Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg kettlebells og hoppetau

 

er ikke snø her jeg går, er heller ikke så god på ski :( mn jeg eter veldig godt (hva mener du md tyngre mat? )

Se til at du får i deg nok fett, proteiner og kalorier pr. dag. Det at du spiser 40 brødskiver til frokost, sjokkis og cola til lunsj, ingenting før trening og nipper borti middagen hjelper deg ikke til å bli større ;)

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

For bedre kondisjon anbefaler jeg deg å jogge litt utenom trening. :)

 

Mye du kan gjøre da. Bare ta deg en joggetur i okey tempo. Eller så kan du trene intervall. Da kan du f. eks. løpe i høyt tempo en halv/hel banelengde, småjogge tilbake og så begynne om igjen.

 

Du kan jo begynne med pushups, pullups og knebøy uten vekter.

http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/rectus-femoris/squat-2/

Den siste kan du bytte ut med "dreperen":

Start oppreist. Sett deg på huk og ta fingrene i bakken. Hopp så så høyt du klarer og strekk hendene over hodet. Land, ta hendene i bakken og gjør om igjen til du ikke klarer mer. Trener spenst bra. :)

Lenke til kommentar

Hei, er en gutt på 13 år. Jeg vil gjerne ha et treningsprogram ( går på fotball 2 ganger i veka tirsadg og torsdag) Jeg vil bli sterkere me tanke på fotballs fysikk osv. Jeg har ikke tilgang til noe benkpress eller noe sånt. Jeg håper jeg kan få hjelp til dette :) takk :)

knebøy, spensthopp, pushups med sekk på ryggen. tren styrke i lår og overkropp, jeg begynte med dette for et par år siden før sesongen, nå er det sjeldent at jeg blir dytta ned.

Lenke til kommentar

Hei, er en gutt på 13 år. Jeg vil gjerne ha et treningsprogram ( går på fotball 2 ganger i veka tirsadg og torsdag) Jeg vil bli sterkere me tanke på fotballs fysikk osv. Jeg har ikke tilgang til noe benkpress eller noe sånt. Jeg håper jeg kan få hjelp til dette :) takk :)

knebøy, spensthopp, pushups med sekk på ryggen. tren styrke i lår og overkropp, jeg begynte med dette for et par år siden før sesongen, nå er det sjeldent at jeg blir dytta ned.

 

Det værste er at det er sant også.. Når jeg spilte fotball med vennene mine for tre år siden, så ble jeg nærmest terrorisert på banen, jeg var veldig lett å presse, og lett å "dytte" bort. Dette skjer ikke lenger. Aldri.

Lenke til kommentar

Ja han veier jo 130 kilo da ... :ohmy:

 

Mener at han er nede på 110kg nå pga boksingen, men det er flisespikkeri ;)

 

 

Du trenger da ikke ett program for jogging :dontgetit:. Når det blir sommer så tar du den mest hardcore pump musikken du har, fyrer den på max på ipoden eller whatever og løper til du er gelè i beina. Så enkelt er det

 

Oh no you did'nt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...