xShadow Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gått ned fra 80kg til 77,5kg på 14 dager mens jeg var på jobb offshore! Hjelper på bare det å hoppe over desserten å heller gå i trimrommmet Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx De vanlige "standard" pulverene de promoterer på 3 eller 5 kg er ganske gode. Om du er laktoseintolerant kjører du isolat. Den der er god? Ser at Mikkel anbefaler den Du kan alltids lage en tråd på treningsforum eller google rundt, men det er trossalt de mest "basic" pulverne som blir promotert, og er ganske seif å kjøre på med. Protein er protein. Jeg har spist den jeg linka i flere måneder og den funker fett Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søker du litt rundt i tråden her, og ikke minst tilskudd-kategorien finner du masssse anbefalinger. Jeg har vel skrevet tosiffra antall innlegg om det tror jeg.. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Protein er protein Like mye som damer er damer, noen er bedre en andre. Jeg vil ikke ned, men samtidig kjøre PF. Ta heller en titt på http://myrevolution.no/advanced-concept-kosthold-v2-0/ Det blir ikke topp med superlite karb sammen med tung trening, isåfall må du tilpasse litt. Endret 9. februar 2011 av War Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sir-Andy: PF funker med kcal-overskudd og styrketrening? Ser stadig at folk skal ned flerfoldige kilo med PF. Høres ut som om du motbeviser at man kun skal ned i vekt med PF. Jeg vil ikke ned, men samtidig kjøre PF. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Må vel bare begynne å trene på rumpa da Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen tips til benkprogresjon? Står litt fast Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sir-Andy: PF funker med kcal-overskudd og styrketrening? Ser stadig at folk skal ned flerfoldige kilo med PF. Høres ut som om du motbeviser at man kun skal ned i vekt med PF. Jeg vil ikke ned, men samtidig kjøre PF. Du kan fint gå opp i vekt med PF. Men PF er ikke optimalt for maksimal muskelvekst. Grunnen til at jeg kjører PF er at det passer veldig bra for meg. Jeg har lett for å legge på meg, og har god apetitt, så PF vil gjøre at jeg kan spise mye, men samtidig holder meg ganske stabil på vekta. Kiloene jeg gikk opp var fordelt over mange mnd. Det egner seg altså godt for vedlikehold av vekta. Jeg har også et lite håp om å kunne bygge litt muskler men samtidig redusere fett% med PF fremmover nå Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søker du litt rundt i tråden her, og ikke minst tilskudd-kategorien finner du masssse anbefalinger. Jeg har vel skrevet tosiffra antall innlegg om det tror jeg.. Hva med å lage en link oppsamling til disse innleggene? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Må vel bare begynne å trene på rumpa da Fant du noe nyttig i linkene jeg ga deg? Og har du tilgang på treningssenter forresten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Då var 900 ml Omega3 og 400g BCAA bestilt! Hvilken type BCAA gikk du for? Har ennå ikke fått bestillt her treg som jeg er. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Må vel bare begynne å trene på rumpa da Fant du noe nyttig i linkene jeg ga deg? Og har du tilgang på treningssenter forresten? Ja og nei Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Søker du litt rundt i tråden her, og ikke minst tilskudd-kategorien finner du masssse anbefalinger. Jeg har vel skrevet tosiffra antall innlegg om det tror jeg.. Hva med å lage en link oppsamling til disse innleggene? Det er bare å sette i gang Jeg har ikke tid til å sette meg ned å leite frem masse gamle innlegg Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Evt kom med alle spm i en post så kan de besvares . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Er denne fettklypa bra? http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/690 Har den selv, synes den er helt grei. Om den viser rett eller ikke er litt vanskelig å vite though.. Noen tips til benkprogresjon? Står litt fast Løft MER! Ang proteintilskudd-diskusjonen så må jeg si at jeg er positivt overasket over både Triple-Pro og Whey-100 når det gjelder smak! Blandes med 100-200ml vann og går lett ned, kjenner en liten snært av sjokolade, ellers er det bare vann. Dette synes jeg er perfekt! M-factor sin måtte jeg bruke kanel, samt 500ml melk for å få en god smak på. Var en litt større manndomsprøve å få det ned også Eneste negative er at det metter mindre.. For min del blir det nok et storkjøp på Whey-100 (8kg for 1599,-) Jeg fikk i tillegg en mail fra gymgrossisten om at de beklaget og bilde av en 100-lapp, usikker på hvorfor though.. Endret 10. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen tips til benkprogresjon? Står litt fast Om du har trent mange uker sammenhengende, kanskje 1 uke deload er fint - kanskje planlegge det til vinterferien eller påskeferien? Kunne sjekka loggen din, men jeg er for lat. Har du trent mye 8-12 reps, øk vekta og tren i 3-6 reps området - og omvendt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Då var 900 ml Omega3 og 400g BCAA bestilt! Hvilken type BCAA gikk du for? Har ennå ikke fått bestillt her treg som jeg er. http://x-life.no/ds_product_info.php/products_id/877 Kjøpte den framfor den på 500g fordi denne har smak, og eg brekker meg sikkert ikkje Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei og takk for ditt tips til Puls! Vi tar med oss tipset i vårt videre arbeid med programmet. Mvh Elin Dahle, Puls. Rant successfull Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) http://x-life.no/ds_product_info.php/products_id/877 Kjøpte den framfor den på 500g fordi denne har smak, og eg brekker meg sikkert ikkje Vurderer hoppe på den og det omega3 tilbudet selv. Har du smakt disse før? Smaker det greit? Endret 10. februar 2011 av phax Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 GAWD! Muskelrelatert migrene IGJEN... Faen som jeg begynner å bli lei dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå