Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

Er det "dop" liksom? Eller bare mer energi?

 

 

Og forresten: om du har mer energi tar du en joggetur/ intervalltrening

 

Nei, det er ikke ulovlig i Norge og er ikke dop. Du får veldig mye energi av det.

Du kan søke det opp på Google, så finner du ut hva det består av.

Skulle gjerne tatt en joggetur etc om dagen, men jeg har delvis avrevet en lårmuskel. Litt ironisk når jeg nettopp hadde en debatt om dette for en stund siden...

 

Storken: Nei, jeg drikker ikke kaffe. Hur då?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det består av mange andre ting en koffein.

Anbefales at du tar 1 scoop om dagen.

Tok 3 scoop første dagen jeg prøvde... Sov ikke et sekund den natten!

 

Fikk tak i det via en kompis som bor i USA.

 

250 Grams Lemon Lime

Supplement Facts

Serving Size

1 Scoop (5.55 grams)

Servings Per Container: 45

 

Amount Per Serving % Daily Value*

 

Proprietary Blend 4145mg*

(Arginine Alpha-Ketoglutarate, Creatine Monohydrate, Beta Alanine, Caffeine, 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [stem]), Schizandrol A)

 

* Daily Value not established

 

Other Ingredients:

Citric Acid, Natural Lemon-Lime Flavor, Acesulfame-K, Sucralose, Vegetable Stearate, Silicon Dioxide, Chlorophyll (For Coloring).

 

This product is produced in a facility that processes milk and soy ingredients

 

Black Box Warning:

 

This Product Produces An Intense Sensation Of Drive, Focus, Energy, Motiviation & Awareness. In Addition, It Allows For Rapid Increases In Strength, Speed, Power & Endurance. Therefore, Extreme Caution Must Be Exercised & Should Not Be Used By Novice Athletes.

Lenke til kommentar

Fyren som forsyner meg med Jack3d har også prøvd N.O. Explode.

Han sier Jack3d knuser No Explode.

Skal til USA nå i mars, så vurderer å sende hjem en koffert med det :p

Etter litt lesing på nettet virker det som Jack3d burde testes. Vet du om noen gode måter å få tak i det, eller må man over grensa? Har hørt noen som har blitt stoppet i tollen, selv om det påstås at det er lovlig. Send omså PM om du vet noen som selger :)

Lenke til kommentar

Orker ikke quote alle her men angående jack3d.

 

Veldig bra produkt, bruker det innimellom men er litt forsiktig siden jeg trener såpass sent at det ødelegger nattesøvnen min hvis jeg tar det hver økt.

 

Det andre er, dersom du konkurrerer bør du være obs på at geranium står på WADAs dopingliste.

 

Nr. 3 er, prøv å unngå å bestille jack3d fra USA. Gjelder egentlig veldig mange kosttilskudd. Fra UK er null stress pga EU reglementet, men ofte blir ting som faktisk er lov å importere fra UK stoppet pga det kommer fra USA.

Lenke til kommentar

Kom over denne artikkelen på dagbladet. Er ikke rart vi har et vridd syn på kropp. Spesielt på kvinnesiden.

Ganske drøyt. Kroppen hennes er faktisk fin, mye bedre enn de beinraglene som ellers er på top model.

 

For dere som diskuterte styrketrening og kardio, og mente at man ikke burde trene kardio hvis du skulle gaine mest mulig muskler, se på dette. Bra svar synes jeg.

Takk. :)

Lenke til kommentar

Kjæresten har fått til samarbeid med Keddle's Gym som ligger 400 meter rett nedi veien her. Han får ha kontor der gratis, ta med egne kunder dit, trene der gratis mot at han er der ca 3 timer hver dag og er "tilgjengelig". Om gymmet sender ham en utøver han f. eks gir sportsmassage, får han betalt!

Tom "Kong" Watson har vært der flere ganger, og idag var visst også Dizzie Rascal innom.

GØY!!

 

http://www.keddlesgym.co.uk/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva pleier dere å spise før trening, og hvor mye? Jeg sliter litt med å finne riktig mengde. Er så redd for å bli for mett (blir mett veldig fort) for da blir det ubehagelig. Men i dag ble det for lite og jeg endte opp med å føle meg svimmel under mesteparten av treningen. Det vil si, jeg trente på helsestudioet før jeg dro på dansetrening og følte meg helt fin. Men på denne danseklassen var det mye, mye mer krevende fysisk (jeg fikk gå opp et nivå). Jeg vil jo kunne yte maksimalt uten å føle ubehag.

 

Var forresten mye mer spennende og utfordrende, da.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...