Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Når du løper med sting, trener du magemusklene dine. Haha. Sting har med at blodet ikke klarer å ta opp stoffer fra magen hurtig nok (eller noe sånt, husker ikke eksakt). Trener iallfall ikke magemusklene. Jeg får ikke sting. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når du løper med sting, trener du magemusklene dine. Haha. Sting har med at blodet ikke klarer å ta opp stoffer fra magen hurtig nok (eller noe sånt, husker ikke eksakt). Trener iallfall ikke magemusklene. Jeg får ikke sting. merkelig jeg har ihvertfall blitt fortalt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når du løper med sting, trener du magemusklene dine. Haha. Sting har med at blodet ikke klarer å ta opp stoffer fra magen hurtig nok (eller noe sånt, husker ikke eksakt). Trener iallfall ikke magemusklene. Jeg får ikke sting. merkelig jeg har ihvertfall blitt fortalt det Så du får gangsperr i magen dagen etter du har hatt sting? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nei. det gjør jeg ikke. men pleier heller ikke å få gangsper etter å ha trent magemuskler noe særlig. men du har nok rett Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hyrlen: Nja, no for tida et eg ihvertfall eit godt måltid ca ein halvtime før trening. Bør gå minst en time etter min mening. Jeg venter som regel 2 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hyrlen: Nja, no for tida et eg ihvertfall eit godt måltid ca ein halvtime før trening. Bør gå minst en time etter min mening. Jeg venter som regel 2 timer. Du har selvsagt rett. Hvis man ikke lar det gå mer enn en halvtime er ikke maten fordøyd en gang. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vel, det "problemet" blir eg vel snart kvitt, sidan eg skal begynne på skulen igjen no neste veke. Akkurat no går det kun ein halvtime fordi at det første eg gjer om morgonen/dagen er å ete og så gå og trene. Uansett, kor mykje har det eigentleg å sei om ein et ein halvtime eller ein time før? Let me know. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Maten burde være fordøyd ferdig, kommer også an på hva du spiste og hvor mye. Ikke ta tran lignende saker før og etter trening. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tran tek eg om kvelden før eg legg meg, så det går fint. Nokon andre her som tek tran forresten? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 EFAomega tar jeg, dyr men effektiv om man sammenligner innhold. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Slettet for helsas skyld Endret 16. februar 2007 av WeXeL Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg tror veldig på at det der er tungt! Jeg hadde nok ikke greid det... For jeg eier ikke bokseteknikk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) En stund før sommern. ca påske... Endret 12. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Nå... Sry at skuldra er litt i veien, men er jævlig vanskelig og få til skikkelige bilder her. Endret 12. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På tide vi får se fremsiden din Hyrlen! Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Nå... Sry at skuldra er litt i veien, men er jævlig vanskelig og få til skikkelige bilder her. Bra forbedringspotensial der forsett, så slipper du å måtte ta til bol Jeg lovet et bilde av min rygg, så hær er den. ps: så ut som jeg hadde måne på det bildet, så fjernet håret en det, pluss mye unødvendig på bildet for å få plass til det i dette innlegget Endret 13. august 2005 av espinos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nice espinos Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) På tide vi får se fremsiden din Hyrlen! Ikke før jeg selv er fornøyd! Noe jeg aldri blir... Har noen gamle liggende som jeg skal legge ut. Bra forbedringspotensial der Er du frekk? Bra masse til ung alder, ser ut som du har gode gener på brystet på det lille man kunne se fra det bildet. Ta et rett forfra. Endret 13. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 På tide vi får se fremsiden din Hyrlen! Ikke før jeg selv er fornøyd! Noe jeg aldri blir... Har noen gamle liggende som jeg skal legge ut. Bra forbedringspotensial der Er du frekk? Bra masse til ung alder, ser ut som du har gode gener på brystet på det lille man kunne se fra det bildet. Ta et rett forfra. Det var ikke frekt ment ihverfall.. Du hadde blitt mye større siden påsken. skal ta et rett forfra bildet når jeg har tid. hadde ingen på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå