Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte)

 

(Så hvorfor begynte du in the first place?)

 

Godt spørsmål, var slik man var "en del av gjenget" når man var ung. Var sosialt obligatorisk nesten.

 

Begynte på fotball når jeg gikk i sjuende klasse, fordi jeg elsket å spille. Ble helt knust når jeg måtte slutte noen år senere på grunn av kneproblemer. Men helt enig med at det var sosialt obligatorisk.

Lenke til kommentar

Jeg bodde på landet og det var obligatorisk å enten trene fotball, ski evt handball, det var Ikke tilbud om annet. Jeg overdrev når jeg sa jeg hatet fotball, men fotballen ble et symbol på hvor lite variasjon av idretter det var tilbud på.

Hele barndommen var jeg interesert i kampsport, noe som såklart ikke eksisterte i nomans-land. Så jeg trente litt boksing på sekk, helt til jeg nå har flyttet, og trener Thaiboksing 4 ganger i uken, elsker det. :love:

Skal snart bo i Thailand et halvår også.

 

Vil dere få frysninger?

http://www.youtube.com/watch?v=XZ4K_XOLdxU

 

 

 

DER SKAL JEG VÆRE I ET HALVÅR :dribble:!

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte)

 

(Så hvorfor begynte du in the first place?)

 

 

Godt spørsmål, var slik man var "en del av gjenget" når man var ung. Var sosialt obligatorisk nesten.

 

"gjengen" mener du? :p

 

Men ja, skjønner forsåvidt det...

Lenke til kommentar

Jeg og en venninne var på treningssenteret i går, da begynte vi å prate om en mann som vi begge har lagt merke til. Han er der hver eneste dag og trener så intenst på elipsemaskinen at du ikke skulle tro dine egne øyne!

 

Han holder på i hvertfall 30 minutt hver gang,men lav motstand og en helt sinnsyk hastighet - noe vanlige mennesker kanskje hadde holdt i 1 minutt (som feks ved intervall trening). Det drypper fra nesen hans hver 3 sekund, og overkroppen står statisk i en veldig asnpent stilling mens armene går hurtig fram og tilbake (han står gjerne i faresonen for en liten skulderslitasje).

 

Uansett, diskusjonen vår gikk ut på hvorfor han velger å gjøre akkurat dette hver dag? Trener han til noe? Ved hvilken aktivitet har man bruk for denne typen utholdenhet? Slanker han seg? Vil han bli sterk? Han kan vel ikke ha noe særlig peiling på trening når han varierer såpass lite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...