Ol'H Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det var ikke frekt ment ihverfall.. Du hadde blitt mye større siden påsken.skal ta et rett forfra bildet når jeg har tid. hadde ingen på pcen tøver nå bare litt... Forbedringsgrunnlag er noe jeg forbinder med nybegynnere Veksten på ryggen har vært bra, nå må bare brystet og de jævla biceps komme seg! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 espinos: Og du var... 15? Sinnsjukt bra i så fall! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 meget bra potensiale ja Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har jeg endelig kommet meg i trening på trenings studio. Men hvor lenge er det egentlig normalt å trene? Har nå vært 2 ganger og akter og fortsette med 2 ganger i uken. Onsdag og Søndag. Da trener jeg 1-1 1/2 time pr gang. Og da er jeg ganske sliten. Men det virker veldig lite, er det det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har jeg endelig kommet meg i trening på trenings studio.Men hvor lenge er det egentlig normalt å trene? Har nå vært 2 ganger og akter og fortsette med 2 ganger i uken. Onsdag og Søndag. Da trener jeg 1-1 1/2 time pr gang. Og da er jeg ganske sliten. Men det virker veldig lite, er det det? Jeg bruker omtrent samme tiden... 1 time er noe du bør ligge rundt. Men du kan jo kjøre intensivt også, vet om benprogram som er unnagjort på 20 minutter med oppvarming. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Okei. Men da blir jeg å fortsette med den tiden. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eg trenar 4 x 1,5-2 timar i veka. Blir litt mykje? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eg trenar 4 x 1,5-2 timar i veka. Blir litt mykje? Spør jo hvor mange muskelgrupper du kjører, å hvor tungt. Må nesten se et oppsett før man kan dømme det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hm, er vanskelig å forklare via eit forum dette her, men ok. Treningsprogrammet ser slik ut: Mandag: Biceps, mage og rygg Tirsdag: Triceps, mage, bryst, bein og skulder Torsdag: Biceps, mage og rygg Fredag: Triceps, mage, bryst, bein og skulder Kjører 8 x 3 på kvar muskelgruppe, unntatt mage der eg tek 10 x 3. Brukar som regel å trene såpass hardt at eg har gongsperre ein dag etterpå. Suggestions anyone? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjører du bare en øvelse på hver muskelgruppe? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da høres det jo litt lenge ut å trene i 2 timer, hvis du bare kjører max 15 set. Jeg trener biceps-triceps på samme dag, da tar jeg 8-10 set på triceps og 6-8 på biceps. Dette bruker jeg ca en time på. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nja, men så tek eg også ganske long pause mellom setta. 5 minutt er det vanlege. Teke svært sakte repetisjonar også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg kjører ikke 5 minutter uansett hva jeg kjører, jeg har mer tro på rimlige intense set. På benpress har jeg noen ganger kjørt 6 set med 20sek pauser, å dette kjennes dagen etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Earendil: Hvorfor trener du biceps og triceps to ganger i uken? Jeg har ikke mer enn maks 1 minutt mellom settene og 2-3 mellom øvelsene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Når han kjører så få set på dem så ser jeg ikke noe problem med og kjøre dem to ganger. Men å kjøre 3 set på en så stor muskelgruppe som ryggen syns jeg blir litt lite, jeg kjører minst 3 øvelser når jeg tar ryggen. Som regel med Chins og framoverbøyd roing som basis, men varierer veldig på ryggen og har en veldig stor økning på ryggen iforhold til resten. Så tror det funker greit. Skal starte med større variasjon på brystet også. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Erendil: hvor gammel er du? legg ut et bilde eller to Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 for tiden bruker jeg for det meste bare mark på ryggen. gidder sjeldent noe mer. tar et 4 sett på rad med shrugs av og til, tar et par min bare.. av og til blir det nedtrekk roing og rygghev også Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 wh1te: Er det eg har blitt anbefalt. Held det med ein gong i veka? espinos: Er 17 år, bilde kan eg legge ut. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tren gjerne ryggen tre ganger i uken. Tren hele kroppen tre ganger i uken for den saks skyld. Øk vektene for hver trening. Begynn med en uke med 15 reps, så to med 10 reps, så tre uker med 5 reps. Hvorfor gjøre det så avansert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå