Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tillater meg å svare, til tross for at jeg er jente. Det kan være at du fikk litt uheldig belastning på ryggen. Rygghev kan gi en litt stygg bevegelse på bukk. Jeg vil anbefale deg å gjøre rygghev liggende på magen, denne varianten er mye snillere for ryggen Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Takker 'First Best'! Noen idee om hva jeg kan gjøre for å bli fortere kvitt det annet enn hvile og lite bevegelse? Du skal ikke ta rygghev om du får ondt i ryggen, siden det er en enorm belastning til å begynne med (som forklar av joakimz). Men jeg får ikke vondt av selve øvelsen, den føles veldig god ut på ryggen den! Var først når jeg bøyde meg over baggen i garderoben at smerten kom. Gjorde ryggheven med strak rygg om det har noe å si. Jeg får meg FAEN ikke til å rulle oppover slik de militære kravene er, det strider bare mot all logikk å krumme ryggen! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Om du får vondt i ettertid eller iløpet av øvelsen har vel ikke mye å si. Bytt den ut med en mer skånsom øvelse! (rygghev) http://sandvikstraining.com/rygghev-stuart-mcgill-rygg-ekspert/ Endret 11. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Rygghev skal utføres med strak rygg, så du gjorde hvertfall noe riktig 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Og der gav jeg opp GOMAD, må nok finne en annen måte å gå opp i vekt på. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Spydde nettopp som faen, ut av nesa også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så du skal pimpe 3 liter melk pr. dag? Officer problem? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hva er greia med gomad egentlig? Skal man legge på seg over 10kg på under en mnd sier deg seg vel selv at 90% av det kommer til å være fett. Ny runde med scooby proteinbarer i kjøleskapet nå. Denne gangen smaksatt med stevia og noen dråper mandelessens, og kruskakli utenpå. Finner ikke malt linfrø noensteder men tror kruskaklien gjør jobben! Prøvesmakingen underveis lovet veldig bra Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tror jeg må prøve meg på det en gang selv Regner med det kan gjøres med myoprotein. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så du skal pimpe 3 liter melk pr. dag? Officer problem? 4...... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 noen som vet om dette her smaker omtrent det samme som myoprotein? http://www.norkost.no/activate_elite_gold_isolat_proteinpulver_3000g/P_186 synes myoprotein har blitt sykt dyrt nå ca 1 mill Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Super grove rundtstykker står til heving 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 noen som vet om dette her smaker omtrent det samme som myoprotein? http://www.norkost.n...ver_3000g/P_186 synes myoprotein har blitt sykt dyrt nå ca 1 mill Jeg sammenlikna innholdet, og fant ut at det funker bra som en erstatning. Jeg synes også MyoProtein har blitt for dyrt, så jeg kommer til å kjøpe det der neste gang Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) si ifra når du prøver det da har igjen noen KG med myoprotein, så blir det neste gang. Endret 12. februar 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ukas "attpåklatt" trening: Måke 8x6kvadratmeter med snø og is opp til 1 meter i høyde. Tok 2 timer men satan det var digg trening. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Då var 400g Xpand FX Powder og 900ml Omega 3 selolje i hus. Gledar meg til å sjå om BCAA'en fungerar så godt som den skal! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 si ifra når du prøver det da har igjen noen KG med myoprotein, så blir det neste gang. Har selv igjen ca 1 kg av bøtta jeg holder på med nå + 3 kg til som står i kjelleren, så blir fortsatt en stund til Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan det stemme at det er 119 kalorier i EN sp oliven olje? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) vekt x 9 1ss er ca 10g. noen som vet om dette her smaker omtrent det samme som myoprotein? Er da god den, men samme pris som jeg betaler for myo, holder du deg til ett sted får man rabatter vettø. Endret 12. februar 2011 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå