Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker bare bcaa+kreatin før trening. Det hender jeg tar meg en Fres på dager hvor jeg føler meg daff og trøtt. Fres er også fin å ha på morran etter en kort natt i senga :)

 

Nå har de fått sånn fin kaffeautomat på senteret, så kommer sikkert bare til å benytte meg av en espresso hvis jeg trenger litt koffein.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Litt skummelt å gjøre seg avhengig av noe sånt da. Om man ikke skulle ha tilgang på det, går treningene rett i dass.

Om man er så dautrøtt hele tiden at man må pøse på med alt mulig sånt før trening for å gjennomføre, ville jeg sett nærmere på søvn, trenings- og spisemønster, ikke bare pøst på med noe enda sterkere stimulerende enn det man brukte før.

Lenke til kommentar

Må bare påpeke at jeg aldri har prøvd nitrofuel, jack3d etc før, hvis det kunne tolkes sånn av innlegget mitt. Det nærmeste jeg kommer er vel fres fra tn, som jeg kun bruker når jeg føler at jeg trenger det, altså en gang i blant.

 

Fres syns jeg hadde kjempeeffekt første 2-3 gangene jeg testet det. Men så følte jeg effekten forsvant helt. Samme erfaringer kan man jo lese om de fleste preworkout vidundermiddler.

 

Tittet på nitrofuel, det er vel strengt tatt bare proteiner, fruktsukker og en dash guarana. Ikke noe hokus pokus men gir jo kroppen litt ekstra å jobbe med under treninga.

Lenke til kommentar

En av grunnene til at enkelte produkter hos norske forhandlere uten å nevne navn er litt dyrere er at selve produksjonen ikke legges ut på anbud for alle.

Om man velger en fabrikk som produserer barnemat eller andre typer mat så får man ikke spor av dop i produktet heller.

Det kan være fristene og velge de som produserer det billigst, men risky om de i forrige batch produserte varer med ulovlige ting i for en annen kunde.

 

Ikke noe med Jack3d å gjøre, men prisene generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...