Notatblokk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ellipsemaskin zzzzzz. Dog fremdeles bedre enn mølle Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt utenom vektløfting er kjedelig 3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt utenom vektløfting er kjedelig Enig, utenom en skitur i ny og ne når det er bra føre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Alt utenom vektløfting er kjedelig Enig, utenom en skitur i ny og ne når det er bra føre. Finnes nok flere kjekke treningsformer, men trening som trappemaskin, mølle, spinning/sykkel, roing og cross trainer/eclipsemaskin har veldig kort holdbarhet hos meg Endret 8. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt utenom vektløfting er kjedelig +1 1 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Godt folk er forskjellige, for jeg vel deres strake motsetning Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt utenom vektløfting er kjedelig -1! Sykling, fotball, innebandy osv. Sendte forøvrig mail til innebandygruppen her, idag. Håper på positivt svar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg rodde 6Kilometer i dag. Det var gøy som faen. Hadde pump som helvette i underarmene Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt utenom vektløfting er kjedelig -1! Sykling, fotball, innebandy osv. Sendte forøvrig mail til innebandygruppen her, idag. Håper på positivt svar. Innebandygruppe? :O What where?! Som sagt, jeg har revidert det utsagnet litt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Her, som i Trondheim, ntnui. nå er "alle velkomne", men ønsker bare litt info om hvilke treninger jeg bør møte opp på. Endret 8. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Trondheim blir vel litt langt å reise for å spille innebandy Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor i landet befinner du deg, da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor i landet befinner du deg, da? Stavanger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Stavaaaaangææææærrr! Håper nesten jeg må flytte til Tr.heim for å jobbe i framtia ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Aha, såpass i "gokk", ja.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Heisann! Lurer litt på denne havregrøt regla. Skal ned i vekt litt, og vurderer å kjøre inn en "fast frukost" med litt havregrøt. Er dette så sykt sunt som noen av kompissene mine påstår? Noen som har tips til hvordan jeg skal få havregrøten til å smake litt digg? Er ikke så supert med havregrøt+vann varmet i micro med kanel på... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva spiser du til frokost nå? Det er ingenting magisk med havregrøt som påvirker vekten. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Havregrøt gir deg komplekse karbs som tar mye plass i magen og har lav GI. Om du spiser havregrøt om morgenen så er du mett til midt på dagen om du spiser så mye du får i deg. Lite kalorier er det også i havregryn... Om du har i en skje jordbærsyltetøy etter at den er ferdig smaker den digg. Du kan også ha eplebiter i den, da smaker den ikke så verst om du har kanel i tillegg Endret 8. februar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva spiser du til frokost nå? Det er ingenting magisk med havregrøt som påvirker vekten. Vanligvis blir det 2-3 skiver av det brødet som ligger der, og pålegg tar jeg bare noe random som frister. Havregrøt gir deg komplekse karbs som tar mye plass i magen og har lav GI. Om du spiser havregrøt om morgenen så er du mett til midt på dagen om du spiser så mye du får i deg. Lite kalorier er det også i havregryn... Om du har i en skje jordbærsyltetøy etter at den er ferdig smaker den digg. Du kan også ha eplebiter i den, da smaker den ikke så verst om du har kanel i tillegg Det er dette med at den holder deg mett så lenge som er litt sweet da. Går ofte 6 timer til jeg spiser igjen, og om jeg blir svolten er det typsik meg å begynne å småspise på sjokolade Kanel+epler skal testes! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Okey, slik sett er det ganske nice. Selv pleier jeg å koke grøten ferdig, og så tilsette mer melk etterpå. Altså en fast grøt med melk flytende rundt. Samt litt syltetøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå