Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smakt den nye til Walter med chilli? Den er Om nom nom nom nom! :dribble:

Faen ta deg, nå kommer jeg garantert til å måtte sprekke neste gang jeg er innom butikken. :wee:

 

Jo. Burger fra Statoil. Sunt og godt.

Burger er tingen, lagde meg en 200grams til kvelds her nå. 534 kcal og 47g proteiner. Mett og god!

 

Underarmene mine er blitt mye tynnere frem mot hendene, men har bevart tykkelsen sin mot albuen til meg. + mer synlige blodårer selvfølgelig.

Overkroppen min ser ut som et veikart over europa når jeg jobber frem blodårene. Men det er vel mer fordi jeg er så bleik at huden er gjennomsiktig.

Lenke til kommentar

Har du ikke sett den jævla reklama som går på tv hele tiden?

 

"*forteller stemme* nå kan du oppnå ditt resultat, med zumba fitness."

 

"I lost over 25 pounds in FOUR WEEKS, IT'S AMAZING! it doesn't feel like a workout at all. And when the music stops, I just want to keep going!"

 

bla bla bla... :tease:

Lenke til kommentar

"Zumba er den største treningstrenden akkurat nå! Du danser til latinamerikanske rytmer,

trinnene og koreografien er enkle. Zumba er for alle danse- og treningsglade"

 

Personlig ville jeg ikke valgt det dersom jeg var mest opptatt av å forbrenne mest mulig, men det er jo morsomt, da. Tror det passer bra for de der ute som trenger noe med litt underholdningsverdi også.

Lenke til kommentar

Smakt den nye til Walter med chilli? Den er Om nom nom nom nom! :dribble:

Faen ta deg, nå kommer jeg garantert til å måtte sprekke neste gang jeg er innom butikken. :wee:

 

Jo. Burger fra Statoil. Sunt og godt.

Burger er tingen, lagde meg en 200grams til kvelds her nå. 534 kcal og 47g proteiner. Mett og god!

 

Underarmene mine er blitt mye tynnere frem mot hendene, men har bevart tykkelsen sin mot albuen til meg. + mer synlige blodårer selvfølgelig.

Overkroppen min ser ut som et veikart over europa når jeg jobber frem blodårene. Men det er vel mer fordi jeg er så bleik at huden er gjennomsiktig.

 

200g, LOL

Bør klare 400g! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo. Burger fra Statoil. Sunt og godt.

Burger er tingen, lagde meg en 200grams til kvelds her nå. 534 kcal og 47g proteiner. Mett og god!

 

Underarmene mine er blitt mye tynnere frem mot hendene, men har bevart tykkelsen sin mot albuen til meg. + mer synlige blodårer selvfølgelig.

Overkroppen min ser ut som et veikart over europa når jeg jobber frem blodårene. Men det er vel mer fordi jeg er så bleik at huden er gjennomsiktig.

 

Hehe, samme her - de synes gjennom huden, men de stikker ikke ut. Blir vel forhåpentligvis til at de gjør det til sommern :D Har faktisk vurdert sol, men får meg ikke helt til det .. :ermm:

 

 

Bra macros for en burger :) 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...