Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

En ting er sikkert: karbonadedeig eller kjøttdeig som inneholder karbohydrater kjøper ikke jeg! 

 

Edit: noen som har anbefalninger til vektløftersko? Tenker ikke bruke fryktelig mye penger på dem, men samtidig skal jeg ha dem lenge, så like greit å kjøpe noe med bra kvalitet..

 

 

 

Endret av storken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kyllingkjøttdeig er ikke like bra eller like reint kjøtt som karbonadedeig. Det er faktisk en god del mer fett og snusk i kyllingkjøttdeigen enn karbonadedeigen. Den billige karbdeigen på rema inneholder også langt mindre rent kjøtt enn den fra gilde.

 

Av økonomiske årsaker bruker jeg en del kyllingkjøttdeig selv da. Det er ikke det beste næringsinnholds-messig sett, men innbiller meg at det hvertfall er bedre enn brødskiver, som hadde vært alternativet.

Den billige karbdeigen på rema inneholder også langt mindre rent kjøtt enn den fra gilde. Smekke Sir-Andy over trynet :p

 

Mener å huske det, ettersom jeg sammenlikna begge og gikk for den fra gilde :p Var altså ikke fettinnholdet elns jeg så på, men hvor mange % reint kjøtt den inneholder.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal kjøpe min første boks med proteinpulver.

 

Noen anbefalinger? Jeg liker sjokolademelk så hvis noen vet om noe som smaker som dette så er jo det flott. Jeg liker ikke banansmak.. Jordbørmelk er vel helt greit..

 

Jeg har IKKE peiling på de forskjellige merkene så noe kjappe svar hadde hvert strålende! :)

Lenke til kommentar

Veldig rart spørsmål, men hvordan skal man trene for å få fin rumpe? :p

 

Her har du noen linker du kan lese på :)

 

http://fitnessbloggen.no/ovelser/vis/slik-trener-du-rumpa/

 

http://fitnessbloggen.no/blogg/2011/1/24/det-ultimate-treningsprogrammet-for-rumpa/

 

http://fitnessbloggen.no/blogg/2010/9/14/-slik-far-du-brukt-rumpemusklene-skikkelig/

 

 

Hvordan gikk det med å slutte på fotballen forresten?

Lenke til kommentar

Den v-muskelen, er dette virkelig en muskel, eller er det noe som hører sammen med lav fettprosent? kan man trene den?

 

Det er en muskel ja, rett og slett kjernemusklaturen du ser på. Den kalles for apollos belte eller tverrmusklene i buken. Du trener de gjennom markløft og knebøy. Men du kan også trene den mer spesifikt. Søk på Core exercise etc for flere øvelser.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Treningsforum.no hadde vel nettopp en stor artikel med fokus på stram og fin rumpe =)

 

 

Hvor finner man det billigeste protein pulveret om dagen? Da snakker vi gram/kr.

 

Sitter her nå med en del whey-80, men syntes ikke smaken er noe særlig, smaker rett og slett lunket vann. (Sjokolade, vanilje sak og banan, var et fint tilbud på gymgrossisten for et par månder siden)

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...