Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er jo heldige, etter litt krav maga hvor man skal falle flere meter ned på ryggen så føles den som noe mer en rygghev.

 

Uansett, man kan unngå mye unødvendig "smerter" ved å ikke trene mark, bøy og ro på samme dag samt ha rett oppvarming og rett teknikk.

 

Film den og vis den til noen som kan kritisere.

Lenke til kommentar

Funnet en definisjon på dere som ikke gidder å ta knebøy: squatphobia AKA Pussification Syndrome. laugh.gif

Som jeg har sagt tidligere også, den knebøyhysterien er faen meg oppskrytt.

Jeg har kuttet knebøy helt ut og angrer ikke et sekund.

Passer endelig inn i olabukser også uten at låra gnisser mot hverandre og buksene spjærer i skrittet.

(skal sies at jeg har moderert all beintrening).

 

Ryggen har også blitt bedre. Har skjevheter i korsrygg som gjør at jeg får mer kompresjoner der enn normalt. Stang på skuldra som i knebøy vil føre til enda mer kompresjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje dere er veninnene uten å vite det.

Priceless

Javel, da! Vi fant hverandre på jegtrengervenner.com, okei. :(

 

Har egentlig mer lyst til å være med på bodyattack, men jeg tror mamma har større utbytte av Zumba. Desstuen, så mye som alle prater om det for tiden er det jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Det fine med Zumba sånn sett, er jo at du kan bestemme nøyaktig hvor sliten du vil bli selv, og fortsatt gjennomføre økten med alle bevegelser. Store bevegelser = mer sliten, mindre bevegelser = mindre sliten. Så du kan selv bestemme hvor hardt du vil presse deg. (Det gjør jo også at jeg ser mange som gjør bittesmå bevegelser, uten å skjønne hvorfor de ikke blir mer sliten enn de er, men det er nå så.)

Lenke til kommentar

Gruer meg, jeg. Har ikke bra kondis, så dette går nok rett vest, spesielt om til og med bIskop ble sliten av det :ph34r:

 

Kondisjon kan jeg ikke skryte på meg, ei heller å løfte kun mine armer flere ganger. Pleier som regel å dra med meg noen ekstra kilo ... :p Men takk for kompliment! ;)

 

Noen som har tips til langrenntrening uten å gå på langrenn? :new_woot:

 

 

Cross-traineren er vel rimelig lik bevegelsen du gjør når du går i spor :)

Lenke til kommentar

Svømming, mer spesifikt crawl med god teknikk. Det aktiviserer samme muskulatur og har samme bevegelsesmønster.

Er veldig dårlig på svømming, så kan svømme 5 min så er jeg pissliten :tease:

 

Gruer meg, jeg. Har ikke bra kondis, så dette går nok rett vest, spesielt om til og med bIskop ble sliten av det :ph34r:

 

Kondisjon kan jeg ikke skryte på meg, ei heller å løfte kun mine armer flere ganger. Pleier som regel å dra med meg noen ekstra kilo ... :p Men takk for kompliment! ;)

 

Noen som har tips til langrenntrening uten å gå på langrenn? :new_woot:

 

 

Cross-traineren er vel rimelig lik bevegelsen du gjør når du går i spor :)

 

Tenker du på eclipsemaskin? Har den i bakhodet selv, tenkte jeg skulle ta en økt på den på studio i kveld. Bare så SINNSYKT kjedelig

eclipse_4100_1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...