Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Samt at jeg satte meg selv noen jævlig harde regler selv da ... Hadde abnormale problemer før da jeg spilte. Før jeg starta med trening that is Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen.. Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve. Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner... 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kasta aldri opp jeg. Selv ikke førstegangen. Enesten gangen jeg spydde opp snus var når jeg blacka med en pris i kjeften etter ei HELVETES fyllekule i fjorsommer Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen.. Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve. Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner... Har en kompis som brukte å si akkurat det samme som du sier nå. Helt til han begynte med snus selv. Da sa han "jeg skjønner nå hvorfor du snuser." Man må prøve det selv for å skjønne det. Men diskusjon rundt hvorfor man begynner med snus kan vel tas i snustråden, istedet for i treningstråden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Då er bilde av ryggen min, og det skakkogrævkjørte kostholdet mitt denne helg lagt ut i treningsloggen.. Må sei eg ikkje skjønnar meg på folk som startar å snus, fordi: ALLE eg har snakka med som snusar, har endten kasta opp, eller syns det smaka dritt dei fyrste gongene dei prøve. Så kvifor i h#"¤" då fortsette med noko alle veit ikkje er bra for kroppen? I tillegg til at det ser mongis ut, og er lite tiltalende for kvinner... Første gang jeg snuset satt jeg i en behagelig soffa og så på "Populær musikk från vitulla", ble svimmel, nummen i kroppen og ruset. Akkurat som å være brisen. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Man blir brisen eller full, noen gir deg en pris og du gliser dumt og takker ja. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ser ikke hvordan det plager andre at vi snuser? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er ingenting i forhold til røyking. Snuser gjerne på fesr eller hva det måtte være, men har ikke behovet for å gjøre det fast. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nettop kommet hjem fra fylla. Hva må jeg gjøre for å bryte ned minst mulig muskler? Vil ikke at 3-4 uker skal være helt bortkasta på grunn av en fyllekveld. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 3-4 uker bortkasta? What? Drikk mye vann og spis bra framover så har nesten ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Norsk melk er crap... Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det finnes definitivt kvalitetsforskjeller.. Synes sommer-H-melka er mye søtere enn ellers, mye mer fløteaktig enn det man får tak i nå. Men jeg trodde norsk melk var ganske bra jeg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg var så lur å se "smaken av hund" på youtube... Har ikke så lyst på verken melk eller kjøttprodukter som ikke er økologiske lengre Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Nettop kommet hjem fra fylla. Hva må jeg gjøre for å bryte ned minst mulig muskler? Vil ikke at 3-4 uker skal være helt bortkasta på grunn av en fyllekveld. Selve alkoholen har ikke en så stor negativ virkning på kroppen (Sett bort fra kaloriene du tilfører kroppen) Det er mer kostholdet mens du drikker, samt dagen der på (mye dritt og lite aktivitet) som gjør forskjellen. Husk å spis i morgen, beveg deg litt og ikke ligg på sofaen og syns synd på deg selv! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg var så lur å se "smaken av hund" på youtube... Har ikke så lyst på verken melk eller kjøttprodukter som ikke er økologiske lengre http://www.meat.org/ Se den, du! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg var så lur å se "smaken av hund" på youtube... Har ikke så lyst på verken melk eller kjøttprodukter som ikke er økologiske lengre http://www.meat.org/ Se den, du! Den er bare kvalm... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vurderer nå å kjøpe meg litt bokseutstyr, for å trene litt. Hva er det bra for? Trener man kondis av det, blir man sterkere i armene av det? Har egentlig kun lyst til å drive med det for at jeg syntes det er litt morsomt, og hadde kanskje vært morsomt å lært å bokse litt. Går på 5x5 Stronglifts. Noen erferinger? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Kjøpte bokseutstyr sjølv for 1 veke sia. Har dog ikkje kunne brukt det mykje grunna ein dårleg knyttneve. Boksing skal både være god kondis og styrketrening. Ein morsom form for trening når ein vil koble av vil eg tru! Endret 13. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Utrolig bra kondistrening, en annen form for styrke i skuldrer, rygg og armer. Koordinasjonstrening og som Ondskap sier bra til å "koble av" med. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Eller som et alternativ til å smelle dører og sparke etter møblene når man er sinna! Mye bedre for helsa. Edit: ..og møblene. Endret 13. februar 2011 av Sapientia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå