Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg spiser mye havregrøt. Finnes ikke bedre mat omtrent Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 havregryn er godt! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Havregryn + rosiner + bananer + epler = namnam 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Sjokolade. Walters Mandler. Om nom nom Endret 8. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Havre er bedre en hvete, så grøten vil være et bedre alternativ til brødskivene Sjokolade. Walters Mandler. Om nom nom Smakt den nye til Walter med chilli? Den er Om nom nom nom nom! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg spiser mye havregrøt. Finnes ikke bedre mat omtrent. Jo. Burger fra Statoil. Sunt og godt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Driver faktisk å sjekker ut Turn i Trondheim selv, blir vel kanskje til at jeg starter mot sommeren, er visst ei gruppe på 20+ (år) som driver på uten trener i helga. Er jo litt for gammel til å satse, men for å trene opp kroppskontroll hadde det ikke vært så dumt. Kombinerer høy styrke/lav fett% også - som jo er det jeg trener for. Gårsdagens oppdagelse: Første blodåre nederst på magen, kinda awesum ^^, Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Gårsdagens oppdagelse: Første blodåre nederst på magen, kinda awesum ^^, Bilde? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Picz or it didn't happend! 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Driver faktisk å sjekker ut Turn i Trondheim selv, blir vel kanskje til at jeg starter mot sommeren, Turn hadde vært awesome. Jeg er sykelig sjalu på disse menneskene som klarer å trekke seg opp i ringer og holde seg i alle mulige posisjoner. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Noe jeg kunne godt tenkt meg å klare, som jeg enda ikke klarer, er å holde meg fast i ringer med armene utstrakt i 90o vinkel rett ut, og bare "henge" der! Som dette: Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Samme! Kul tegning, btw.. Eller det å ha ringene over hodet, trekke seg opp slik du har bildet og hele veien til armene er ved hoftene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, det også! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noe jeg kunne godt tenkt meg å klare, som jeg enda ikke klarer, er å holde meg fast i ringer med armene utstrakt i 90o vinkel rett ut, og bare "henge" der! Som dette: IronCross heter det. Det er vell noe av det råeste man kan gjøre. Det og ta chins med en arm Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Picz or it didn't happend! Småvanskelig å ta bilde av gitt, men here it is Vistes greit mye bedre igår etter mye mat. Synes selv det er rart at den har bestemt seg for å vise seg, siden blodåra over/utenpå biceps fortsatt er skjult. Jaja, leangains Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Turn er 'åsm'! IronCross altså.. Noen her som klarer det? Eller chins med en arm? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg så den! Awesome. Håper jeg får frem noe liknende etterhvert. Har fått litt tendenser til blodårer på underarmene, noe jeg aldri ha hatt før Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Underarmene mine er blitt mye tynnere frem mot hendene, men har bevart tykkelsen sin mot albuen til meg. + mer synlige blodårer selvfølgelig. 1arms chinup, det er virkelig noe å trene mot! Må vel ta kroppsvekta di i chinups med belte, noe som er greit tungt. Kanskje om 2 år eller noe sånt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De som driver med turn har noe helt sykt med muskler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå