Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jack3d er nok ikke noe vidundermiddel, får sikkert samme effekten av å hive i deg en redbull før start. Var akkurat i sverige og vurderte hive med meg en boks bare for å teste men sparte heller pengene.

 

Ble en boks bcaa i pulverform. Helt håpløst å blande ut i vann, tror det får bli tabeletter neste gang.

Lenke til kommentar

Jack3d klarer jeg meg fint uten :p Betviler også virkningen sterkt.

 

Ja.. Tipper en kaffe/ koffeintabletter/ redbull på en ikke-kaffedrikker har samme virkning.

 

Feil!

 

Jeg drikker ikke kaffe, men før helte jeg i meg alt ifra 2 til 3 Burn/RedBull før trening(små selvsagt).

 

Virkningen av Jack3d er minst 10 ganger bedre.

Føler ut som musklene tar fyr, før du skal trene, samt du får en massiv pump.

Prøv da, før dere "betviler" virkningen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg skjønner ikke at dere tør å få i dere noe der det er funnet forurensninger etter andre stoffer jeg. Ikke bare på grunn av dopingtester, men på grunn av allergener og spor etter narkotiske stoffer, for å nevne noe. Det virker ikke som noe som det er veldig smart å ta sjansen på, for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Jepp Nitric oxide / NO  / NO-explode /  osv , det er tilsatt et stoff som gir en pump, det føles jo helt konge , og wow og det fungerer ( i hodet)  Det gjør ingenting for selve musklene/massen/resultatene.   Men produktene selger bra , man kan jo føle at det "virker"   Fant fagerli på NO-explode  

NO-produkter (nitrogenoksid) gjør at du får en subjektiv følelse av "pump" i muskulaturne.  Det er ingen forskning som viser at slike nitrogenoksid-produkter har noen som helst effekt på muskelbygging eller styrke, så jeg vil si det er bortkastede penger.
Endret av War
Lenke til kommentar

Diskutant: Nei drikker ikke kaffe. Men jeg drikker mye koffein-drikke slik som Burn og RedBull siden jeg begynner 6:30 på jobb. Som også nevnt så drakk jeg RedBull og Burn før trening før, men dette ga null til liten effekt.

 

Matsemann: Jeg har drevet med styrketrening i snart 1 år, og fotballtrening siden jeg var 6 år gammel (altså 20 år). Jeg har prøvd mange forskjellige Pre-trening-kosttilskudd osv. som liksom skal være "the shit". Pump er kanskje et litt feil ord, men jeg kan prøve å beskrive hvordan det føles. Først og fremst føles det ut som det går veldig mye varme opp og ned i musklene. Deretter når du først setter igang, vil du plukke opp vektene med en gang du har lagt dem fra deg igjen ettersom du er sykt gira. Slikt som jeg trente igår, ga jeg meg ikke fordi jeg var trøtt, men fordi jeg var redd for å tyne muskelen ( i dette tilfellet biceps) så mye at jeg kunne bli skadet.

 

Alternativt kan dere google Jack3d. Skal se om jeg greier linke til et forum jeg fant hvor flere bekrefter mine erfaringer.

 

Edit: Link

Jack3d review

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så har vi de som bare merker at Jacked gjør dem varmere... Cauldron2 brukte det for en stund siden og om jeg ikke husker feil så var det eneste han merket at han ble fortere varm på trening og svettet mer...

 

Jeg kjenner mange som har testet amfetamin og selv ikke det skal gi en slik følelse som du (Corey) beskriver. Man kan bli ekstremt gira, men thats it... Og på speed mister man mye følelse i kroppen (konsentrasjon går også ut vinduet), så om du virkelig skal ha noe som funker så må du nok bli navy seal e.l. for å få det de bruker...

 

Edit: bottom line er at det er nok en placeboeffekt. Du kan få deg en stygg psykisk knekk om du skal fortsette å bruke jacked e.l. og liyter for mye på at produktet skal hjelpe deg i den grad du tror det gjør det...

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syns det er utrolig interessant å se hvor mange meninger det er om et produkt som ingen her har prøvd, og alt jeg sier blir bastant avvist.

Jeg har ingen hensikt å prøve å pushe dette på dere, har heller prøvd å anbefale det.

Men dette er som å snakke til en vegg. Jeg legger Jack3d debatten død.

Lenke til kommentar

Jeg legger Jack3d debatten død.

 

Det gjør ikke jeg.

 

Hvordan vet du at vi ikke har prøvd det?

 

Og dessuten, når så mange er enige om at vi tror det er ren bull, så......

 

Skal vi se: 35% økning i biceps-curls, "Deretter når du først setter igang, vil du plukke opp vektene med en gang du har lagt dem fra deg ... blah blah fucking blah"

 

Jåsspeis.

 

Mhm..

 

35% er ekstremt mye. Det KAN ikke være sunt.

 

Syns det er utrolig interessant å se hvor mange meninger det er om et produkt som ingen her har prøvd.

Jeg legger Jack3d debatten død.

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Syns det er utrolig interessant å se hvor mange meninger det er om et produkt som ingen her har prøvd, og alt jeg sier blir bastant avvist.

Jeg har ingen hensikt å prøve å pushe dette på dere, har heller prøvd å anbefale det.

Men dette er som å snakke til en vegg. Jeg legger Jack3d debatten død.

 

Altså, vi ignorerte deg først - men du måtte fortsette å gnåle. Du driver ikke å anbefaler jack3d, du skriver som om det er noe det ikke er.

 

 

Jeg har ikke prøvd jack3d, siden jeg har lest langt mer objektive tester av det enn det du legger frem. Jeg synes ikke prisen kan rettferdiggjøres.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror dere Jack3d vil funke om jeg skal gå skirenn :whistle:?

 

Jeg personlig syns ikke jack3d gir noen gunstig effekt når det kommer til kondistrening, men for all del. Prøv det ut under en treningsøkt.

Der føler jeg vanlige koffeinpiller gir god nok effekt.

 

Jack3d til styrketrening derimot er noe jeg bruker i ny og ne. Spesielt på fredager hvor jeg ikke trenger å være i seng kl halv11.

 

Syns det funker fint til sitt bruk. Jeg kjenner det stikker litt i trynet, får litt mer fokus og motivasjon, men det er ikke no vidundermiddel.

Skal sies at jeg unngår å drikke kaffe hver dag fordi jeg vil ha den effekten det gir når jeg trenger det. Dersom man konstant får i seg koffein på daglig basis vil kroppen venne seg til stoffet.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...