Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Tillater meg å svare, til tross for at jeg er jente.

 

Det kan være at du fikk litt uheldig belastning på ryggen. Rygghev kan gi en litt stygg bevegelse på bukk. Jeg vil anbefale deg å gjøre rygghev liggende på magen, denne varianten er mye snillere for ryggen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker 'First Best'! :) Noen idee om hva jeg kan gjøre for å bli fortere kvitt det annet enn hvile og lite bevegelse?

 

Du skal ikke ta rygghev om du får ondt i ryggen, siden det er en enorm belastning til å begynne med (som forklar av joakimz).

 

Men jeg får ikke vondt av selve øvelsen, den føles veldig god ut på ryggen den! Var først når jeg bøyde meg over baggen i garderoben at smerten kom.

 

Gjorde ryggheven med strak rygg om det har noe å si. Jeg får meg FAEN ikke til å rulle oppover slik de militære kravene er, det strider bare mot all logikk å krumme ryggen!

Lenke til kommentar

Hva er greia med gomad egentlig? Skal man legge på seg over 10kg på under en mnd sier deg seg vel selv at 90% av det kommer til å være fett.

 

Ny runde med scooby proteinbarer i kjøleskapet nå. Denne gangen smaksatt med stevia og noen dråper mandelessens, og kruskakli utenpå. Finner ikke malt linfrø noensteder men tror kruskaklien gjør jobben!

 

Prøvesmakingen underveis lovet veldig bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...