Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg var så lur å se "smaken av hund" på youtube... Har ikke så lyst på verken melk eller kjøttprodukter som ikke er økologiske lengre :cry:

 

http://www.meat.org/

 

Se den, du!

Den er bare kvalm...

Jeg ønsket sterkt å tro at vi var bedre her i landet, men jeg har vel innsett for lengst at så lenge man kan tjene noen kroner ekstra, er det ingen som bryr seg lenger. Norsk mat har skammelig dårlig kvalitet ift pris, og man får ikke velge selv. Jeg bodde i USA i ett år. Der hadde jeg valget; billig drittmat eller dyrere kvalitetsmat (samme prisnivå som norsk drittmat), feks kjøtt fra kuer som utelukkende har gått fritt og fødet på gress. I Norge tar vi det vi får servert med tanken om at "dette er best", fordi vi er nordmenn. Herregud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir jo ikke større uten å spise mer eller da... Og om du har lite tilgang på apparater så blir det jo ikke mye motstand i treningsformen om du bare kjører chins, pushups el.

 

Derfor er det kanskje bedre å vente til du er litt mer utvikla og kan kjøre på med både det ene og andre samt komme deg på ett senter og trene med alt av apparater og manualer.

Lenke til kommentar

Jeg eter over gjennomsnittet for å si det sånt, mn jeg er ikke direkte spinkel heller. Føler meg berre i så dårlig fysisk form både styrke og kondis. Føler jeg har litt potensial i fotball, og det kommer til å bli ødelagt viss jeg ikke kommer opp i en mye bedre form i sstyrke og kondis .

Endret av freakinout97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...