AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei og takk for ditt tips til Puls! Vi tar med oss tipset i vårt videre arbeid med programmet. Mvh Elin Dahle, Puls. Rant successfull Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Målte nettopp min fettprosent til 11.61. Syntes det hørtes litt lite ut. :o Men hva er ideel kroppsfett? (for å være ganske definert), og når bør jeg gå i kaloriunderskudd for å nå ideal %kroppsfett? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor gammel er du da? For en person mellom 20 og 25 er ideellen på 11 til 13% Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 LOL! Folk fra S.A.T.S er her og deler ut reklamer for å rekruttere studenter. Ja, jeg tror folk blir oppfordra til å trene mer når det kommer folk fra treningssenteret og deler ut gratis sjokolade. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 http://x-life.no/ds_product_info.php/products_id/877 Kjøpte den framfor den på 500g fordi denne har smak, og eg brekker meg sikkert ikkje Vurderer hoppe på den og det omega3 tilbudet selv. Har du smakt disse før? Smaker det greit? Har ikkje smaka nokon av dei, men den har appelsinsmak da, så smakar sikkert ikkje heeilt jævlig. Er det nokon som kan forklare meg forskjellen på denna Omega3én og Tran? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Søk litt rundt om fiskeolje og selolje, eller søk på forskjeller i omega 3 osv. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor gammel er du da? For en person mellom 20 og 25 er ideellen på 11 til 13% Jeg er 21 år gammel. Mulig at jeg har målt feil, for jeg er ikke spesielt definert. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Uansett ikke så viktig hva man måler fettprosenten til. Bare man har målt noe, og så måler på samme måte neste gang og kan se endringene. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, men det er greit å vite hvor lang tid det tar ca. før du kommer til ideel fettprosent. Slik at jeg kan planlegge tidspunktet jeg skal begynne med kaloriunderskudd optimalt .. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvordan er det å trene geriljakardio på slutten av en styrkeøkt? Noen ulemper? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Man skal ikke blande ting som springing, styrkeløfting eller spensttrening i en økt. Kjør helst to forskjellige dager etter min kunnskap. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) På sats i dag var det en som konsekvent slapp alle vekter i gulvet, uansett. En slik 20kilos vektskive som han holdt forran kroppen og løftet opp over hue med strake armer, slapp den fra ca. brysthøyde og ned i gulvet. Manualer sittende på benk, slapp dem fra ca. skritt-høyde. Vekter i et slikt vaier-apparat, ikke snakk om å ta de ned forsiktig, neida, her drar vi de ut slik at de er halvannen meter ut fra utgangspunktet og slepper *KLUNK* 5sek etter slipper han med den andre armen *KLUNK*. Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal bråke mest mulig til enhver tid :| Han hadde jo flere sett på hver øvelse, det blir faktisk et irritasjonsmoment etterhvert. Endret 10. februar 2011 av Sink Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg var skikkelig kompis i dag og hjalp en fyr som ikke helt viste hvilken muskel eller øvelse han holdt på med Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvordan er det å trene geriljakardio på slutten av en styrkeøkt? Noen ulemper? Ulempen er den at du ikke vil få maks ut av hverken styrkeøkten eller geriljaen. Men gi en beng i dem som påstår du ikke får noe ut av det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvordan er det å trene geriljakardio på slutten av en styrkeøkt? Noen ulemper? Om målet er å gå ned i fettprosent er det optimalt, om målet er å øke i styrke så er det rett og slett meningsløst. Alt som har med trening å gjøre er kompromisser... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trener geriljakardio for å gå ned i fettprosent ja. Målet er å vedlikeholde muskler og gå ned i fettprosent og lurer på om det er greit å trene gerilja samme dager som styrke eller om jeg bør trene det andre dager? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det mest optimale er å ta det på forskjellige dager, men det er jo hovedsakelig med fokus på muskelvekst. For vektnedgang og vedlikehold er det ingen krise å ta det på samme dag. Eneste det fører til er at du ikke får like mye ut av styrketreningen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trener geriljakardio for å gå ned i fettprosent ja. Målet er å vedlikeholde muskler og gå ned i fettprosent og lurer på om det er greit å trene gerilja samme dager som styrke eller om jeg bør trene det andre dager? Det gjør ingenting, bare å løpe så mye du klarer Når du er på kcal-underskudd så trenger du kun å fortelle kroppen at du skal beholde muskelmassen, når du trener styrke i hvilken som helst form gjør du akkurat det. Når du løper etterpå er kroppen "drenert" for energi/glykogen og om styrkeøkten har vært så effektiv at du har klart å tømme lagrene så må kroppen ta energi fra fettet du har lagret. Geriljakardio trigger et energiforbruk som er laaaangt større enn vanlig jogging som bare er meningsløst i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Den 55+ år gamle eklingen som kontinuerlig skal kommentere når vi trener og tilby oss kjøreturer, samt "noe" å ha i vannet vårt kom tilbake til friskhuset vårt i dag på første gang på flere måneder. Lame... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Man skal ikke blande ting som springing, styrkeløfting eller spensttrening i en økt. Kjør helst to forskjellige dager etter min kunnskap. Det med att man ikke skal springe i sammens med styrketrening er bare tull å tøys. Man kan godt f.eks etter økt styrke springe intervaler eller jogg/spring på mølla. Gjør dette selv (intervaltrening som springing etter styrke) er ikkeno problemer det å har heller ikke noe å si, tvert imot så hjelper det bare på med å forbrede di musklene man bruker da + att man forbrenner fett%`n. /ivan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå