AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fett er jo med på å forbrenne fett (?), men pass på at du ikke får for mye, da det utgjør en del kcal. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Maks 10 gram fett i dag, det kan vel kanskje sies aaaaltfor galt? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva var det fra a? Selolje eller? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skal faste til i morgen klokken 14. Hva anbefaler dere å spise i første måltid? Har ikke allverdens mat det er lett å dra med på skolen. 300 gram blåbær, brødskiver (div pålegg) og et par Skyr-yoghurts. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Steike, 10 gram på hele dagen? Fått i meg 71 gram fett i dag jeg. Det er kanskje litt vel mye da. Men netto kaloriinntak på 1890 kcal så er i underskudd. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Doofy: les delen om fett her (og hele artikkelen generelt) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var fra det lille av fett som fantes i maten jeg spiste i dag Tar 3 kapsler med selolje om dagen (morgen, rett før trening og om kvelden), men tviler på at det holder Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tre kapsler er ikke så mye. 1 SS (ca 10 ml) er vel det anbefalte. Jeg tror det blir mer enn 3 kapsler, med mindre de er stooore Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg spiste cottage cheese med bønner av alle ting. Men det var ikke så ille. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 CC med bønner? Kan anbefale CC med syltetøy og kanel, evt frukt. Du bør også prøve mager kesam blanda med litt fun light saft og frukt i. Det smaker nesten som yoghurt. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har et bra kostholdsprogram som tar utgangspunkt i ett middagsmåltid om dagen? (Tenk budsjett) Jeg er 187 cm og veier 73kg, og vil opp i vekt (duh) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 CC med bønner? Kan anbefale CC med syltetøy og kanel, evt frukt. Du bør også prøve mager kesam blanda med litt fun light saft og frukt i. Det smaker nesten som yoghurt. Kjøpte kesam i går! Fun light drikker jeg stadig vekk, så det ble ikke noe problem. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ett stk brødskive med honning og en boks cc oppå (blir et fjell) er min nye favoritt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Spiser jeg CC så føler jeg at jeg spiser gulp, så jeg klarer bare å spise begrensede mengder av det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 CC ja ... Kanskje jeg skulle ha prøvd det. Minner litt om skjørost Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva har du kombinert hamburgerbrødene med for at du skal få fullverdig protein? Karbdeig? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Karbdeig er fullverdige fra før da. Du må kombinere ikke-fulverdige med andre ikke-fullverdige for å få fullverdig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Meeen er nok ikke krise akkurat. Hadde vært noe annet om man gofflet i seg 1 kg first price baconsnacks og skrøt av å ha fått i seg 100g proteiner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen tips til hvilken type BCAA jeg skal velge? Kapsler/pulver/merke? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen tips til hvilken type BCAA jeg skal velge? Kapsler/pulver/merke? Pulver etter det eg har hørt. Har fått anbefalt denne av Storken: http://myrevolution.no/nettbutikk/bcaa-fx-500g Han meiner man får myyyyykje meir igjen for pengane, og det er lettare å justere inntaket etter behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå