Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen..

 

Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve.

Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner...

 

:dontgetit:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen..

 

Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve.

Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner...

 

:dontgetit:

Har en kompis som brukte å si akkurat det samme som du sier nå. Helt til han begynte med snus selv. Da sa han "jeg skjønner nå hvorfor du snuser." Man må prøve det selv for å skjønne det. Men diskusjon rundt hvorfor man begynner med snus kan vel tas i snustråden, istedet for i treningstråden.

Lenke til kommentar

Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen..

 

Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve.

Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner...

 

:dontgetit:

 

Første gang jeg snuset satt jeg i en behagelig soffa og så på "Populær musikk från vitulla", ble svimmel, nummen i kroppen og ruset. Akkurat som å være brisen.

Lenke til kommentar

Nettop kommet hjem fra fylla. Hva må jeg gjøre for å bryte ned minst mulig muskler? Vil ikke at 3-4 uker skal være helt bortkasta på grunn av en fyllekveld.

 

Selve alkoholen har ikke en så stor negativ virkning på kroppen (Sett bort fra kaloriene du tilfører kroppen) Det er mer kostholdet mens du drikker, samt dagen der på (mye dritt og lite aktivitet) som gjør forskjellen. Husk å spis i morgen, beveg deg litt og ikke ligg på sofaen og syns synd på deg selv! ;)

Lenke til kommentar

Vurderer nå å kjøpe meg litt bokseutstyr, for å trene litt. Hva er det bra for?

Trener man kondis av det, blir man sterkere i armene av det? Har egentlig kun lyst til å drive med det for at jeg syntes det er litt morsomt, og hadde kanskje vært morsomt å lært å bokse litt. Går på 5x5 Stronglifts.

 

Noen erferinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...