Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er fantastisk morsomt med smågutter som blotter magen sin på alle mulige nettsteder de kommer over (så stolt av sin skinnypack). Du vil garantert se minst seksti kommentarer fra en haug av femten år gamle, nypulte, fnisete jenter. Forteller du dem hva som er bra, og hva som kan endres, da er du en gretten kritiker og må kontaktes snarest for å få bli fortalt dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den v-muskelen, er dette virkelig en muskel, eller er det noe som hører sammen med lav fettprosent? kan man trene den?

Det er en muskel ja, rett og slett kjernemusklaturen du ser på. Den kalles for apollos belte eller tverrmusklene i buken. Du trener de gjennom markløft og knebøy. Men du kan også trene den mer spesifikt. Søk på Core exercise etc for flere øvelser.

ok, takker :)

Lenke til kommentar

Satan, trening krever sitt! Gått ned 6 kg på noen uker der jeg ikke trente og spiste dårlig. Det positive er at en del fett forsvant, magen har krympet litt. Men er skummelt hvor fort det går.

Btw, noen som kan anbefale et bra proteinpulver til en bra pris? Har lenge brukt Nutrisport sin 90+, men er så mye tull der nå at jeg må finne noe nytt.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten?

Elendig. Nesten alle ble sure.

Så du ombestemte deg ikke? :tease:

Jeg slutta jeg, men sitter igjen med en dårlig sammvittighet :dontgetit:

Du går for din egen del, og 90 % av dem vil slutte de neste par årene uansett. Ingen grunn til dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...