke legges ut på anbud for alle.

Om man velger en fabrikk som produserer barnemat eller andre typer mat så får man ikke spor av dop i produktet heller.

Det kan være fristene og velge de som produserer det billigst, men risky om de i forrige batch produserte varer med ulovlige ting i for en annen kunde.

 

Ikke noe med Jack3d å gjøre, men prisene generelt.

Riktig. Sånt skal sjekkes. Det er jo først og fremst et problem med ting som kommer fra ikke-nordiske land, det skal sies. Proteinpulver er ansett som lavrisikoprodukt, også fra olympiatoppens side.

 

Dessuten er det dukket opp så mye udeklarert i typisk fettforbrenningspiller og liknende også her til lands (ting som er importert fra utlandet), at jeg ikke helt forstår at folk tør å ta sjansen, når de driver med organisert idrett.

Lenke til kommentar

Okey, jeg orker ikke diskutere mer om ditt og datt, så jeg lar det ligge.

 

Spørsmål:

 

Ble rimelig fasinert av Leangains, og skal prøve det i et par uker, men jeg kom over et lite problem. Jeg følger nå en plan som sier at jeg skal spise kl 14 (pre workout) trene kl 16, spise 16 og 19-20. Men så har det seg slik at hver tirsdag, så har jeg trening klokken 19 (Planen passer fint til resten av uka) Hva ville dere gjort?

 

Ps Headhunterx: Du må stramme de øvre ryggmusklene, så stanga hviler på dem, og hjelpe til med armene, det å hvile den på kulen høres jævelig vondt ut.

 

Slik: http://stronglifts.com/how-to-squat-with-proper-technique-fix-common-problems/ (Vet at olympia squat taes høyere, men jeg ville helt klart anbefalt denne måten å "squatte" på)

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...