Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et klippekort liggende, og det er bare snakk om denne uken. Tar det som en slags hvile uke/deloading. Merket i går at det hadde vært godt med variasjon :)

 

Det er det at man trener så mye av kroppen vs hvile jeg er usikker på. Det sies jo at svømming er den beste og "tryggeste" treningen man kan gjøre (sett bort i fra hvis man drukner) Og de som driver med slikt profesjonelt svømmer jo mer enn en gang daglig.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er det at man trener så mye av kroppen vs hvile jeg er usikker på. Det sies jo at svømming er den beste og "tryggeste" treningen man kan gjøre (sett bort i fra hvis man drukner) Og de som driver med slikt profesjonelt svømmer jo mer enn en gang daglig.. :hmm:

Svømmerne ligger over et gjennomsnittlig arbeidsår i treningstimer iløpet av et år. Jeg tror du klarer deg fint jeg.

Lenke til kommentar

Kjøp ihvertfall IKKE myoprotein som selges på myrevolution.no.. Åpna en boks nå for å smake og det smakte HØGG!!!

349 bortkasta kroner :cry:

 

lol, da må du ha fått noe feil. Det er hvertfall det beste pulveret jeg har smakt, og det overgår blant annet prozyme.

 

Men du veit dem har en fornøyd-garanti elns som gjør at du kan sende tilbake produktet hvis du ikke er fornøyd?

Lenke til kommentar

Veldig interessant link, storken. Ser ut til at jeg går for langt ned også. Jeg går ned til stangen treffer brystet (og jeg er høy og smal = lange underarmer, lav kasse). Skal prøve å ikke ha full utstrekning også.

 

Kjøpt meg vegetabilsk protein. Har laktoseintoleranse, så får se om magen liker dette bedre. Og om jeg klarer få det ned. I samme slengen kjøpte jeg BCAA og ZMA. Fant også en boks Kre-Alkalyn Pro forleden, så kjører på med den også til den er tom og ser om jeg merker noe forskjell. Stiv pris på Kre-Alkalyn.

 

Edit: Om noen har sett kapslene i Kre_Alkalyn, så er de svære! Greide å svelge en på tvers i dag og den ble sittende i halsen i halvannen time! Ødela treningen.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bør vel gå greit det. Hvorfor skulle det ikke gå? Kreatin bør tas i forbindelse med et måltid btw.

Er bare usikker, har lest litt her og der om at bl.a. koffein og syrlig juice fører til at kreatinet mister effekten.

Tar alltid kreatin sammen med noe annen mat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...