Catkin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg syns det er fantastisk morsomt med smågutter som blotter magen sin på alle mulige nettsteder de kommer over (så stolt av sin skinnypack). Du vil garantert se minst seksti kommentarer fra en haug av femten år gamle, nypulte, fnisete jenter. Forteller du dem hva som er bra, og hva som kan endres, da er du en gretten kritiker og må kontaktes snarest for å få bli fortalt dette. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor er det du driver og henger rundt a? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Niks. Absolutt ikke. Tenker mer på steder der man skulle TRO at folk greide å holde genseren på. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 sikkert facebook mange som legger ut bilde av den skinny kroppen sin på face Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Full pott til deg, joakimz. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ey, det er jo tross alt vennene deres... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Niks. Venn av en venn. Er ikke alle som er så opptatt av privatliv. Jeg ser uansett ikke noe galt i å gi konstruktiv kritikk. Liker de ikke det betyr det bare at det eneste de ville ha var en horde av siklende jentezombier etter seg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen ganger er ikke det så dumt 2 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den v-muskelen, er dette virkelig en muskel, eller er det noe som hører sammen med lav fettprosent? kan man trene den? Det er en muskel ja, rett og slett kjernemusklaturen du ser på. Den kalles for apollos belte eller tverrmusklene i buken. Du trener de gjennom markløft og knebøy. Men du kan også trene den mer spesifikt. Søk på Core exercise etc for flere øvelser. ok, takker Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten? Elendig. Nesten alle ble sure. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Problemet med å laste opp slike bilder jo først og fremst at man selger all selvrespekt. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Satan, trening krever sitt! Gått ned 6 kg på noen uker der jeg ikke trente og spiste dårlig. Det positive er at en del fett forsvant, magen har krympet litt. Men er skummelt hvor fort det går. Btw, noen som kan anbefale et bra proteinpulver til en bra pris? Har lenge brukt Nutrisport sin 90+, men er så mye tull der nå at jeg må finne noe nytt. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx De vanlige "standard" pulverene de promoterer på 3 eller 5 kg er ganske gode. Om du er laktoseintolerant kjører du isolat. Endret 9. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten? Elendig. Nesten alle ble sure. Så du ombestemte deg ikke? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den du linka der er det jeg har kjøpt 2 av Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten? Elendig. Nesten alle ble sure. Så du ombestemte deg ikke? Jeg slutta jeg, men sitter igjen med en dårlig sammvittighet Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten? Elendig. Nesten alle ble sure. Så du ombestemte deg ikke? Jeg slutta jeg, men sitter igjen med en dårlig sammvittighet Du går for din egen del, og 90 % av dem vil slutte de neste par årene uansett. Ingen grunn til dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Du er et dårlig menneske Linda!! :!: (jeg hatet fotball, og det var godt å slutte) Endret 9. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du er også et dårlig menneske Sebbe! Hate fotball!? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå