AndyPanda Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt skummelt å gjøre seg avhengig av noe sånt da. Om man ikke skulle ha tilgang på det, går treningene rett i dass. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 tror jeg holder meg til red bull jeg, hvis jeg absolutt trenger litt koffein før trening 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jepp, men så slipper jeg koope med myse og kitt karb under økta , og snart branched-chain amino acids. Bruker den på krav maga også nå, men der vet jeg ikke helt om jeg kjenner forskjellen i så variabel trening. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Bruker bare bcaa+kreatin før trening. Det hender jeg tar meg en Fres på dager hvor jeg føler meg daff og trøtt. Fres er også fin å ha på morran etter en kort natt i senga Nå har de fått sånn fin kaffeautomat på senteret, så kommer sikkert bare til å benytte meg av en espresso hvis jeg trenger litt koffein. Endret 20. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt skummelt å gjøre seg avhengig av noe sånt da. Om man ikke skulle ha tilgang på det, går treningene rett i dass. Om man er så dautrøtt hele tiden at man må pøse på med alt mulig sånt før trening for å gjennomføre, ville jeg sett nærmere på søvn, trenings- og spisemønster, ikke bare pøst på med noe enda sterkere stimulerende enn det man brukte før. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Må bare påpeke at jeg aldri har prøvd nitrofuel, jack3d etc før, hvis det kunne tolkes sånn av innlegget mitt. Det nærmeste jeg kommer er vel fres fra tn, som jeg kun bruker når jeg føler at jeg trenger det, altså en gang i blant. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei folkens, sjekk gjerne ut tråden min om dere gidder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299233 Jeg prøver å samle meninger, ressurser og eksempler på et optimalisert kosthold til et prosjekt jeg skal påbegynne. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vil det være noe problem å svømme før og etter en dag med fullkropps trening? Jeg svømte hele sist uke og synes det var et godt avbrekk og lurer på om jeg skal svømme 3 dager og ha styrke to. Da med fokus på base- og beinøvelser. Vil det blir for mye? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Si det? Jeg tenkte jeg skulle ta en tur på trening nå og trene styrke også ta en skiøkt senere i dag Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 http://myrevolution.no/forum/f3/noen-som-kan-si-litt-om-virkningene-av-nitro-fuel-5275/ Ville heller ha brukt NitroFuel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men det et det eneste jeg merker forskjell på , med eller uten. Måtte bare ha en 10-12stk så jeg ikke går tom om lageret skulle stå i null en periode. Har prøvd nitrofuel, må si jeg liker jack3d bedre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Griiin, de kanon gode yoghurtnøttene betyr undergang for kroppen min! Så i dag at det var litt mer kcal enn jeg har overbevist meg selv om Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Må bare påpeke at jeg aldri har prøvd nitrofuel, jack3d etc før, hvis det kunne tolkes sånn av innlegget mitt. Det nærmeste jeg kommer er vel fres fra tn, som jeg kun bruker når jeg føler at jeg trenger det, altså en gang i blant. Fres syns jeg hadde kjempeeffekt første 2-3 gangene jeg testet det. Men så følte jeg effekten forsvant helt. Samme erfaringer kan man jo lese om de fleste preworkout vidundermiddler. Tittet på nitrofuel, det er vel strengt tatt bare proteiner, fruktsukker og en dash guarana. Ikke noe hokus pokus men gir jo kroppen litt ekstra å jobbe med under treninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og der var de første dopingtatte nordmennene av bruk av Jack3d også! http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article4036643.ece Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja det er sol i Tromsø ATM... Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 En av grunnene til at enkelte produkter hos norske forhandlere uten å nevne navn er litt dyrere er at selve produksjonen ikke legges ut på anbud for alle. Om man velger en fabrikk som produserer barnemat eller andre typer mat så får man ikke spor av dop i produktet heller. Det kan være fristene og velge de som produserer det billigst, men risky om de i forrige batch produserte varer med ulovlige ting i for en annen kunde. Ikke noe med Jack3d å gjøre, men prisene generelt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja det er sol i Tromsø ATM... Sol her og. Vurderer faktisk en skitur selv om jeg vet at alle løypene i fjellet enten er herpa av skogsmaskiner eller ikke eksisterende pga snømangel Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja det er sol i Tromsø ATM... Sol her og. Vurderer faktisk en skitur selv om jeg vet at alle løypene i fjellet enten er herpa av skogsmaskiner eller ikke eksisterende pga snømangel Ski på barmark må jo være kjempetrim!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Eller bare selvmord når det ikke er mulighet til å stoppe i nedoverbakker og sporet er en meter dypt og smalere enn ei fjortenårig berte med anoreksia og bulimi. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Eller bare selvmord når det ikke er mulighet til å stoppe i nedoverbakker og sporet er en meter dypt og smalere enn ei fjortenårig berte med anoreksia og bulimi. Fyrste gong eg har høyrd om iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå