Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx

 

De vanlige "standard" pulverene de promoterer på 3 eller 5 kg er ganske gode. Om du er laktoseintolerant kjører du isolat.

 

Den der er god?

 

Ser at Mikkel anbefaler den :)

 

Du kan alltids lage en tråd på treningsforum eller google rundt, men det er trossalt de mest "basic" pulverne som blir promotert, og er ganske seif å kjøre på med. Protein er protein. Jeg har spist den jeg linka i flere måneder og den funker fett :)

Lenke til kommentar

Sir-Andy: PF funker med kcal-overskudd og styrketrening? Ser stadig at folk skal ned flerfoldige kilo med PF. Høres ut som om du motbeviser at man kun skal ned i vekt med PF. Jeg vil ikke ned, men samtidig kjøre PF.

 

Du kan fint gå opp i vekt med PF.

 

Men PF er ikke optimalt for maksimal muskelvekst.

 

Grunnen til at jeg kjører PF er at det passer veldig bra for meg. Jeg har lett for å legge på meg, og har god apetitt, så PF vil gjøre at jeg kan spise mye, men samtidig holder meg ganske stabil på vekta. Kiloene jeg gikk opp var fordelt over mange mnd. Det egner seg altså godt for vedlikehold av vekta. Jeg har også et lite håp om å kunne bygge litt muskler men samtidig redusere fett% med PF fremmover nå :innocent:

Lenke til kommentar

Søker du litt rundt i tråden her, og ikke minst tilskudd-kategorien finner du masssse anbefalinger. Jeg har vel skrevet tosiffra antall innlegg om det tror jeg..

 

Hva med å lage en link oppsamling til disse innleggene?

 

Det er bare å sette i gang ;) Jeg har ikke tid til å sette meg ned å leite frem masse gamle innlegg

Lenke til kommentar

 

Har den selv, synes den er helt grei. Om den viser rett eller ikke er litt vanskelig å vite though.. :p

 

 

Noen tips til benkprogresjon? Står litt fast

 

 

Løft MER! :)

 

Ang proteintilskudd-diskusjonen så må jeg si at jeg er positivt overasket over både Triple-Pro og Whey-100 når det gjelder smak! Blandes med 100-200ml vann og går lett ned, kjenner en liten snært av sjokolade, ellers er det bare vann. Dette synes jeg er perfekt! M-factor sin måtte jeg bruke kanel, samt 500ml melk for å få en god smak på. Var en litt større manndomsprøve å få det ned også :) Eneste negative er at det metter mindre..

 

For min del blir det nok et storkjøp på Whey-100 (8kg for 1599,-) Jeg fikk i tillegg en mail fra gymgrossisten om at de beklaget og bilde av en 100-lapp, usikker på hvorfor though..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Noen tips til benkprogresjon? Står litt fast

 

Om du har trent mange uker sammenhengende, kanskje 1 uke deload er fint - kanskje planlegge det til vinterferien eller påskeferien?

 

 

Kunne sjekka loggen din, men jeg er for lat. Har du trent mye 8-12 reps, øk vekta og tren i 3-6 reps området - og omvendt.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...