bIsk0p Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare det at Zumba blir populært blandt "folk flest" er vell god nok grunn i seg selv til å sky det som pesten? Zumba er kjekk trening, sikkert ikke det mest effektive i forhold til styrke, kondisjon eller fettforbrenning. Men det får folk opp av sofaen, det gjør at folk kommer tilbake neste gang. Jeg ble god og svett (skal ikke så mye til..), samt skuldre og armer var helt døde etter 45min med zumba! God variasjon! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Bare det at Zumba blir populært blandt "folk flest" er vell god nok grunn i seg selv til å sky det som pesten? Do tell why. Bisc0p: Jeg har løftet sokkelessen til nå, men det begynner å bli vondt i helene, så er på utkikk etter et par sko jeg kan løfte i, anbefalinger? Og en ting til, så gjennom loggen din, hvorfor tar du så lite på knebøy? Jeg trener på det samme som deg, men kunne aldri i livet løftet 160 i DL eller 80kg 0 i benkpress i nærmeste fremtid. Endret 16. februar 2011 av PaperWalls Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 sko - http://www.magshop.no/category.asp?c=48 en av de beste kjøpene jeg har gjort. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Wiihu. Må nok leve på shake en stund fremover! Munnsår Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 God økt i dag, mottivasjonen smålig tilbake kjenner jeg! Ryggen er bra også, tok bare en dag/to for å nesten bli helt fin, men bøyde meg over for å knyte skoene her om dagen og da sa det knakk igjen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Crawlet 500meter sammenhengende idag Avslappet og fin glid i vannet, så digg. Angrer på jeg ikke fortsatte lengere, må bli mer vant med vann da jeg blir "sliten" av å konstant være og puste ut under overflata. Endret 16. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Crawlet 500meter sammenhengende idag Avslappet og fin glid i vannet, så digg. Angrer på jeg ikke fortsatte lengere, må bli mer vant med vann da jeg blir "sliten" av å konstant være og puste ut under overflata. Ah, skulle ønske jeg hadde tilgang til svømmehall så jeg kunne fått svømt litt. Har forsåvidt det nå, men koster 80kr å komme inn og busstilbudene er ikke så veldig fine utover der. Gidder ikke å bruke en bade-dag med vennene til å trene heller liksom! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare det at Zumba blir populært blandt "folk flest" er vell god nok grunn i seg selv til å sky det som pesten? Do tell why. Bisc0p: Jeg har løftet sokkelessen til nå, men det begynner å bli vondt i helene, så er på utkikk etter et par sko jeg kan løfte i, anbefalinger? Og en ting til, så gjennom loggen din, hvorfor tar du så lite på knebøy? Jeg trener på det samme som deg, men kunne aldri i livet løftet 160 i DL eller 80kg 0 i benkpress i nærmeste fremtid. (Tidenes feilskriving av brukernavnet mitt forresten! ) Sko har jeg ikke anbefalninger på da jeg ikke bruker det selv, det finnes nok andre forum hvor det finnes folk med litt bedre peiling på akkurat dette! Når det gjelder knebøyen er det nok to delt (nesten tre..) Jeg var veldig sein med å trene knebøy (bein generelt), jeg har ikke sikring på gymmet som gjør at jeg ikke tør å presse meg i samme grad som jeg kan med benkpress og markløft. Og for det tredje, så er jeg 190cm høy og veier nesten 100kg. Ass-to-grass er rett og slett tyngre for meg enn de fleste (Det er nok bare en unnskyldning, men jeg bruker den! ) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Pappa på 65år tar 70kg 5x5 i dype knebøy Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare det at Zumba blir populært blandt "folk flest" er vell god nok grunn i seg selv til å sky det som pesten? Do tell why. Bisc0p: Jeg har løftet sokkelessen til nå, men det begynner å bli vondt i helene, så er på utkikk etter et par sko jeg kan løfte i, anbefalinger? Og en ting til, så gjennom loggen din, hvorfor tar du så lite på knebøy? Jeg trener på det samme som deg, men kunne aldri i livet løftet 160 i DL eller 80kg 0 i benkpress i nærmeste fremtid. (Tidenes feilskriving av brukernavnet mitt forresten! ) Sko har jeg ikke anbefalninger på da jeg ikke bruker det selv, det finnes nok andre forum hvor det finnes folk med litt bedre peiling på akkurat dette! Når det gjelder knebøyen er det nok to delt (nesten tre..) Jeg var veldig sein med å trene knebøy (bein generelt), jeg har ikke sikring på gymmet som gjør at jeg ikke tør å presse meg i samme grad som jeg kan med benkpress og markløft. Og for det tredje, så er jeg 190cm høy og veier nesten 100kg. Ass-to-grass er rett og slett tyngre for meg enn de fleste (Det er nok bare en unnskyldning, men jeg bruker den! ) Navnet ditt er cp, sorry =D Uten sikring, så forstår jeg deg meget godt, har samme problem i benkpress... Vekt unskyldningen er vel også egentlig grei, mtp at du faktisk løfter mer enn meg, vekt tatt i betraktning =) Takk for at du tok deg tid til å svare Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Do tell why. Fordi "folk flest" mener styrketrening er skadelig for barn, de mener frokost er dagens viktigste måldid, at sittups er den beste magetreningen, og at rygghev skal gjøres med rullende bevegelse. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Crawlet 500meter sammenhengende idag Avslappet og fin glid i vannet, så digg. Angrer på jeg ikke fortsatte lengere, må bli mer vant med vann da jeg blir "sliten" av å konstant være og puste ut under overflata. Bra begynner teknikken å sitte? Jeg har kjøpt fjellski i dag, så jeg tok meg en 2 timer og 30 minutters tur i skogen der jeg surra for meg selv. Var vanvittig deilig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har aldri vært noe fan av frokost uansett, jeg. Når jeg står opp er jeg altfor uggen, stresset eller trøtt til å i det hele tatt tenke på mat. Sulten er jeg heller ikke. Må ha ro og fred når jeg spiser. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vet vi skal lære å måle fettprosent på kurset, og jeg tviholder på vekta frem til det I morra skal jeg lese om sirkulasjonssystemet. Igjen! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har aldri vært noe fan av frokost uansett, jeg. Når jeg står opp er jeg altfor uggen, stresset eller trøtt til å i det hele tatt tenke på mat. Sulten er jeg heller ikke. Må ha ro og fred når jeg spiser. Aldri vært noe frokostmenneske jeg heller. Når jeg stod opp var jeg aldri spesielt sulten, og måtte tvinge i meg ei brødskive som virka mye tørrere enn vanlig, bare for å ha spist. Så blei jeg skikkelig sulten 1-2 etter frokost, og måtte ha ekstra niste på skolen så jeg kunne spise osv.. bare stress. Nå hopper jeg over frokosten og er ikke sulten før storefri. Driver du også på med PF? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har aldri vært noe fan av frokost uansett, jeg. Når jeg står opp er jeg altfor uggen, stresset eller trøtt til å i det hele tatt tenke på mat. Sulten er jeg heller ikke. Må ha ro og fred når jeg spiser. Aldri vært noe frokostmenneske jeg heller. Når jeg stod opp var jeg aldri spesielt sulten, og måtte tvinge i meg ei brødskive som virka mye tørrere enn vanlig, bare for å ha spist. Så blei jeg skikkelig sulten 1-2 etter frokost, og måtte ha ekstra niste på skolen så jeg kunne spise osv.. bare stress. Nå hopper jeg over frokosten og er ikke sulten før storefri. Driver du også på med PF? Jeg tror PF falelr veldig naturlig for mange av oss, inkudert meg. Helt siden jeg var stor nok til å bestemme slikt selv, uten tvang fra frokostregimet, har jeg hoppet glatt over frokosten, og spist stort sett bare mellom klokka 12 og 21, lenge før jeg hadde interesse for trening og kosthold. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det faller nok naturlig for oss fra tidenes morgen, da vi det ikke fantes noe frokost. Da var det å stå opp --> jakte etter mat --> spise seg god og mett Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Når vi snakker om frokost. Jeg kommer hjem fra trening i 6-tida, da pleier jeg å spise middag med melk og andre proteinrike kilder. Prøver å stappe i meg så mye mat som mulig før jeg legger meg og tar i tillegg en kasseinprotein-shake. Likevel er jeg sulten fra øyeblikket jeg våkner? Noen tips til mat eller andre ting som ligger i magen lenge? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Crawlet 500meter sammenhengende idag Avslappet og fin glid i vannet, så digg. Angrer på jeg ikke fortsatte lengere, må bli mer vant med vann da jeg blir "sliten" av å konstant være og puste ut under overflata. Imponerende! Har selv svømt 3 ganger så langt denne uken (sist gang i dag kl 06:50 ) Merker det er lenge siden sist, før pleide jeg å svømme 500meter i et hvor jeg først tok bryst også crawl. Men nå går det i 250meter intervaller. Merker at triceps skriker litt nå etter svømmer 3 dager på rad. Crawl understreker tydelig at jeg ikke trener skuldre bra nok, der jeg kjenner det best! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Når vi snakker om frokost. Jeg kommer hjem fra trening i 6-tida, da pleier jeg å spise middag med melk og andre proteinrike kilder. Prøver å stappe i meg så mye mat som mulig før jeg legger meg og tar i tillegg en kasseinprotein-shake. Likevel er jeg sulten fra øyeblikket jeg våkner? Noen tips til mat eller andre ting som ligger i magen lenge? Prøv å bytte ut shaken med fast føde. Om du pleier å spise frokost, er det ikke sikkert sulthormonet har tilpasset seg det nye spisemønsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå