Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 tror 90 % av kostholdet mitt er brødskive med leverpostei... Jeg er for lat til å lage mat ! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte) (Så hvorfor begynte du in the first place?) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte) (Så hvorfor begynte du in the first place?) Godt spørsmål, var slik man var "en del av gjengen" når man var ung. Var sosialt obligatorisk nesten. Endret 9. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er denne fettklypa bra? http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/690 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er denne fettklypa bra? http://www.x-life.no...products_id/690 Tror jeg ville foretrukket Slim Guide som de har på TN.no og Myrevolution.no, de er også med fjær på, så du lettere klarer å måle på samme måte hver gang. De er vel også billigere om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte) (Så hvorfor begynte du in the first place?) Godt spørsmål, var slik man var "en del av gjenget" når man var ung. Var sosialt obligatorisk nesten. Begynte på fotball når jeg gikk i sjuende klasse, fordi jeg elsket å spille. Ble helt knust når jeg måtte slutte noen år senere på grunn av kneproblemer. Men helt enig med at det var sosialt obligatorisk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg bodde på landet og det var obligatorisk å enten trene fotball, ski evt handball, det var Ikke tilbud om annet. Jeg overdrev når jeg sa jeg hatet fotball, men fotballen ble et symbol på hvor lite variasjon av idretter det var tilbud på. Hele barndommen var jeg interesert i kampsport, noe som såklart ikke eksisterte i nomans-land. Så jeg trente litt boksing på sekk, helt til jeg nå har flyttet, og trener Thaiboksing 4 ganger i uken, elsker det. Skal snart bo i Thailand et halvår også. Vil dere få frysninger? http://www.youtube.com/watch?v=XZ4K_XOLdxU DER SKAL JEG VÆRE I ET HALVÅR ! Endret 9. februar 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte) (Så hvorfor begynte du in the first place?) Godt spørsmål, var slik man var "en del av gjenget" når man var ung. Var sosialt obligatorisk nesten. "gjengen" mener du? Men ja, skjønner forsåvidt det... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Då var 900 ml Omega3 og 400g BCAA bestilt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det var noen som maste etter bilder.... Så jeg la ut 3 i loggen min Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor mye mat bør jeg egentlig stappe i meg i måltid tre under PT? Et par svar hadde vært fint. Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg og en venninne var på treningssenteret i går, da begynte vi å prate om en mann som vi begge har lagt merke til. Han er der hver eneste dag og trener så intenst på elipsemaskinen at du ikke skulle tro dine egne øyne! Han holder på i hvertfall 30 minutt hver gang,men lav motstand og en helt sinnsyk hastighet - noe vanlige mennesker kanskje hadde holdt i 1 minutt (som feks ved intervall trening). Det drypper fra nesen hans hver 3 sekund, og overkroppen står statisk i en veldig asnpent stilling mens armene går hurtig fram og tilbake (han står gjerne i faresonen for en liten skulderslitasje). Uansett, diskusjonen vår gikk ut på hvorfor han velger å gjøre akkurat dette hver dag? Trener han til noe? Ved hvilken aktivitet har man bruk for denne typen utholdenhet? Slanker han seg? Vil han bli sterk? Han kan vel ikke ha noe særlig peiling på trening når han varierer såpass lite? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Han mosjonerer og har funnet noe som passer godt for han. Er ikke sikkert han har lav motstand, kanskje han er i kjempegod form, men sliter med noen skader eller noe slikt. Han vil nok ikke bli sterk, ingen blir sterk av å tråkke på en ellipsemaskin. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Han oppnådde sikkert målet sitt om å bli lagt merke til ot: Når tid på døgned burde eg måle omkrinsen på kroppen? Dvs. mål rundt mage, biceps, lår, rumpe etc. Fastar mellom klokka 23:00 og 15:00 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Mål om morgenen hver fredag og mandag, ikke mer.... Grunnen er for store avvikk innen den korte tidsrammen om du måler hver dag, og det er en DEMOTIVATOR av dimensjoner... Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og mål for all del i lik situasjon på lik tid. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Flotters, då gjer eg det! Kan eg spørre kor mykje du gjekk ned den fyrste veka på PF? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 War skrev det jeg glemte å få med. Gå på do med en gang du står opp og piss, ha på kun bokseren/tangaen/trusa e.l. og mål så vekt, omkretser o.l... Jeg gikk ned 4cm på magen og 4kg i forrige uke med PF... Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx De vanlige "standard" pulverene de promoterer på 3 eller 5 kg er ganske gode. Om du er laktoseintolerant kjører du isolat. Den der er god? Ser at Mikkel anbefaler den Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor mye man går ned er helt individuelt og kommer an på om man spiser for overskudd eller underskudd. Selv har jeg gått opp flere kilo på PF.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå